|
[Nov. 27th, 2024|01:45 pm] |
aizgāju pie ārstes, par kuru biju pārliecināta, ka tā būs 4. speciālists konkrētajā jomā, ko apmeklēju, kopš esmu prom no rīgām. pirms pieņemšanas pārskatīju savas gulbju analīzes no iepriekšējām reizēm, lai varu izstāstīt, kad tas bijis, ko rādīja, utt. un skatos, ka nosūtītāja ārsta vārds priekšpēdējai reizei tas pats, pie kura eju tagad. es atceros vizuāli ārsti, atceros to, ka toreiz viņa likās ļoti sakarīga, bet, man par nelaimi, grūtniecības pēdējos mēnešos. vārdu precīzi neatceros, bet nu ne jau šitais te, pie kā eju tagad. uz jautājumu, kādas premenopauzes pazīmes es novēroju, vajadzēja šo izstāstīt kā galveno, dooh |
|
|
Albert Pike |
[Nov. 24th, 2024|09:21 pm] |
Es lasu Alberta Paika sarakstīto grāmatu "Morals and Dogma" (publicēta 1871. gadā). Tas ir lekciju krājums, ko viņš lasīja katram masonu grādu līmenim, sākot no mācekļa līdz 32. līmenim "Sublime Prince of the Royal Secret". 33. nav.
Daudz ir skaisti uzrakstīts. Brokastu laikā es izlasīju dažus fragmentus ģimenei. Neskatoties uz viņu protestiem.
Man ienāca prātā, ka brīvmūrniecībai nav vajadzīgi daudzi faktiskie biedri. Izlasot pirmās trīs lekcijas, šķiet, ka lielākā daļa Pareizi Domājošu Cilvēku jau atbilst vispārējiem principiem. Piemēram, 3. pakāpē, starp fragmentiem, kas asi kritizē tirānus, demagogus, demokrātijas un cilvēkus kopumā, un starp atsaucēm uz seno Saules pielūgsmi, Pitagoru, Svēto Trīsvienību, skaitļiem un leņķiem ir šāds:
"To present a visible symbol to the eye of another is not necessarily to inform him of the meaning which the symbol has to you."
And continues:
"A single example of words will indicate to you one branch of Masonic study. We find in the English Rite this passage: "I will always hail, ever conceal, and never reveal;" and in the Catechism these:
Q: "I hail." A: "I conceal." and ignorance, misunderstanding the word "hail", has interpolated the phrase, "From whence you hail!"
But the word is really "hele", from the Anglo-Saxon verb helan "to cover, hide, or conceal."
Un, lai nostiprinātu šo masonu pieeju manā prātā, meitenes Radio Naba raidījumā Melu Frekvence apsprieda vārdus, kas tiek uztverti atšķirīgi - un, iespējams, tiek izmantoti maldinat - tādi vārdi kā "brīvība", kas tika lietots bezbērnu kontekstā. un Lāčplēša dienas nozīmībā.
'Freedom' for sure changes its meaning as you ascend the levels. |
|
|
|
[Nov. 23rd, 2024|09:59 am] |
mazie saldumuņi sēž pie brokastu galda un dzied: zilonītis gaisā skrēja |
|
|
|
[Nov. 21st, 2024|11:53 am] |
bet tā es vakar pirmo reizi dzīvē piedzīvoju trauksmes evakuāciju no sabiedriskas ēkas. īsi pirms sākties otrajam cēlienam, atskanēja sirēnas, sāka mirgot signālspuldzes un balss paziņoja, ka ēkā ir ārkārtas situācija, visiem mierīgi, bet nekavējoties pamest ēku. pirmajā mirklī nevarēja saprast, vai tā nav daļa no izrādes, jo revolūcija, forma jauniešiem un tas viss, bet publika daudz nedomāja, cēlās kājās un bez panikas raiti pameta zāli. smieklīgi, ka tekstu atkārtoja latviski un igauniski, citās valodās ne. dažs publikā minēja, vai tik tā neesot reklāmas kampaņa cosmopolitēnam, jaunākajai igauņu invāzijai valmierā. enīvei, izgājām visi ārā, foajē ar automātiskajām, ugunsdrošajām, viegli caurspīdīgām starpsienām jau bija sadalīts segmentos. par mēteļiem nebija ne runas. pat ja tiktu klāt, noteikti nedotu. stāvējām visi ārā, brāzmainajā vējā, ap nulli grādos savās teātra kleitās kādas krietnas minūtes desmit. ja ievilktos, netiktu pat mājās, jo mašīnas atslēgas mēteļa kabatā garderobē, dooh |
|
|
|
[Nov. 21st, 2024|11:51 am] |
kas tā par dziesmu? šķiet, iesaistīts ir šubrovskis. vārdos ir - jūras krastā. tāda ritmiska un smeldzīga. dzirdēju vakar valmieras puikās, aranžētu un cita izpildītu, nemāku atrast oriģinālu |
|
|
|
[Nov. 19th, 2024|03:44 pm] |
ā, vēl es biju uz zeme, kas dzied. dontask. aaaaa, kad latviešu kino beigs piekopt to debīlo modi vilkt dialogus un likt 10 sekunžu pauzes starp katru pateikto teikumu. kas tas ir, vēlme uzsvērt dialoga nozīmību vai pārmērīgi sakāpināt filmas poētismu? nestrādā nevienā virzienā, mīlīši. palaistu raiti dialogus, filma būtu pusotru stundu, nevis divarpus un nevari acis noturēt vaļā. man nav iebildumu pret izciliem, gariem, lēniem tuvplāniem, bet ne jau dialogos. ļoti jūtams bija budžeta mazums uz dekorācijām, lokācijām, bet to es nepārmetu. vēsturisku uztaisīt jau tā ir grūti un dārgi |
|
|
|
[Nov. 19th, 2024|03:41 pm] |
beidzot tiku uz jauno jauno rīgas teātri
esmu sajūsmā par jaunajām, tiešām kvalitatīvajām telpām. 2. stāva tualete absolūti lieliska. mazliet samudžinājoša sajūta ar 3 pieejamām kāpnēm un savienojumiem, bet ja būtu nākusi 10 min pirms seansa un neklejotu apkārt, tad kustība uz un no jaunās zāles būtu skaidra, bez jautājumiem. decembrī būs lielā zāle, redzēs, kā ar to. bet tā bijām stundu pirms un uz kafejnīcām gājām 4 reizes (2+2). mīlīgi dzert savu glāzi un vērot, kā līmeni augstāk keišs čībās un halātā ar tējas krūzi pa tārpeju ((c) jrt būvinženieris, arī mans vīrs) šķērso pagalmu turpu šurpu
savukārt melnais gulbis mani nokaitināja tā, ka negribējās applaudēt. kas tas ir. programmiņā hermanis atrunājas, ka iestudēt krievus šobrīd var tikai tad, ja parādot to ļauno dabu (ļoti vienkāršojot). tādēļ viņš ieliek miškinā dostojevska izredzētās lielvaras monologu. bet, imo, tas ir tik bezgaumīgi un vulgāri - ar šādu soli mēģināt attaisnot tomēr nepārvaramo vēlmi kā pašu pirmo, atklāšanas izrādi jrt jaunajā zālē iestudēt dostojevski, iestudēt to krievu kasiķi. iestudē, ja jau tev tik ļoti gribas, bet neatrunājies un neattaisnojies. otra lieta, kas ir skumji, bet neuzvelk. jaunie aktieri ir švaki. melnais gulbis - neticu nevienā acī. gaņam vienīgajam piestiprināts mikrofons, jo nespēj aizrunāt līdz black box augšai (kurā sēdējām, visus pārējos dzirdējām). un, protams, ir grūti būt tik izciliem kā jrt 2000. gadu pamatsastāvam. bet, piemēram, valmieras jaunie, īpaši meitenes ir ļoti labas. tā nav tikai jaunības vai mūsdienu vaina |
|
|