Es noteikti iztiktu bez šī burvīgā ievada un arī bez visa šī ieraksta kopumā, ja šodien nebūtu divreiz saskāries ar mūsu burvīgajiem mārketinga speciālistiem.
1) noskatījos kaut kādu tur paneļdiskusiju par sociālajiem tīmekļiem. Galvenajās lomās -"tu esi tas Uldis no Twittera?", "DJ" un Agnis(WTF ir Agnis?).
Es uzreiz varu pateikt vienu, ja jau reiz dārgie mārketinga un sociālo tīklu eksperti kāpj uz skatuves, sagatavojiet daudz mazs normālu programmu. Vai kādu interesē 495 pokemonu apraksti wikipedia.org ? Tukšas runas, bez satura.
2)Adwards
Šis pasākums ar katru gadu paliek aizvien garlaicīgāks. Vienkārša pjanka šitiem visiem guru speciālistiem. Un ar to Make Ideja plakātu, jūs esat pāršāvuši pāri sēžamvietas strīpai. Pirmkārt, jau tik banālu un klišejisku moto, man nespeciālistam pat kauns būtu likt. Otrkārt, paldies par informāciju. Tagad es zinu, kurš kantoris ir spējīgs pieļaut visas tās gramatikas kļūdas. Piemēram, Hard To Live.
hohohoh
Katram pa sviestmaizītei,lai jūtas laimīgs.