![[info]](http://klab.lv/img/userinfo.gif)
Sapriecājāmies. Nē nu kaut ko dara un izdara, palīdz meitenēm tikt galā ar klientiem, bet ir nianses. Un kā zināms, tās ir būtiskas.
Epizode Nr1. Atnāk klients, gaida. Gaida. Vēl gaida pie praktikantes galda. Kāpēc nepieņem? Jo meiča pin sev bizīti.
Epizode Nr2. Atnāk klients. Meitenes azņemtas, šī ignorē klientu. Jo? Jo skaļā balsī risina galda klāšanas jautājumu kaut kādā savā pasācienā. Ko liks, kā klās, kā kārtos. Labs!
Epizode Nr 3. Atprasās ātrāk vidēji divreiz nedēļā. Pāris dienas vispār vajadzēja brīvu, neskatoties uz to, ka jau iepriekš tika izziņots, ka ir atvaļinājumi, slimības, vajag, kas palīdz. Pofig. Jūs varat kaut uzkārties.
Epizode Nr 4.SPRIDZINOŠA. Klientu apkalpošanas meiča, kas sēž tieši pie ieejas, iziet kafijas pauzē. Praktikante nr 2 nez kādā sakarā laiski apsēžas šīs vietā, izgāžas kā kļocka, ka atspiestā galva uz rokas vien redzama. Cilvēks guļ. Atveras durvis, uz ko reaģēs jebkura kabinetā, tikai ne guļošā skaistule, kura tikai paver aci un turpina iesākto un uz sevis uzlīmējusi lapiņu ar sekojošu tekstu-Lūgums netraucēt! Guļu! Paldies! P.s. Modīšos, kad sapnis beigsies! Sapņot es varu ilgi!
Tikko atkal atprasījās ātrāk, jo esot jāredz hokejs. Starp citu, viņa ļoti vēlas te strādāt.