Re: Klientu apkalpošanas speciālists bankā. |
Jun. 17th, 2009|12:31 pm |
Uzlīmes atejā gan es neesmu pieredzējusi, bet ideja laba :D Korporatīvais bullshits plaukst un zeļ vēl joprojām. Pateicības un diplomi par labi paveiktu darbu, utt. :D Kolorītākais personāžs - kāds somu pensionārs, kurš dzīvoja Latvijā. Pēc apraksta ļooti atbilda Ģedam, tikai viņam pensiju skaitīja no Somijas un dzīvoja viņš šeit, jo šmiga lētāka. Regulāri pirms pensijas nāca no meitenēm aizņemties latu, divus vai piecus, bet vienmēr arī atdeva :D Tāpat arī divi ebŗŗŗeju brāļi, kuriem bija kkāda nauda, bet ne pārāk milzīga, toties galvassāpes viņi sagādāja visiem - sākot ar parastajiem KASiem, beidzot ar juristiem un vadību (cik zinu, tad visās bankās). Tb, plāns parastais - beidzās depozīts, viņi ņem līgumu, griež otrādi un pa punktam lūdz izskaidrot visus līguma noteikumus, piekasījās katram punktam, katram vārdam... īsāk sakot, gandrīz katrs no tālaika KASiem ir raudājis šamo dēļ :DDDD aaa, vēl bija viens klients, kurš bija uz Nigēriju pārskaitījis ciktur štukas, lai dabūtu to lielo "karaļa mantojumu", uz banku čutj ne ar šaujamo nāca, jo domāja, ka mēs viņu čakarējam, nevis pats lohanulsja. Puisis, kurš ar viņu strādāja, tiešām baidījās uz ielas iet ārā... :( tagad, vismaz SEBā, komisiju par 4.99ls izņemšanu neņem tikai tad, ja Tev ir ATM karte, ja kartes nav, tad pofig, ņem kaut 50 santīmus, bet 80 sant. komisija ir jāmaksā :) VIPi gan man vienmēr tādi lādzīgi ir trāpījušies + visi arī turpina darboties, tāpēc uzvārdus nesaukšu. Jo vairāk naudas, jo vieglāk ar cilvēku visu sarunāt. Štruntīgākie klienti ir tie, kuri iz grjazji v kņazji :) |
|