Lieliskais resurss
urantija.lv izrādījās pērlēm bagātas raktuves, publikāciju sadaļā var tik interesantas lietas izlasīt un tādus piemērus atrast, ka tik turies.
Kad būs brīvāks laiks, nopublicēšu skaistākos citātus un oriģinālākos padomus (piemēram, tādus kuros dziednieki iesaka nelietot medikamentus). Iesākumam citāts no mums jau pazīstamās Skaidrītes Aleksejevas
raksta "Komentārs par indigo pie Mārtiņa Geidas raksta."
Šis raksts, manuprāt, skaidri parāda kāds bezdibenis pastāv starp man līdzīgiem cilvēkiem un šiem ezotēriķiem. Kas man ir balts, tas viņiem ir melns un otrādi. Viņiem šķiet, ka viņi ir patieso zināšanu un garīguma nesēji, man viņi šķiet kā stulbuma un tumsonības izplatītāji. Kas viņiem ir attīstība, tā man ir deģenerācija; kas viņiem ir analfabētisms, tās man ir zināšanas.
"Kāds pusaugu indigo, kurš regulāri un ar interesi apmeklē garīgās
attīstības nodarbības Urantijas fondā, ap pagājušajiem Ziemassvētkiem
šokēja savus vecākus ar skolas atzīmju izrakstu. Atzīmes vairāk vai
mazāk bija sekmīgas, taču tur nebija ne vēsts no 7,8,9 un 10. Vecāki
bija pieraduši, ka vecākais bērns tajā pat laikā augstskolā mācās šajā
atzīmju līmenī un “sīkā” atzīmes likās satriecošas.
Tā kā indigo apzinājās savu spēju vērtību, jo lasa pieaugušo domas,
redz orgānu slimības un astrālos parazītus, spēj kontaktēties ar
paralēlo pasauli - mājas gariņu, Kosmiskajiem garīgajiem Gaismas
skolotājiem, saņem čenelingu jeb ir kontaktieris ar Gaismas spēkiem,
spēj domu līmenī sarunāties ar savu kaķi un, redzot veco skolu sistēmu,
vienkārši nevar pieņemt novecojušo attieksmi, it īpaši tad, ja klases
audzinātāja, pēc savas būtības normāls cilvēks, bet izteikti perfekta
ārišķībās (Jaunās Dvēseles tips), šim indigo kādā sarunā nedaudz
nievājoši izmeta: “Tu tāds jocīgs”. Izklausījās tā, it kā runa ir par
garīgi slimu bērnu. Diemžēl, lielākā daļa no pedagogiem pieder pie
Bērna vai Jaunieša Dvēseles tipa, kur pretī indigo, kā minimums ir
Nobriedusi vai Sena Dvēsele. Indigo neprot izlikties un pielāgoties
pieaugušo (piedodiet) garīgajam analfabētismam."