Audzināt pusaudzi un sākumskolnieku ir kā vienlaicīgi turēt mājā suni un kaķi. Pirmkārt, plēšas savā starpā. Otrkārt - tipiskās reakcijas uz tipiskām situācijām: Es: Aizejam pastaigāt? Mazais: O jā, ejam! Mēs varam aiziet uz ezeru, tur esot gulbji un pīles! Paņemam maizi! Es braukšu ar peniju! Nē skrejriteni! Nē, labāk iešu kājām! Ejamejamejam!!! Tīnis: Pastaigāt? Uz kurieni? Kāpēc? Aij, nē stulbi. Neiešu!
Es it kā esmu kaķu cilvēks, bet reizēm tas mūžīgais negatīvisms sit pa aknu kā nenoregulēts bass pa bungādiņu.
![](http://www.telegraph.co.uk/content/dam/science/2016/03/12/cat_dog_3564301a_(1)-large_trans_NvBQzQNjv4BqqVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwfSVWeZ_vEN7c6bHu2jJnT8.jpg)
|