|
[Jan. 14th, 2015|08:19 pm] |
Neesmu guvusi mācību. Atkal gadu paciņu, ko velns viņ zin vai sagaidīšu. Šodien, pārnākot no darba, atradu lapeli, kas kā vinemer saka: "Mēs jau bijām, bet Tevis atkal nebija mājās," kas mani, bez šaubām, nokaitināja, jo biedris E bija mājās visu dienu. Lapele vestī: "Nu mēģināsim rīt, ja vel pēc trešā mūsu piegādes mēģinājuma nebūsi mājās, tad gaidi e-pastu." Un rīt atkal būs tas pats, pārnākšu no darba un atradīšu vēl vienu štrunta papīra gabalu. Tad vismaz viņi varētu godpratīgi to nesaukt par piegādes mēģinājumu , jo pat vārds mēginājums ir biš par spēcīgu tam, kā viņi klusiņām pieklauvē pie kāpņu telpas durvīm un laižās prom, nemēģinot ne sazvanīt adresātu ne pieklauvēt tā kārtīgāk, es to drīzāk sauktu par mēģinājumu izvairīties no manis. Vai tad tas nebūtu izdevīgāk abām pusēm, ja piegādatājs veltītu 1 minūti laika, lai mani dabūtu rokā tā vietā, lai tagad 3 dienas pēc kārtas brauktu uz manu adresi. Laika un resursu ekonomija laikam nav viņu darba rokasgrāmatā. |
|
|
Comments: |
Pastnieks kautrējas no tevis :) Bet tev nav vienkāršak pasūtīt pa parsto pastu nevis ar kurjeru un aiziet pakaļ pašai, kad vari? Vai, ja izmanto kurjeru aizsūtīt to uz darba vietu, ja reiz piegādes notiek darba laikā?
Dažkārt pasūtot mantas, piemēram, amazonē, netiek dota iespēja izvēlēties piegādātāju. Var var uz darbu, tikai parasti es pasūtu un saorganizēju, ka esmu mājās piegādes dienā, tiesa gan tas neko nemaina.
From: | 8 |
Date: | January 15th, 2015 - 08:38 am |
---|
| | | (Link) |
|
Ar RM man nekad nav bijis nekādu problēmu, jo pasta nodaļa tepat blakus, ja neesmu mājās, tad bez problēmām nākamajā dienā varu aiziet pakaļ. Tie ir citi kantori, kas mani čakarē. Un teorētiski es jau biju mājās arī šoreiz. Šī aŗī nav pirmā reize, kad ir konkrēta delivery diena, esmu mājās, bet saņemu tikai to nožēlojamo lapeli, kas zina labāk esmu es vai neesmu bijusi mājās.
Royal Mail jau vispār paciņas stiepj no 7-8 rītā parasti.
Starp citu, darbā pēdējā laikā saskaros ar My Hermes, lai cik lēti, labi utt. būtu, nekad nepasūti un nepērc neko, kam piegāde ir ar My Hermes, es pat ietu tik tālu, ka atcel pasūtījumu, ja to uzzini. Briesmīgi daudz čakarē, neved pakas, kavējas, saplēš un pazaudē, customer serviss būtībā neeksistējošs.
Tas tā, zinot Tavu neveiksmi ar paciņām, ja nu kādreiz šis vārds pavīd, noteikti neizmanto.
Ar šo paciņu viss beidzās veiksmīgi - sēdēju kā vanags pie loga un sagaidīju. Toties kompānija, kas nozaudēja manus zābakus, tobiš atstāja kaimiņam, bet pēc tam paši nezināja kuram tieši, bija UK Mail. | |