Šobrīd ļoti novērtēju faktu, ka taksometru pakalpojumi nu jau ir visai līdzīgās cenās ar sabiedrisko transportu.
Izrādās, ka, pēc dažu smadzeņu donoru domām, dezinformācija, epidēmijas ierobežošanas un apkarošanas pasākumu traucēšana, aicinājumi uz nemieriem un likumpārkāpšanu un draudu izteikšana (telefoniski un sociālajos tīklos) medicīnas un administratīvajiem darbiniekiem skaitās attaisnota un apzinīga pilsoniskā darbība, savukārt mājieni uz iespējām pavisam mierīgā garā publiski norādīt uz šo idiotismu ir, iedomājieties, genocīds. Genocīds, Karl!
Parodēt kaut ko tik absurdu praktiski nav iespējams, līdz ar to varu tikai pievienot “Memory Water” J. Pļaviņa gaudas līdzīgos toņos. Mans ieteikums gaudotājiem: turpiniet gaudot. Neviens cits nevarētu diskreditēt jūs tik labi, cik to darāt jūs paši ar šādām proklamācijām.
Kāpēc mums būtu obligāti jākļūst par ko vairāk, kā "atsevišķi organismi ar zināmu neatkarību, personību un gribu." ? Attīstība uz gaišo nākotni var notikt dažādi.
Ja kāds izvēlas kļūt par daļu no kolektīvā saprāta, tā ir viņa izvēle, pārējos liec mierā, viņiem ir katram pašam sava izvēle.
Pārspīlēta kolektīvā saprāta vizualizācija nākotnē - borgi no stārtreka.
Viņš, maitasgabaliņš, samelojās.
Nepieskatīja.
Man ir karamelizētas bietes un piedūmojums.
Labi, ka ne brašie ugunsdzēsēji.
Un sazinkāpēc Mazbudžeta Saimniekošana tīri antropoloģiskiem novērojumiem.
Nez kāds vells mani dīdīja, vai man nebij labi diezgan? Varēj jau sēdēt un pārlasīt Straumēnus garos ziemas vakaros, kad Lauska tēvs ar cirvīti rokā pazūd ap paksi, ceļā pārmijot skatus ar kaimiņieni Sveķiku, kas turpat pagalmā pīpoj treniņbiksēs, sarkanās kā sārtie āboli vectēva dārzos aizlaikos, kad pasaule vēl bij jauna....
Bet pie lietas, tātad, es ierakstījos feisbukā,
un pazaudēju ticību laumiņām; viņas mirst un krīt no kokiem šķindēdamas.
Tā ir baisa vieta, es visu uzzinu pēdējā, jūs jau sen to zinājāt, tikai man neteicāt, ļaudis izplata Gobzema ziņas un Pēteri Kļavu, un, man jāsaka, visi pēdējo 30 gadu izglītības ministri ellē varēs skrapstināt slikti rakstošu krītu pa veco padomjlaiku tāfeli 24/7 kādas astoņas mūžības, jo ragstība ir baizmiga karlis Vērdiņšš savā dzeijolī par mejteni baltajā plaščī, nau, melojis, nimaz.
Šodien es izlasīju vārdu "bernc". Tur.
Paldies labajam! Dažas laumiņas paliks dzīvas. Lāču izplatība Latvijā un Mazpilsētas grupa ir ok, jo tur raksta par lāčiem un komunālservisu.
Lieliskas ziņas — būtisks progress multiplās sklerozes mRNS vakcīnas virzienā, izstrādā BioNTech, Pfizer COVID-19 vakcīnas ražotāji. Pētījums uz pelēm [1] rāda visai daudzsološus rezultātus simptomu uzlabošanas un progresijas apturēšanas ziņā.
Man šķiet, ka te mēs redzam tikai pašu pieticīgāko mRNS vakcīnu tehnoloģijas sākumu, ar šo tehnoloģiju vakcīnas var ražot ātri un mRNS spēj kodēt praktiski patvaļīgas antivielas.
[1] https://science.sciencemag.org/cont
https://www.ikea.lv/lv/products/vir
2. kur Rīgā var nopirkt Toblerone?
https://www.ikea.lv/lv/products/vir
2. kur Rīgā var nopirkt Toblerone?
Man ļoti patīk viedie līgumi, gan teorijā, gan praksē. Tie ir mazi digitālās pasaules dabas likumi. Reiz palaisti, tie ir mūžīgi (atrodas blokķēdē), darbojas bez cilvēku starpniecības vai iejaukšanās un ir neizbēgami. Likumiem, jebkuriem likumiem, vajadzētu būt tieši tādiem — ne obligāti skarbiem, bet neizbēgamiem un nepārsūdzamiem, kā termodinamika vai gravitācija. Viedos līgumus tagad vairs arī nav grūti sastādīt un lietot, pateicoties rīku un dokumentācijas apjomam.
Tā nebija himna mehanizētajam kapitālismam (kaut arī kādēļ gan ne, cilvēki pēdējā laikā dzied himnas daudz dīvainākiem un mazāk rezultatīviem elkiem), tas bija ievads idejai. Ideja ir šāda: izveidot automatizētu rīku komplektu, kas:
- periodiski pārstaigā vietējos blogus, forumus un komentāru lentas;
- atrod tur sastopamo kovidiotu atstātās gaudas un giljotīnu taisīšanas instrukcijas COVID-19 epidēmijas sakarā;
- no brīvprātīgo samesta fonda par katru šādu ierakstu ziedo zināmu naudas summu kādam no COVID-19 apkarošanas vai atslodzes pasākumiem;
- publiski apskatāmā mājas lapā izvieto pārskaitījumu datus, ekrānšāvienus ierakstiem, uz kuru pamata ir ticis pārskaitīts, kā arī pateicības ierakstu autoriem.
Tautai savus varoņus ir jāzina, bet stulbums un stulbuma katalizēta katastrofas novēršanas traucēšana nav varonība. Šādi katrs pamanītais kovidiotisma akts dos nelielu, bet taustāmu labumu, pie tam caurspīdīgā, pilnīgi legālā un pašu kovidiotu makus neapdraudošā veidā. Pateicoties automatizācijai un blokķēdei, šis veidojums kļūs par vietējās datu ekosistēmas dabas likumu: proti, tik ilgi, kamēr kovidioti turpinās uzdarboties un tik ilgi, kamēr būs entuziasti, kam atradīsies pa liekai kapeikai, šie ziedojumi turpināsies, bez iekārtas autoru dalības un iejaukšanās, nepārsūdzami un neizbēgami.
Idejas koda un atbalsta bāze jau ir sākusi tapt, ar cilvēkiem tiek runāts, turpinājums sekos.
The objective of the Theorizing Zombiism 2: Undead Again conference is to promote interdisciplinary scholarship on one of the most prevalent, yet critically understudied cultural metaphors in contemporary popular culture, namely zombies and zombiism.
As part of this conference, we are seeking proposals for a workshop entitled “Teaching the Zombie.” This workshop aims to create a space in which scholars from a variety of disciplines can discuss how they integrate or plan to integrate Zombie Studies into their classes. As one of the objectives of the conference is to encourage international and interdisciplinary relationships among scholars, our hope is that this workshop can foster connections through discussions of pedagogical practice.
Workshop panelists will share zombie-themed assignments and activities intended for their classes as well as hold an informal discussion on teaching zombiism more generally. We welcome proposals focused on teaching zombies within any discipline.
For the workshop, each panelist will prepare a short (5 minutes or less) presentation of an assignment or activity they use in their courses or plan to use in their courses that utilizes Zombie Studies. The workshop panelists will then engage in an informal discussion of teaching zombiism and a Q & A with the audience. Ideally, we will later collect the assignments to share on the Zombie Studies Network website.
If you are interested in participating in the workshop, please submit a 300-word abstract that provides a description of the ways you have integrated zombies/zombiism/zombie studies into your courses (or hope to integrate zombie studies into your courses) alongside a description of your proposed assignment or activity.
Please note that proposals may be submitted for both a conference presentation for Theorizing Zombiism 2 as well as for this workshop. See the full conference CFP here.
While the conference organizers are hoping that the majority of the Theorizing Zombiism 2 conference events will take place in a live, synchronous format, we are aware that this workshop may need to accommodate alternative formats for participation.
Please send abstracts to chera.d.kee@gmail.com by March 10, 2021.