Ar demagoģiju nenodarbosimies - LMT -> Tele 2 -> LMT [entries|archive|friends|userinfo]
kurc

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

LMT -> Tele 2 -> LMT [30. Apr 2013|01:20]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Mūzika |Radio]

Samērā īsā laika periodā no LMT, kur esmu jau klients ~ 10 gadus, pārgāju pie Tele 2 un atgriezos atpakaļ pie LMT.
Kāpēc nolēmu pāriet - Tele 2 šķita piedāvājuma un abonēšanas ziņā izdevīgāks pieslēgums. Pirms LMT biju Tele 2 klients, atminos, ka tolaik man nepatika, ka jāmaksā ar katru rēķinu arī garantijas summa vai kautkas uz to pusi (neatminos kā bija definēts un cik % no rēķina tas sanāca). Pāriešana pie Tele 2 notika ~ 4 dienu laikā, kurjers uz man izdevīgāko vietu piegādāja sim karti, ar to arī pozitīvais no Tele 2 beidzās.
Operatora maiņai bija jānotiek naktī, tā kā man nebija vēlmes nakts stundās pārbaudīt vai LMT vēl darbojas vai jau nepieciešams ieveitot jautno sim karti, tad šo operāciju paveicu vakarā. No rīta bija nepatīkams pārsteigums, ka nedarbojās ne LMT, ne Tele 2 sim karte. Pa ceļa uz darbu, iegāju Tele 2 klientu apkalpošanas centrā, kur pagaidījis rindā "nieka" 15 minūtes, man šī klientu centra darbinieks pavēstīja, ka Tele 2 esot gadījusi neliela ķibele ar tel. nr. pārņemšanu. Veica zvanu attiecīgajai struktūrai un pēc mob. tel. restarta bija pieejami "brīnišķīgie" Tele 2 pakalpojumi.
Gribēju aktivizēt pakalpojumu, lai saņemtu sms no ineta, mājas lapā rakstīts, ka uz kautkādu nr. jāsūta "on". Nosūtīju, saņēmu atbildes īsziņu gan LV gan RU valodā, kur neko nevarēju saprast, pēc tam atnāca arī angļu val., kur bija minēts, ka nr. ir aktīvs. Pabrīnījos, izdomāju piezvanīt Tele 2 operatoriem, tur saņēmu info, ka uz šo nr. ir jāsūta "ON", resp. lielajiem burtiem un palūdza mani restartēt mobzi. Sapratu, ka info ir pretrunīga un pēc tel. restarta dēļ "vidējais aritmētiskais" nosūtīju "On", resp. vienu lielo, otru mazo burti. Rezultāts mani izbrīnīja vēl vairāk - saņēmu atbildes īsziņu ar hieroglifiem (cik nopratu bija ķīniešu val.). Tā kā biju vēl lielākā neizpratnē, atļāvos patraucēt Tele 2 operatorus atkal, kur dzirdēju smieklus no operatora puses un info, ka jāsūta esot tomēr ar mazajiem burtiem, bet hieroglifu saturošā īsziņa esot man piegādāta joka pēc. Biju neizpratnē kuram no operatoriem ticēt, bet sapratu, ka pakalpojumu man nav lemts pieslēgt. Nākamajā dienā esot Rīgas centrā, pagrabā, kur man ar LMT nekad nav bijušas problēmas ar zonu, nez kāpēc Tele 2 pazaudēja tīklu. Nu neko - pagrabs ta pagrabs, var jau būt, ka ir pašvaki tur ar uztveramību. Nez kāpēc šī pati problēma atkārtojās man esot mājās. Nebiju diezko priecīgs.
Kārtējais zvans Tele 2 operatoriem bija dēļ tā, ka vēlējos mans Tele 2 nomainīt man piešķirto paroli uz sev vēlamāku, bet nevarēju atrast, operators lūdza mani uzgaidīt ~ 2 min. un tad paziņoja kur atrast man vēlamo opciju (vai tad operatoram nebija jābūt zinošākam un uzreiz nevajadzēja sniegt atbildi uz tik elementāru jautājumu?). Rezultātā, esot nepilnas 2 diennakts Tele 2 klients pārgāju atpakaļ uz LMT, kur pakalpojumu lietoju bez problēmām, lai gan maksāju arī dārgāk kā problemātiski lietojot pakalpojumu pie Tele 2. Kad jau biju prom no Tele 2 man atnāca sms no šīs "jaukās" kompānijas, kur bija minēts, ka mans rēķins sastāda 1 Ls un cik tur santīmi, kā arī pieminēts, ka sakarā ar to, ka rēķins ir zem 2 Ls, es viņu varu aplūkot tikai mans Tele 2. Tā kā biju jau iepazinies ar mans Tele 2 un paroli veiksmigi nomainījis, mēģināju autorizēties, ja reiz sms minēts, ka varu tur aplūkot. Diemžēl nesanāca, jo mans nr. neesot aktīvs (domāju gan, ja tobrīd biju jau atkal LMT klients). Jāpiebilst, ka Tele 2 ir īpatniba - kā rēķina saņemšanas veidu var norādit epastu vai mans Tele 2, abus vienlaicīgi nevarot (vismaz tā es sapratu no pretrunīgi sniegtās Tele 2 info). Veicu kārtējo zvanu Tele 2 operatoriem jau gaidīdams vēl pretrunīgāku info vai smieklus no viņu operatoru puses, šoreiz gan mani dikti pārsteidza atbilde - lūdzu lai izsūta rēķinu uz epastu, to nevaro, piedāvāja izsūtīt uz deklarēto dzīves vietu, teicu, ka nevajag, tur praktiski nerādos, pēc tam operators minēja, ka rēķinu varu droši nemaksāt un man par to nekas nedraudot. Šoreiz smiekli atskanēja no manas puses. Žēl, ka sarunu neierakstīju
Linkir doma