oblica - Komentāri [entries|archive|friends|userinfo]
oblica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

uzrakstīju 24. Sep 2009|15:26

oblica
Labdien! Parasti ar sūdzību rakstīšanu neaizraujos, bet šoreiz tiešām esmu nikna! Divas reizes pēc kārtas - 10.09.2009. un vakar, 23.09.2009. RIMI Bērnu pasaule veikalā iegādājos z/s Galiņi kartupeļus, kuru izplatītājs ir LPKS "Mūsmāju dārzeņi", fasēti 2,5 kg, jaunā raža. Vismaz puse no šiem kartupeļiem ir zaļi (pēc krāsas zaļi). Zinu, ka kartupeļi kļūst zaļi, tos neatbilstoši glabājot (saules gaismā) un šādos kartupeļos veidojas inde – solanīns, kas var izraisīt galvas sāpes, vēdera sāpes un diareju. Solanīns ir visā kartupelī, un to nevar iznīcināt vārot, cepot vai izgriežot zaļās daļas. No 2,5 kg kartupeļu lietojami bija apmēram 1 kg.

Meklējot informāciju internetā par z/s Galiņi, secināju, ka neesmu vienīgā, kas ir neapmierināta ar piedāvāto produktu kvalitāti: - http://www.db.lv/Default2.aspx?ArticleID=ae64b798-6380-4e42-a468-c115aa64a5c1 - informācija Dienas Biznesā par to, ka PVD aicina neiegādāties z/s Galiņi fasētos burkānus; - http://www.diena.lv/lat/tautas_balss/nejedziba/kimiskie-kartupeli-kam-tas-ir-izdevigi - Diena.lv lasītājas raksts un Rimi pārstāvja atbilde.

Uz kartupeļu iepakojuma ir norādīts, ka "šie šķirnes kartupeļi ir ar universālām īpašībām" - neuzskatu, ka solanīna piedeva ir uzskatāma par kartupaļa universālo īpašību. Tāpat norādīts, ka "kartupeļi audzēti un uzglabāti atbilstoši integrētās metodes prasībām" - vai šī integrētā metode pieprasa uzglabāt kartupeļus saules gaismā (pie kam, ilglaicīgi, jo stundas laikā saules gaismā turēts kartupelis zaļš nekļūst).

Lūdzu PVD veikt šīs produkcijas pārbaudi un atbilstības pārtikas produkta kvalitātes prasībām, RIMI pārstāvjus rūpīgāk izvērtēt savu piegādātāju preci un reputāciju, bet pašiem z/s Galiņi un LPKS " Mūsmāju dārzeņi" darboņiem - neiedzīvoties uz citu rēķina, tirgojot nekvalitatīvu preci. Nākamreiz, ja gadīsies iegādājties šī ražotāja z/s Galiņi nekvalitatīvu preci Rimi veikalu tīklā, vērsīšos ar rakstisku sūdzību gan PVD, gan Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, gan visās citās iespējamās institūcijās savu kā patērētāja tiesību aizsardzībai un savas veselības aizsardzībai. Paldies par uzmanību!

Aizsūtīju gan Rimi Latvija, gan konkrētajam veikalam, gan PVD, gan galiņiem pašiem. Nemaz neceru uz atbildi, bet ceru, ka PVD vismaz uzmetīs aci tiem tupeņiem. :/

UPD Saņēmu atbildi no PVD:

Paldies!

Sūdzība saņemta un nodota tālākai izskatīšanai.

Ar cieņu, Inguna Šapele

PVD Stratēģiskās dokumentācijas izstrādes un dokumentu aprites daļas vadītāja vietniece tālr.67027575
Link Read Comments

Reply:
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.