tikko fiksi pārlaidu aci pār svaigo, tikko iespiesto "Aizmirsts, pazudis" bukletu ar izstādes darbu trumbnoiļiem un secināju, ka esmu nedaudz vīlies - nu tieši konceptuālajā ziņā. visvairāk patika darbs "Televīziji" (aktuāli/asprātīgi) un darbs par balto pasauli (perfekts slogans + tēls + kompene). Visvājākie - "Autoritāte" (hohma jau laba, bet...), "Laimīgu dzimšanas dienu" (absolūts oriģinalitātes trūkums) un "Uz ielas" (nu mazā dvēselīte uz ielas pret sliktajiem -so what? izpildījums kā visbezpersoniskākajā Koreļa klipārtā). nu tie pirmie iespaidi. jāskatās, kā būs 4dien izstādē pilnā krāšņumā :
Mūzika: Niks Keivs
Comments
Vareeji tak, kaa jau kreatiivs cilveeks, pats uzziimeet, lai publikai nebuutu jaaviljas. :)
(Reply to this) (Thread)
|
jā, es gaidīju tādu piebildi no tavas puses, bet man par šo tēmu gluži vienkārši dotajā situācijā nebija ko teikt (pietiekami kvalitatīvu ideju & formu). cerams, tu neesi no tiem, kas uzskata, ka kritizēt var tikai tad, ja pats piedalās. un es redzu, ka vairāki darbi ir iesniegti tikai tāpēc, lai parādītos attiecīgā autora vārds dalībnieku sarakstā (tipa pačots). piedod par sūro patiesību, muuk. es ļoti priecājos, ka tāda izstāde vispār notiek, bet tas taču nenozīmē, ka šis fakts izslēdz analīzi kā tādu
Zin, es vairs necenshos neko dziivee veerteet. Ir naacies piedziivot, ka to, ko es par suudu uzskatu, zinosshaaki ljaudis ieveertee.
p.s.
Laimonis Sheenbergs atziniigi ieveerteeja tieshi to piktogrammisko variantu (ij kaut L.Sh. man kaaa cilveeks nebuut nepatiik, tak aizdomas, ka grafikaa un kompoziicijaa vecais mamuts saprot vairaak, nekaa mees abi kopaa).
p.s.
Laimonis Sheenbergs atziniigi ieveerteeja tieshi to piktogrammisko variantu (ij kaut L.Sh. man kaaa cilveeks nebuut nepatiik, tak aizdomas, ka grafikaa un kompoziicijaa vecais mamuts saprot vairaak, nekaa mees abi kopaa).
(Reply to this) (Parent)