(no subject)

Oct. 20th, 2008 | 05:59 pm
From:: king

Danske Bank piekopj Latvijas uzņēmumu "labākās" HR tradīcijas recrutimentā - klusēšanu konkrētas atbildes vietā. Es jau vairāk nekā gadu gaidu no šiem atbildi par pozīciju, kuras sakarā biju pat uzaicināts parunāties klātienē un par kuru viņi, protams, SOLĪJA dot ziņu :)
Bet vispār pa savu necilo karjeras laiku esmu saņēmis jelkādā formā ziņu par noraidošu atbildi & "paldies" tik no 3 kompānijām: Unilever (kad pieteicos pirmo reizi uz praksi vēl skolas laikā, jo otrajā reizē jau pēc skolas absolvēšanas dabūju tur darbu); Domenikss (lai arī ar 6 mēnešu nobīdi, bet tomēr nosūtīja atbildi smukā aploksnē ar pavadvēstuli), Parex (sensenos laikos, kad HR vadītāja tur bija Eva Selga, jo kad šie mani uzaicināja uz pārrunām otro reizi citas pozīcijas sakarā pēc kāda laika, tad gan nekādu atbildi nesaņēmu pēc it kā sakarīgas intervijas).
Aldaris, piemēram, ar mani runājas jau kopš jūnija un esmu bijis pie šiem uz 3 intervijām pa šo laiku, bet tā arī nekādu skaidrību šie nav snieguši vēl joprojām :D

Šis mans teksts ir drīzāk uzmundrinājumam par to, ka HR principā Latvijas apstākļos vairumam kompāniju klibo un nav vērts baigi iespringt par klusēšanu - tā vienkārši notiek un varbūt kādā brīnumainā dienā šī nelāgā tradīcija varētu mainīties par labu cieņai pret ikvienu interesentu un kompānijas tēlam kopumā. Līdzīgī kā bankās līdz šim bija pieraduši piestrādāt pie pozitīvo ziņu došanas, kamēr īpaši nepievērsa uzmanību tam, kā klientiem nodot sliktās ziņas un saudzīgā formā nokomunicēt to, ka nākas piegriezt skābekli kredītņēmējiem.

Link | view all comments


Reply

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.