Reklāmas industrija
Jul. 3., 2006 | 09:18 pm
No:: kr15h
Tā vien šķiet, ka lai vai ko es taisītu reklāmai, rezultāts nebūs pārāk tīkams ne man, ne klientam. Kaut gan ir izņēmumi. Varbūt šo te, iepriekš, saku tāpēc, jo esmu mazliet vīlies darījumā, kas tika iesākts pagājušonedēļ, ar viena uzdevuma "mirušo līniju" šodien. Otra uzdevuma "nāves līnija" ir parīt - bet tur nav tādu ierobežojumu, līdz ar to, viss vēl nav zaudēts. Sākt nepatikt tā standartizācija, kāda uzņēmuma brendēšanas padarīšana - logotipa izstrāde, uzņēmuma krāsu pieskaņošana, dokumentu dizains. Pieņemams šķiet tikai tas, kas varētu notikt pēc tam, reklāmas kampaņu ietvaros, un žeit, iespējas, taču, ir tik neierobežotas! Var būt klusa, pavisam smalki, pie klienta sirds ceļojoša reklāma. Pat ne vizuāla un ne visos medijos translēta. Gleznotājs pats par sevi var būt laba reklāma kādam uņēmumam, ja glezno tā telpās uz sienām real time. Re - tas pat nav jādara darbnīcā (daži iebildīs pret šo: "nu bet kā? - gleznošana - tas taču ir tik intīmi!!!")! Nav obligāti jāpakļaujas reklāmas standartiem! Pagājušonedēl mani iejūsmināja (cik nu ļoti reklāma vispār var iejūsmināt) "Bites" reklāma - cilvēki dzeltenos kreklos, kas droši vien bija jāsaprot kā bites, ar kaklā pakārtām bungām, ierindā - masa, kas neļauj sevi nepamanīt kvartāla ietvaros. Bet tas pavisam noteikti ir piliens ūdenī ar to, kas notiek pasaules mērogā reklāmas un radošo industriju jomā...