- 6.9.06 13:44
-
Ejot uz darbu prtg nejauši atskārta, ka izcila reklāma sastāv no
20% izaicinājuma
17% humora
14% noslēpumainības
13% nepārprotamu melu
12% vispāratzītas patiesības
9% mākslas
7% pieskaņotības mērķauditorijas stilam un simbolikai
4% provocējoša rakstura kļūdas, kas tur ievietota apzināti
Kā redzams, sarakstā nav paša reklamējamā produkta. Bet par to vēlāk.
Vēlamais rezultāts ir tas, ka reklāmu atceras un par to runā. Smieklīgi ir tas, ka tas, kurš maksā izcilas reklāmas izgatavotājam nenojauš, ka ir pārmaksājis divkārt. Jo atceras un runā taču par veiksmīgo reklāmu, nevis reklamēto zīmolu, kuram ir samērā pakārtota loma. Izcilas reklāmas gadījumā viss apgriežas otrādi - zīmols kļūst par mēdiju un reklāma par patērējamo produktu.