|
Feb. 20th, 2013|11:15 am |
viss ir vienkārši. dabā grūti(lasi neiespējami) realizēt latviešu mīļo teicienu "neskati vīru no cepures", tā vienkāršā iemesla pēc, ka vizuāla komunikācija ir tik pat svarīga kā verbālā. ja attālināti vērosi komunikāciju sapratīsi cik svarīgi ir "nolasīt" informāciju no vizuālā noformējuma. komunikācija ir balstīta uz dzīves laikā apgūtiem modeļiem. piemēram, dzimums, vecums, stāvoklis sabiedrībā ir tikai daži no parametriem, kas ir svarīgi uzsākot komunikāciju un izvēloties uzvedības modeli saskarsmei. tātad, dzīves laikā ir apgūts, ka viena veida uzvedība ir vīrietis/vīrietis, cita sieviete/sieviete un vēl cita sieviete/vīrietis komunikācijā. pievieno tam vecuma grupas un tu pamanīsi kā mainās vēlamās komunikācijas modelis. tagad pie galvenā - apģērbs ir krietni liels informācijas daudzums par pretī stāvošo personu (viegli manipulējams, bet tāpēc ne mazāk iespaidīgs). apģērba, vides un verbālās komunikācijas kombinācija veido pilnu bildi un neprātīgi ir pieprasīt ignorēt kādu no informācijas nesējiem. |
|