(no subject)
Dec. 10th, 2008 | 03:35 pm
From:: pata
par sākumu piekrīt.
vienīgi piebilde par pēdējo: publiskie iepirkumi jau tā sevī ietver ļoti daudz riskus, jo pat pie esošajiem likuma ietvariem, līgumi tiek slēgti ar 'savējiem'. tā teikt - roka roku baro! ar neatkarību un lietderību tādā mizlīgā aparātā ir grūti tikt galā. atskaites savukārt ir kontroles mehānisms, kuram ir jābūt, tikai - vai tas šobrīd ir pietiekoši efektīvs?!
šeit pat sanāk, ka valsts ar saviem (nereti - bezjēdzīgajiem) pasūtījumiem uztur atsevišķus uzņēmējus. kurš ir labāks saimnieks - pirvātais vai publiskais - grūti spriest. manuprāt, nav viennozīmīgas atbildes.
vienīgi piebilde par pēdējo: publiskie iepirkumi jau tā sevī ietver ļoti daudz riskus, jo pat pie esošajiem likuma ietvariem, līgumi tiek slēgti ar 'savējiem'. tā teikt - roka roku baro! ar neatkarību un lietderību tādā mizlīgā aparātā ir grūti tikt galā. atskaites savukārt ir kontroles mehānisms, kuram ir jābūt, tikai - vai tas šobrīd ir pietiekoši efektīvs?!
šeit pat sanāk, ka valsts ar saviem (nereti - bezjēdzīgajiem) pasūtījumiem uztur atsevišķus uzņēmējus. kurš ir labāks saimnieks - pirvātais vai publiskais - grūti spriest. manuprāt, nav viennozīmīgas atbildes.