taapati - [entries|archive|friends|userinfo]
taapati

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[20. Feb 2006|23:10]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
un vispār - es mācos nepareizā vietā. diemžēl. zināmā mērā. vienīgais labums = es to varu, pie tam tiešām labi varu, labāk nekā lielākā daļa citu :)

bet vispār - nesaprotu, kāpēc es šeit mācos. nesaprotu, ko es iesākšu, kad izmācīšos. NAV NE JAUSMAS ;(
Linkir doma

Comments:
From:[info]octo
Date:20. Februāris 2006 - 23:23
(Link)
Nu veel jau vari nomainiit programmu :)

Pastaasti, ko tu gribeetu dariit... tad varees meegjinaat domaat, kaa apvienot ar to, ko tu vareetu dariit :)
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:20. Februāris 2006 - 23:27
(Link)
es nezinu, ko. tā ir tā viena problēma. nē, patiesībā es zinu, bet ! tam vajag daudz naudas :P

un nomainīt programmu - uz ko?
From:[info]octo
Date:20. Februāris 2006 - 23:31
(Link)
hmm...
kam vajag daudz naudas? uztaisiit zirgu audzeetavu? uztaisi biznesa plaanu un panjem krediitu... un taisi kautkur citur (ne latvijaa) - tad ir izredzes, ka tas atmaksaasies...

Ja jau tev patiik zirgi, tad ej uz llu un maacies par vinjiem...

btw: tas, ka tu nezini ko tu gribi dariit savos 20 gados neko labu neliecina... peedeejais laiks izdomaat...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:20. Februāris 2006 - 23:38
(Link)
vot redz - sākas lielās problēmas. tāpat vajag naudu. diezgan daudz. uz tukšumu man nedos. lai iedzīvotos ārzemēs arī vajag naudu.

atbilde uz btw - ir savādāk - es zinu, ko es gribu, bet to es nevaru. to, ko es varu, es tā īsti negribu. bet nāksies. un gan jau būs labi.
From:[info]octo
Date:20. Februāris 2006 - 23:44
(Link)
padomaa, kaa ar to ko tu vari var dabuut naudu tam ko tu gribi... tas nemaz nav tik gruuti... un dziivoshana no stipendijas nav tas labaakais veids, kaa to sasniegt...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:20. Februāris 2006 - 23:47
(Link)
zināmā mērā ir gan. tā ir iespēja mācīties labi, tik labi, lai maģistratūrā varētu mācīties krutā vietā ne-Latvijā, kas, savukārt, paver plašākas iespējas tālāk.
From:[info]octo
Date:20. Februāris 2006 - 23:51
(Link)
nezinu... manupraat daudz veertiigaak ir straadaat starptautiskaa uznjeemumaa un kaapt pa karjeras kaapneem tajaa... kaa rezultaataa tu vari sagaadaat kontaktus starptautiskaa liimenii un panaakt to pashu, tikai daudz aatraak...

P.S> es sheit neesmu ideaals piemeers, bet zinu cilveekus, kas ir... Kautvai lynx (viens koleegjis)... savaa jomaa vinjsh pashlaik ir augstaa liimenii pasaules liimenii... un manupraat vinjsh pat ir jaunaaks par mani...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:20. Februāris 2006 - 23:53
(Link)
nezinu. varbūt. tikai es nepavilktu abus. turklāt es tiešām nevēlos strādāt par programmētāju, lai gan varbūt nāksies.
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:00
(Link)
kursh tev liek buut par programmeetaaju? ir pietiekami daudz citas lietas, ko var dariit...
testeetaaji, dokumenteetaaji, sisteemanaliitikji, bizness analiitikji, dizaineri, UI speciālisti, klientu menedzheri, configuration manageri (nezinu kaa latviski pareizi saucas...), sisadmini, utt... ir daudz dazhaadas specialitaates IT jomaa ar kuraam var saakt... jaa par projektu vadiitaaju vai CEO uzreiz netiksi.
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:05
(Link)
vot redz - ir radusies sajūta, ka piedāvā tikai programmētājus.. varbūt tā ir tikai sajūta un neveiksme :P

bet es zinu arī, ka nepavilkšu slodzi un mācības..
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:16
(Link)
tu esi aktiivi mekleejusi darbu? ja gribi buut par tehnisko dokumenteetaaju (tb angliski raxtiit tehnisko dokumentaaciju), tad darbu dabuusi manaa kantorii momentaali (ja protams tavas anglu valodas zinaashanas to atlaus).

a par maaciibaam... jaa kopaa pavilkt nevar, jo tas noziimeetu 80h darba nedeelju, jeb 16h darba dienu 5x nedeeljaa... Ja izlemsi par labu darbam, tad naaksies upureet ar maaciibaam, tb tad tev iisti nesanaaks tas dziives celsh, kuru esi iesaakusi - labi maaciities un turpinaat maaciities aarzemees... shinii gadiijumaa es ieteiktu dariit taapat, kaa es daru - iet uz taam lekcijaam, kuras liekas interesantas vai noderiigas un paareejaas noskaidrot, kas jaadara, lai dabuutu ieskaitiits (tb necensties visiem 10)...

btw: paintereseejies pi RO, vinjsh pusgadu atpakalj zimeeja amerikaanjiem grafus uz pusslodzi par diezgan lielu naudu, un cik zinu, tad ar maaciibaam vinjam arii viss ir kaartiibaa...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:21
(Link)
pusgadu atpakaļ RO vairs nebija gandrīz neviens priekšmets palicis :)

es nezinu, vai tas, kas der Tev, der arī man. bail, ka tā nav mana formula.. ka tā es nojūgšos vēl ātrāk. :P

nez. man šodien nav skaidrs nekas.
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:30
(Link)
Nu par RO preciizi nezinu...

Es jau arii nesaku, ka ir jaanjem mana formula... es tikai saku, ka lai kautko sasniegtu, vajag apstiit iespeejas un saakt meegjinaat... nesanaak viena, iet pie citas :D pati pastaastiiji savu ideju labi maaciities un tikt uz aarzemeem... nav taa sliktaakaa doma, bet manupraat nav arii taa efektiivaakaa un aatraakaa...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:32
(Link)
tā varētu būt efektīva tajā ziņā, ka paralēli varētu aiziet zinātnes bīdīšana. JA (!) manas smadzenes aties vaļā..
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:35
(Link)
ja tieshaam gribi nodarboties ar zinaatni, tad plika maaciishanaas nav tas labaakais veids... buutu kautvai kaadaa instituutaa par praktikantu/asistentu gaajusi, vai arii pati saakusi raxtiit kaadu darbu... nevari izdomaat teemu, aizej paprasi kaadam profesoram (kaut vai tam pasham freivaldam)...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:38
(Link)
viss, ko es mācos, attīsta manu domāšanu. un jā - velns parāvis - gribu iet pie Freivalda. bet no sākuma.

aij. :'(
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:42
(Link)
es nesaku, ka nevajag maaciities :) bet gan to, ka ja gribi nodarboties ar zinaatni, tad saac to jau tagad, nevis varbuut kautkad veelaak... un to gan var dariit paraleeli... kaut vai paklausoties, kaa Justiinei ar Valtu gaaja pa MII vai arii tam pasham Ozim kaa iet... Tad kad raxtiisi kaadu pieteikuma veestuli uz aarzemeem, tad darbs kaadaa instituutaa vai kaads zinaatniskais referaats ljoti labi izskatiisies :)

Nu neaizgaaja pirmajaa kursaa pie freivalda... ko nu... ej shogad pie frevalda vai naakamsemestr un buus viss kaartiibaa... un kapeec tu esi izdomaajusi, ka vinjsh ir vieniigais pie kura var iet kaut ko dariit?
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:45
(Link)
viņš ir kruts :) un es šaaaausssmīgi ceru, ka nākamgad sanāks gan BIOS, gan Freivalds.. un es darīšu un es izdarīšu un viss būs.
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:47
(Link)
un kursh tev traucee iet pie freivalda tagad?
me saak iet.... domaaju, ka buus ok :)
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:48
(Link)
ir vairāki iemesli, kāpēc tagad ne. bet, cerams, ka nākamgad viss sanāks.
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:20. Februāris 2006 - 23:40
(Link)
un es negribu strādāt par zootehniķi vai vetārstu :P
From:[info]octo
Date:20. Februāris 2006 - 23:46
(Link)
ko tad tu gribi?
ja tu gribi ruupeeties par zirgiem... tad maacies tajaa jomaa...
ja tu gribi pelniit naudu ar zirgiem... tad maacies ekonomistos...

ej tagad kautkur piestraadaa par zirgkopi (vai kaa vinjus pareizi sauc)... kraaj pieredzi... peec kaada laika aizsuuti kaadu pieteikuma veestuli uz kaadu eiropas zirgu fermu... gan jau tiksi tur darba... un taa paleenaam uz augshu...

vai arii tu gribi, lai kaads tev iedod visu gatavu un pasaku luudzu... darbojies... taa nenotiek...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:20. Februāris 2006 - 23:52
(Link)
man nevajag mācīties ekonomistos, lai pelnītu naudu, ja būtu bāze uz kā pelnīt. turklāt man pat nevajag pelnīt naudu tieši ar zirgiem. ir cita doma.

un ko nozīmē uz augšu? un jā - iespējams es vasarā strādāšu par instruktori [krutāk], bet man ir aizdomas, ka arī tagad mani pieņemtu Eiropas zirgu fermā strādāt. bet - to par "uz augšu" gan es šaubos, ka tur būtu ko.

From:[info]octo
Date:20. Februāris 2006 - 23:56
(Link)
baazi tev neviens nedos taapat par skaistaam aciim... baaze ir vai nu jaaizveido pasham vai arii kaadam jaapieraada, ka tev taadu var uzticeet...

pastaasti, ko tieshi gribi sasniegt, tad arii vareeshu domaat kaa... pagaidaam tikai minu...

kapeec nebuus kur kaapt? tu gribi teikt ka ir tikai zirgkopji un iipashnieki? ka nav neviena cita amata? piedod zirgu biznesu nepaarzinu, bet shitam neticu...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:03
(Link)
jā, tieši tāpēc es mācos. lai man būtu vismaz kkas, uz kā balstīties, pelnīt naudu.

es gribu.. jā, es gribu viesu mājas.. (*man reiz tapa garš apraksts, tagad neaprakstīšu visu*)

ir treneri, bet man tik labi nepadodas. un nepadosies. diemžēl. vairāk nekā tā īsti nav.. nu, ir tur ir arī tā, ka klājas un jaucas tās lietas, bet principā nav.. nu, tjip - dažviet ir atsevišķi cilvēks, kas sedlo zirgus utml, to es ar' tūlīt varētu darīt.. nu tā kkā..
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:11
(Link)
ar viesu maajaam taksh ir veel vieglaak... tev krediits ir jaanjem galvenokaart nekustamaa iipashuma iegaadei un labiekaartoshanai... uztaisi biznesa plaanu, un dodies uz banku... tikai izdomaa ar ko tu piesaistiisi viesus savai viesu maajai...

btw: tu universitaatee pagaashgad panjeemi ekonomikas (mazos uznjeemumus un to otru??)
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:14
(Link)
lielu kredītu uz 0 nedos. vajag sākuma kapitālu - ķīlu.

ņēmu tikai mazos uzņ., tagad loģistiku - tā varētu būt mana kaislība un otrā ideja uzņēmumam :)
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:23
(Link)
kiila tev buus iipashums, ko tu pirksi... var dabuut liidz 105$ no tirgus veertibas bez biznesa plaana... (jaa shitiem variantiem ir savas probleemas - nav tik labi kaa izklausaas, bet var dabuut)... es domaaju, ka ar biznesa plaanu vareetu dabuut arii vairaak...

btw: nesen kautkur lasiiju sludinaajumus, ka meklee projektus, kur ieguldiit naudu... ja buus labs biznesa plaans, tad saakum kapitaalu varees atrast...

btw: SIA "Zhurnaals Santa" - kuri tagad izdod laikam 6 vai 7 zhurnaalus (varbuur arii vairaak - sen neesmu intereseejies), kuriem ir sava reklaamas agentuura. - saakaas tieshi taapat... bija 3 cilveeki... 1 bija bez naudas bet ar biznesa idejaam... kaa rezultaataa tagad ir ljoti ienesiigs uznjeemums...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:26
(Link)
[Error: Irreparable invalid markup ('<negribu [...] pshiholoģisks>') in entry. Owner must fix manually. Raw contents below.]

nja. tikai ir panika pagaidām aizņemties milzīgu naudu. labāk ja kāda druska ir pašai, ko ieguldīt. <negribu gari pamatot, bet tam ir gan ekonomisks, gan pshiholoģisks pamatojums>

gan jau izlološu savu domu.. un kad pienāks īstais brīdis, tas būs.
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:32
(Link)
ja negribi aiznjemties, tad sameklee investoru :)
dibinat firmu - vinsh dod naudu, tu - ideju :) kas ir pilniigi reaali...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:33
(Link)
jā, varbūt. ne šonakt :P

bail arī no ideju zagļiem :P bet gan jau jāsāk uzticēties cilvēkiem.
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:37
(Link)
Nu tad sameklee investoru, kam uzticies... tu taksh staastiiji, ka tev radiem pieder kartinga halle jelgavaa... ja tieshaam buus tik gjeniaala un jauna ideja, tad domaaju vinji neatteiks...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:39
(Link)
viņiem nekad nav naudas :)

un "ģeniāla un jauna" nebūs, jo smadzenes nav tik labas ;(
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:43
(Link)
nu ja nav gjeniaala un jauna, tad no ideju zagljiem nav ko baidiities :D
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:46
(Link)
tas gan :P laikam jau.
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:46
(Link)
lai gan nē. precīzi izstrādāta neģeniāla un nejauna ideja arī ir zogama.
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:48
(Link)
ar preciizi izstraadaatu var iet uz banku :D
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:54
(Link)
hmmm..
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:16
(Link)
bet vispār ir vēl viens sapnis - bet baidos, ka tam man smadzeņu nepietiek.. tjip - baigi bīdīt zinātni.
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:26
(Link)
nu par shito es arii domaaju :) un kautkad es tam pieveersiishos :)

jebkuraa gadiijumaa, lai nu kam, bet tev par smadzenju truukumu nevajadzeetu suudzeeties... Latvijaa tagad ar zinaatni ir gruuti, bet shitam ir visa pasaule :) saac raxtiit referaatus un peetiijumus... pasties kaa ozis un laura to dara, tikko dabuuja pirmo vietu, kautkaadaa konferencee (Starptautiskaa)... un gan jau kaads tevi pamaniis un tad naaks piedaavaajumi no aarzemeem... (Sheit zinu piemeerus ar cilveekiem, kam taadi piedaavaajumi ir...)
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:29
(Link)
jā, vot. smadzeņu trūkums ir gan - man nav radošu domu jau kādu laiku. iedvesmas nav. bet bez iedvesmas nevar pat izdomāt, ko pētīt, kur nu vēl ieviest kādas novitātes :P a viņi ir foršie :)
From:[info]octo
Date:21. Februāris 2006 - 00:33
(Link)
atrodi to teemu, kas tev patiik un pasties kaadas ir pasaulee probleemas saistiitas ar sho teemu...
[User Picture]
From:[info]taapati
Date:21. Februāris 2006 - 00:34
(Link)
vai arī beidzot jāsāk iet pie Freivalda :)