Izbērtās sajūtu kapsulas -
Jūnijs 2013
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 
Ceturtdiena, 6. Marts 2008 00:55

17CommentReply Add to Memories Email this entry to a friend

paredzams
paredzams
Ceturtdiena, 6. Marts 2008 19:04

1) Nu labi. Plate var tik uzskatīta par dabiskāko skaņas glabātāju? Tāpat kā iegriežot laimes ratu notiek pitch bend. (es gan neesmu 100% drošs par šito) Tad vai to vispār var salīdzināt tā - dabisku pitch bend ar plates paātrināšanu?

2) *piekrītoši* nu ja.

3) Piemērs? Atsauce? Neesmu piedzīvojis. Ja Nerve, tad kurā gabalā?

4) Paskaidro kā mainās skaņas sākuma frekvence diviem sitieniem pa konkrētu bungu, ja vienīgā atšķirība starp sitieniem ir tāda, ka vienam ir ļauts izskanēt, taču otrs tiek apturēts ātrāk. (es saprotu, ka Mazliet, bet tas kopējo skanējumu neietekmē pat tik ļoti, ka to var nosaukt par "mazliet". un vai tas nav atkarīgs no rezonējošās plēves skaņojuma?) Piedod, bet es nesaprotu. Es saprastu to kā pitch bend, ja ātri spēlējot pa kādu bungu tu pārvietotos no bungplēves centra uz jebkuru no malām.

Papildinu - noise gate variants ir ticamāks. Nākamreiz, kad tikšu pie bungām, jāpamēģina. Šajā varianta gan runa nav par tempa paātrinājumu/palēninājumu, bet sitiena izpildi.

5) njā

6) Ar moeller vēzienu izdalītu pa vairākām bungām tu domā kaut ko līdzīgu kā tā sauktie sweepi tikai moellera metodē ja? Ja vairāk par divām bungām, tas ir oi oi oi cik sarežģīti.


ReplyThread Parent
vesper
vesper
vesper
Ceturtdiena, 6. Marts 2008 19:26

1) ''dabisks'' audio ir analogs audio, tātad - jā, plate var tikt uzskatīta par ''dabisku'' audio. Protams, arī lentas, jebkāda veida analogais ieraksts.

2) no coments.

3) man to rādīja Jojo. Šķiet nereāli? Bet tas tiešām tā notiek! Tas vienkārši ir jādzird, tikai tad sapratīsi kādu joku ar Tevi izspēlē Tavs prāts.

4) OK, fakti.
spēlējot ātrākā tempā, notiek aukstisks noise gate. Ja skaņai tiek aprauta rezonanse, tā šķiet augstāka, ja skaņa šķiet augstāka, rodas iespaids par pitch bend. Tā ir smalka nianse, bet ļoti nozīmīga, lai saprastu, kā pielietot pitch bend un kā to visefektīvāk panākt!

5) njā

6) sweep? Ko Tu saproti ar vārdu ''sweep''? Dažkārt cilvēki mēdz saukt vienas un tās pašas lietas pavisam citos nosaukumos, kas rada nevajadzīgu nesaprašanos. Bieži vien lietoju reverse Moeller + Moeller, nav jau nekā sarežģīta, tikai jāmāk pareizā leņķī izmest vālīti, tā pati izlēkās pa vajadzīgajām virsmām. Pieļauju, ka varētu būt sarežģītāk tīri tehniksi ar matched grip, bet tā kā spēlēju ar traditional un labo roku nelietoju šim nolūkam, nemāku teikt!


ReplyThread Parent
paredzams
paredzams
Ceturtdiena, 6. Marts 2008 19:42

1) dabisks audio ir dzīvā mūzika. lentas ir sūds :P

3) ok. Jāsaka Tālim, lai sauc Jojo šurp.

4) tu pateici divos komentāros vienu un to pašu. es visam piekrītu līdz tu nonāc pie "tā šķiet augstāka" utt.. Vai man tie jāuztver par faktiem tikai tāpēc, ka tu to rindkopu ievadi ar "Ok, fakti."? :) Es pieturos pie sava iepriekšējā komentāra, kurā daļēji svārstos starp nesaprašanu un neticību. Ļoti laba pozīcija. Vēl var ceturto punktu apvienot ar trešo - jādzird Jojo (vai arī kāds no taviem "burvju trikiem").

6) Jā, es arī gribēju pieminēt, ka tradicionālajā justos ērtāk pie tādām kustībām. Es šobrīd dažus mēnešus jau kā pāreju uz tradicionālo. Brīžiem gribas nožēlot, bet tad es ātri izdomāju kādu argumentu par labu tradicionālajam.

Kādas ir tavas attiecības ar Džonija Raaba Jungle/DnB grāmatu?


ReplyThread Parent
vesper
vesper
vesper
Ceturtdiena, 6. Marts 2008 20:10

1) ok

3) pats atbrauks

4) neviens jau neliek ticēt, es tikai stāstu to, ko zinu, gribu gan piebilst, ka Tava kritiskā pieeja traucē radošajam potenciālam, es nekad nebūtu nonācis tur kur esmu, ja domātu tādā veidā

6) traditional grip ir visai sarežģīta tehnika, man pagāja gads kamēr varēju izspēlēt to visu, ko ar matched (kreisā roka), nu jau ir pagājuši trīs gadi. Tas, ka paŗgāju uz traditional grip man šķiet viena no labākajām izvēlēm tehnikas ziņā, ko esmu izdarījis, es piederu cilvēkiem, kas uzskata, ka simetrija ir garlaicīga. Nekas jau dabā nav simterisks, arī mūsu smadzenes nestrādā simetriski. kreisā puslode un labā atšķiras


Johnny Rabb grāmata ir ok, bet grāmatas šajā ziņā mani nesaista. Es gāju un joprojām eju grūtāko, bet efektīvāko ceļu - daudz klausīties šo mūziku, saprast stilu, darboties ar sampleri, izprast samplera principus utt, tā ir tā atslēga, kas vislabāk palīdz uztvert šo stilu, grāmatā jau būs tikai patterni, kā tos pielietot, kāpēc pielietot, kāda nozīme ir dažnedažādiem breikiem... tas jāsaprot no stilistiskā viedokļa


ReplyThread Parent
paredzams
paredzams
Ceturtdiena, 6. Marts 2008 20:30

Es visam nepieeju vienādi. Man patīk diskutēt, ja tādā veidā es pats aizdomājos par lietām tālāk kā parasti vai ja tiek papildinātas manas esošās zināšanas par kaut ko. Pamats ir pateikt man kaut ko, ko tu zini, - kaut kas vairāk ir paskaidrot, kāpēc tas tā ir balstoties uz...wikipēdiju, protams :P.

Kritizēšanu/analizēšanu pielietoju, ja vēlos kaut ko saprast dziļāk. Nav tā, ka es esmu norobežojies savos stereotipos un nespēju pieņemt citu viedokli. Manuprāt, tas, par ko mēs strīdamies šeit, ir jānovēro, ko es acīm redzot neesmu izdarījis, tāpēc arī mana neticība. Es gribu pamatu savām zināšanām.

Tev pašam ir sampleris? Es nekad neesmu dabūjis pabakstīt tādu aparātu :(.

Piemēram Nerve - Jabon 3.minūtē 9.sekundē Jojo uztaisa fillu (diskā. cerams, ka mums tie paši ieraksti). Manuprāt, ļoti populārs DnB fills. Vari pateikt, no kā tas sastāv un kas tam liek skanēt tik labi?


ReplyThread Parent