Re: Katrā jokā ir daļa joka |
Apr. 24th, 2012|01:54 pm |
Nūūū, grūti teikt, kā "tiek noteiktas", taču es tagad uzreiz tā uz sitiena drusku (paš)ironiski teiktu, ka meiteņu spēles ir smukas (smuka daba, smuki ģīmji, smukas kleitas/bruņas), ar aizraujošu/-iem stāstu/-iem un vēl daudz, daudz aizraujošākām attiecībām ar kompanjoniem, pie kurām "jāstrādā" vēl daudz cītīgāk kā pie varoņa attīstības plāna un kaujas taktikām :)
Līdz ar to Witcher nav meiteņu spēle, jo tur, cik saprotu, spēlētājs tiek ietūcīts vienā smeksīgā džekā un pamostas blakus pupus kārstošai plikai tantei, un daudz saka fak fak fak, un ar šādu varoni meitenei ir mazliet apgrūtinoši identificēties. Kurpretī Planescape: Tormentā ietūcīšanās vienā konkrētā vīriešvaronī it nemaz nav apgrūtinoša. Morrowind nav ne puiku, ne meiteņu spēle, tā ir spēle cilvēkiem ar noteiktu gaumi. Baldur's Gate ir meiteņu spēle taisīta priekš puikām, jo diemžēl izdota laikos, kad meitenes spēles nespēlēja, bet ja Baldur's Gate iznāktu mūsdienās, tad lielākā tiesa tās spēlētāju būtu meitenes. Neverwinter Nights un vēl jo vairāk Dragon Age ir vistīrākā meiteņu spēle (pēc augšminētajām pazīmēm), jo tur ne tikai viss ir smuks un inčīgs, bet tur ir Alisters (ahhhh ģībstu) un ZEVRANS (ģībstu un iekrītu komā), un viņus tur var visādi vaņģot. Obliviona arī ir meiteņu spēle, bet puikām tur ar ir ko darīt - visādi rēķināt un plānot varoņa attīstību. Skyrim ir ģimenes spēle. Katrs tur var atrast kaut ko priekš sevis - ij mazdēliņš, kurš skraida pa pagalmu ar cirvi rokās, bļaudams FUS RO DAH, gan viņa mamma Skairimā var doties puķītes palasīt un taurentiņus paķerstīt, ij opītis tur var zagt un laupīt, un krogā dziesmu pasūtīt, alu iedzert un izvicināties ar dūrēm. |
|