Pensionētā krievu skolotāja te laikam ir vislielākā cietēja, arī viņa cieš no vēsturiskās netaisnības, ko izraisījusi padomju krievijas politika, kas veicināja tautu sajaukšanos. Šie cilvēku stāvokli gribētos salīdzināt ar denacionalizētajās mājās mītošo cilvēku problēmu. Laiks ir mainījies, bet cilvēks vairs nespēj mainīties tam līdzi. Baigi paētiski izklausās, bet nekas. Nez kāpēc man liekas, ka literatūras skolotāja tīri labi prastu "integrēties", kļūt par Latvijas valstij lojālas sabiedrības daļu.
Es stipri vien pāršāvu pār strīpu, kad apgalvoju, ka lielākā daļa ir tie bandīti. Jāformulē citādāk: lielākā daļa bandītu ir krievi, tas jau izklausās labāk.
Par pasākumiem... Ja katra tauta spēcīgāk apzinātos savu identitāti, tad tā arī izjustu nepieciešamību dzīvot savā valstī, es necenšos apgalvot, ka tā ir tikai Latvijas problēma.
Par ebrejiem... Pliners, Ždanoka, Rubiks. Hmm... Pazīstami uzvārdi.
Es stipri vien pāršāvu pār strīpu, kad apgalvoju, ka lielākā daļa ir tie bandīti. Jāformulē citādāk: lielākā daļa bandītu ir krievi, tas jau izklausās labāk.
Par pasākumiem... Ja katra tauta spēcīgāk apzinātos savu identitāti, tad tā arī izjustu nepieciešamību dzīvot savā valstī, es necenšos apgalvot, ka tā ir tikai Latvijas problēma.
Par ebrejiem... Pliners, Ždanoka, Rubiks. Hmm... Pazīstami uzvārdi.