Pagājšsestdien par spīti vecajam (pohām) un aukstam laikam ar mazu lietutiņu tomēr aizminos uz Mežparku, kautgan piebraucot pie Brasas stacijas, sāka pamatīgi gāzt lietus un jau štukoju padoties, tb braukt mājās. Glābjoties no lietus zem tilta un iekožot vienu LB kokteilīti, parādījās optimisms un pa lietu braši vien minos tālāk.
Pirmais, ko pamanīju, GPS signāla precizitāte uz velo bij krietni labāka, starp mājām vidēji 5-10m, klajā laukā 3-5m, bet tomēr Garmin spidometrs jūtami atpalika no vecā Sigmas spidometra rādījuma, aptuveni līdz 5km/h. Tikai retu reizi viņš pietuvojās sigmas spidometra rādījumam un tāpat bij ap 0.5-1km/h kļūda. Saprotu, ka no GPS signāla rēķināt reālo ātrumu ir visai čābīgi un nāksies vien garminam piepirkt klāt kadenses sensoru (~30Ls)
Ne visai labi apmierina LCD kontrasts salīdzinoši ar veco spidometru, šis liekas galīgi par tumšu un apmākušā laikā braucot uzmetot aci, uzreiz nesaskatīs attēloto (iespējams ka pats vainīgs, jo sakonfigurēju tā, lai defaultā rāda maksimāli daudz info un līdz ar to ir diezgan mazi cipariņi)
Vēl sūdīgi tas, ka iebūvētā bača labākajā gadījumā tur max 12h, imho tas tomēr ir par maz.
Komplektācija ir diezgan ok - divas velobāzes, universāls lādētājs 100-240V ar UK un EU standarta kontaktdakšām un USB izeju (ļoti noderēs palādēt ne tikai pašu garmin, bet arī mp3 pleijeri etc), pēc skata diezgan izturīgs un garš USB vads (salīdzinot piem. ar creative zen 5 cm īso usb pipuku), bik pabiezs manuālis, no kura esmu izlasījis tikai pirmo lappusi (jo īsti vīri manuāļus nelasa), CD ar Garmin training center progzu un manā variantā - heart rate wireless sensors/siksna.
Siksna uz maniem pupiem turas diezgan ok, gan neslīd nost, gan garmin to labi uztver, man staigājot arī ap velo nelielā attālumā.
Ir bik aizdomas, ka viņai baterija varētu ilgi neiet (tablete), jo nav nekādas on/off pogas un darbības princips diezgan neizprotams (izskatās pēc kādas UFO tehnoloģijas :> )
Šodien Šmerlī uzbraucot vienā augstā paugurā, biju diezgan aizelsies, knapi minos un kalna galā garmin sāka pīkstēt, uz ekrāna parādot "heart rate to high" un BPM bij ap 190, bija uzreiz iemesls apstāties atpūsties un iemalkot kādu aliņu (par to max heart rate būs vēl jāpagōglē, pagaidām tas ir defaultais iestādījums)
Altimetru joprojām neesmu izpratis, rāda kautādus neizprotamus metrus un itkā augstuma grafiku, bet braucot no kalna tas nekritās (būs vien jālasa manuālis).
Vēl kas nav atkosts, viņš rāda ar punktotu līniju nobraukto ceļu un pagriezienus, bet vai pēc tā vadoties var atbraukt atpakaļ, hvz. Kā arī kompass ne visai izprotams, jo stāvot un neko nedarot, tas aizdomīgi mainās piem. no S uz SE un tad SW.
Jāķeras vien būs pie manuāļa, un arī jāpabrauc vairāk, bet pagaidām īsti nav laika.
Bet visu manu piekasīšanos uzreiz atsver pēc tam apskatoties uz kompja, kur un kā ir braukts :)