LIELOS · VILCIENOS

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
šonakt sapnī nejauši piedzemdēju bērnu. tas iznāca ārā bez sāpēm, bez kliedzieniem un asinīm. tāds mazs un nevainīgs. izrādās, tas norisinājās viesnīcā ārzemēs. kad viesnīcas darbinieks atnāca paraudzīt vai viss kārtībā, bija grūti palūgt izsaukt dakteri, nevis, ka sāpētu, bet jo pienākas. paralēli man blakus dzemdēja arī mana taksenīte. arī tikai vienu. sēdējām gultā sānu pie sāna un abas zīdījām.
sāp viss man tā, sāp no nekā.
dzīvot iekš
ok. tie, kuri maksā 350 - 500 euro par īri (parastam vien/div istabas dzīvoklim) - jūs tiešām pelnat tik daudz, lai jūs tas neuztrauktu, vai arī jums dzīvesvieta ir tik ļoti svarīga, ka jūs labāk maksājat lielāko daļu savu ieņēmumu par dzīvesvietu un netērējat nekam citam? vajadzētu pārvākties, bet neceļas roka maksāt tādu naudu par īri, kāda tagad visur tiek saskrūvēta.
* nē, paldies Ņinastant, es tiešām negribu īrēt tavu dzīvokli ar 2 saplākšņa sekcijām, 3 veciem dīvāniem un to izšūto glezniņu pie sienas, kuru nekādi nedrīkst noņemt.
* drīkst piedāvāt dzīvokli (tuvā pārdaugava, brasa, grīziņkalns, īre līdz 270, m2 - sākot no 42, lieliski, ja divas istabiņas un bez vecām sekcijām).
* mēs esam divi jauki, mierīgi un precēti cilvēki ar mazu suni, kurš pārsvarā guļ. esam ļoti tīrīgi, laicīgi ejam gulēt un rēķinus maksājam laicīgāk nekā vācieši.
#2018
plānotāju vairāk izmantoju kā piezīmes/dienasgrāmatu, tāpēc, pirms lieku to izjukušo pagājušā gada draudziņu lādes dziļumā, jāizraksta ārā lietas un notikumi, kas izkrāsoja visu iepriekšējo gadu.
JANVĀRIS
#Salaspils memoriāla ekspozīcijas atklāšana
#Spokainais prāmis un Stokholma
#pirmā kūrētā izstāde
#aptiekā ziemas zāles ar vvz
MARTS
APRĪLIS
#Lieldiuenas darbā
#ezīša prāta spēles
#darbs pie āra info stendu izveides
#nedarbnīca kara muzejā
# sāku neprāta 6 spēļu maratonu. Pirmais - Pilī
#SLOVĒNIJA (Ļubļana - bohinj-Bled- Lublana)
MAIJS
#arvim sālsmaize
#Nīmaņa koncerts muzejā
#nosapņoju/izdomāju spēli/stafeti ar grāmatām
#ekskursija ar kolēģiem uz kalsnavu/madonu/brakiem
#tesa noasā
vvz Balerijā
#eglīte!
#jauna ģimenes ārste
#konference par dārza pērlēm turaidā
#Tīnūžu Ziemassvētki
#ziemassvētki darbā/līksnā/staicelē
#bezalkoholisks jaunais gads Teikā
* * *
besī, jo nesanāk, un besī, jo cilvēki.
reizēm mani mazliet biedē, ka Tge Office tēls, ar kuru es visvairāk spēju personificēties, ir Michael Scott.
vecmeitu ballītes. jap. here i am. mēģinu piedāvāt saprātīgu variantu, kas reāli patiktu līgavai, nevienam neliktu sevi apkaunot un dalības maksa būtu max 5 Eur.
nē, bļa, uzreiz jāpiedāvā, ka vajadzētu kko šitādu [bilde ar saskaņotiem meičukiem uz bmw kapota, bļa]
kad mēģinu teikt, ka līgavai čotka labāk patiktu peintbols, atgriežamies pie tā, ka vajadzēs tak smukas bildītes beigās.
kad saku, ka līgavai besī fočēties - nav variantu, bildītes taču pēc tam vajadzēs

shoot me now.
[ krekls ar uzrakstu pisās visi nahuj ]

* * *
eh, tās skolotājas, kas negrib tērēt 5 Eur par piknika vietu, jo "mums jau vajag tikai maizītes apēst".
mati
kā viens cilvēks var izdomāt, kur iet pie friziera Rīgā? īpaši, ja jautājums skar tādu jūtīgu tēmu kā čolka? biju jau aizmirsusi, ka nespēja izvēlēties frizieri ir iemesls, kāpēc vairāk kā gadu neesmu griezusi matus :D
mans suns:
I have no concept of time, bet no 16:00 līdz 17:30 es sēdēšu pie durvīm un gaidīšu Tevi mājās.

vakar nemetu ielūgumus uz Ziemassvētku pasākumu tajās pastkastītēs, pie kuru mājām nebija šūpoles, ziemai atstātas rotaļlietas, aizklāta smilšukaste vai vismaz kādi rotājumi. Džadžoju cilvēkus pēc pagalma.

* * *
zvans mammai bibliotekārei.prasīju kādu dzejoli apsveikumam. mamma bibliotekāre ieteica atvērt facebookā raču.
"melnbalts izceļ cilvēku, krāsains - apģērbu."
mana pļāpīgā un bieži supernekorektā kolēģe, šodien citēja kko labu.
atdzejot
Vai kāds pazīst kādu LABU un PROFESIONĀLU atdzejotāju, kurš varētu atdzejot 3 pantiņus no latviešu uz angļu valodu - vajadzīgs muzeja ekspozīcijas veidošanā.
* * *
pa ilgiem laikiem braucu sabiedriskajā transportā. tas vienmēr ir interesanti. tur, kā vienmēr, bija pārītis ar sakrāsojušos sievieti īsā pufaikā, kuru pavadīja vīrietis "spectērpā", kuram apkārt vēdīja alkohola smārds. nesapratu. vai viņi strīdējās vai vnk skaļi sarunājās. otra lieta, kas man vienmēr ir patikusi visvairāk šādos braucienos - cilvēku vēlme izlikties, ka apkārt neviena nav, tajā pašā laikā perfekti apzinoties visus apkārt esošos. Piemēram, puisis, kurš stāv kājās pie durvīm, vismaz pusminūti iepriekš pakāpj malā, jo sieviete divas vietas tālāk lēnām sākt taisīties uz ārā kāpšanu - uzvelk cepuri utt. Čalis, kurš super nevērīgi pieceļas kājās, jo redzeslokā ir parādījusies cienījama vecuma sieviete, bet viņš nekādā veidā neizrāda, ka būtu izdaŗījis ko īpašu vai pieklājīgu. Ķip, man jau pašam vajadzēja piecelties, tas sevī ietver arī izvairīšanos no tieša acu kontakta ar minēto sievieti, kā arī pavirzīšanos pustramvaja ttālumā no vietas, kur sēdēja. eh, tas vienmēr ir tik skaisti. tā mijiedarbība. Kā atomiem - mēs nesarunājamies, bet es apzinos tavu klātbūtni.
#dabastakas
21.10.2017.
#Kvēpenes_pilskalns (Raiskuma pagasts)
Takas garums - apm 2 km.
Izgājām apm stundā.
1. Ar mašīnu nevarējām aizbraukt līdztakas sākumam, nācās mašīnu atstāt meža krustojumā. ceļš pārāk sadangāts.
2. takas sākumā informativā plāksne.
3. tas sākums - jauks meža ceļs. tālāk taciņas. viss izejams. vietām slidīgi.
4. vienā vietā ir jāapiet privātīpašums. bet tur ir norādes, so nav grūti.
5. takas malā skaists dižozols.
6. smilšakmens klints, ar mazām aliņām un superslidīgām kāpnēm
7. varēja iet pa labi un pa kreisi. laikam, ja iet pa labi, var redzēt kkādu klinti, nezinu, aizgājām pa kreisi.
8. ejot pa kreisi, vēlaizvien skaists mežs, taka tā kā noslēdzas atpūtas vietā Gaujas krastā. riktīgi forša vieta. droši jāņem desas līdz. mums bija tikai tie cepjamie zefīri.
9. tālāk mēs mazliet nesapratāmies. vajadzēja tikt atpakaļ uz mašīnu, īsti nezinājām kur iet, gājām pēc iekšējās virziena izjūtas pa meža stigām, iznācām tieši pie mašīnas. cool.
*Ļoti skaisti, iesaku.
* * *
kolēģe mani pacienāja ar bukstiņputr. tagad gribu savārīt milzīgu katlu un pārēsties.
prāga
3 dienas, katru dienu ar kājām nogājām ~16 km.
Gulējām - Hostel Lipa (pretty nice)
Ko redzējām?
- tūristu jūru vecpilsētas centrā, cenšoties tikt uz tilta, no tilta, uz pili utt.
- skaistas ēkas, vēl skaistākas ēkas, foršas ēkas, smuka arhitektūra, interesantas ēkas utt.
- pieminekļus, visādus zirgus, Kārli, izdēdējušus cilvēkus uz kāpnēm, milzīgu zirgu ar jātnieku, embriju uz trubas, utt.
- daudz skaistu burtu - mmmmm - visur kaligrāfija. beigās izrādījās, ka tas ir burtu ceļojums.
- upi ar tiltiem, much tilti, much kuģīši, laiviņas utt.
- višehradu - skaisti, mierīgi, jauki, nav tūristu
- žižkovu (praha3) - tur gulējām, tur arī ēdām, kāpām arī kalnā tur un skatījāmies uz milzu zirgu.
Ko ēdām un dzērām?
- alu. katupeļus pankūkas must have!
- alu.
- jej bogu tos maizes šķēļu klimpu/ knēdeļu izstrādājumus pie cūkas cepeša nesapratu.
- tredelniku ar saldējumu. to dabūju, lai neniķojos. nostrādāja.

Secinājumi
- viņiem tiešām patīk suņi
- varbūt jāsāk izmantot sabiedriskais transports vai jānopērk jaunas sporta čības - vai kkas ortopēdisks, lai tos 15 km var noiet bez sāpēm arī trešajā dienā.
- emaljas trauki ir cute.
- veikaliņā jedna bedna ir jauki suvenīri.
- alus ir ne tikai lēts, bet arīlabs. (~1 eiro par kausu!)
- ēdiens kuņģim saprotams
- nesapratu lenona sienu.
- grūti rēķināt naudu
- riktīgi skaisti, cerēju, ka nebūs tik skaisti, pietrūka viduslaiku drūmuma.
100% patika, iesaku citiem, 3 dienas ir enough.

* * *
varbūt kādam šeit ir zināms kāds jauks, tīrs šķūnis, kuru varētu izmantot nelielām/lētām kāzām?
dabas takas
visu laiku domāju, ka vajadzētu pierakstīt un aprakstīt īsi tās dabas takas/ pastaigu takas/ vietas, kur dodamies īsākos un garākos pārgājienos. jo beigās jau sanāk, ka diezgan bieži nedēļas nogalēs paņem pāri(s) draugus un aizbraucam izvest suni paskriet.

Tātad
#Pastaiga1 (24.09.2017)
Vieta1 - Mālpils dabas taka.
Sākām pie tilta pār Mergupīti (te sākoties tā saucamā Makšķernieku taka). Atradām, kur nolikt mašīnu. Savilkām apavus un devāmies zīmes norādītajā virzienā. Nogājām diezgan mazu posmu no kopīgā takas garuma, smagi saslapinājām kājas, taka tur principā nebija, skati diezgan meh. apskatījām dižozolu, mazliet apsūbējušu un nekoptu piknika vietu pie tā un devāmies prom. Lielākais mīnuss - septembrī taka bij aizaugusi un tā ir lineāra. iespējams, lai būtu forši, jāiet taka no sākuma līdz beigām un jācer, ka galā kāds sagaidīs.

Vieta2 - Vedzes dabas taka
Gandrīz pabraucām garām ceļgalam. Noparkojāmies un devāmies iekšā. Uzreiz sajūsmināja jaukās norādes, nesen atjaunotās bultiņas visā takas garumā. Takai bija skaists reljefs, burvīgs mežs, stingra pamatne un skaisti skati. Takas vidū bija piknika vieta, kurā iepriekšējie apmeklētāji bija atstājuši romantiskas sveces uz galda. Dusmojāmies, ka nepaņēmām ēdamo līdzi. Vienīgā problēma bija takas beigas, kur daba bija sadusmojusies un aizblīvējusi taciņu, tāpēc meklējām apkārtceļu pa mežu, kas arī sanāca diezgan jauks. šobrīd favorītvieta, kur vest izskriet sunci un pašam izkustināt kaulus. nav arī baigi gara, līdz beigām pat nepiekūst.

Vieta3 - Velna klēpis(grāvis)
Braucot uz Ērgļiem, pamanījām norādi uz Velna grāvi. yolo - braucam apskatīt. pēc 3 km vēl neko neredzam, līdz pamanam ceļa malā klasisko brūno kultūras norādi un Velna klēpi. Zīme rāda uz pļavu. Burtiski. Nekāda attāluma, apraksta, taciņa,s nekā. Sākām domāt, ka objekts ir pļava. Bijām vīlušies. Sākām gūglēt. bļa, google saka, ka tur ir jābūt krutam akmeņu krāvumam upītes vidū. mēs pat upīti nekur neredzējām tuvumā. sākām meklēt pēc koordinatātām. izbridām žampas un ūdeņus, bridām pa dubļiem, lauzāmies cauri nātrainam izcirtumam, kūlāmies lejā pa krauju, lai atrastu meklēto. un atradām. un bija riktīgi skaisti un kruti. kājas pēc nātrēm niez vēl šodien. pēc tam atradām info, ka no otras puses tā piekļūšana esot daudz ērtāka. tas vēl jo vairāk lika apšaubīt zīmes nepieciešamību pusē, no kuras meklējumos devāmies mēs. bet velna klēpis kruts.

* * *
es varētu kādam maksāt, lai ienēsā jaunas kedas.