(bez virsraksta)

« previous entry | next entry »
Jan. 26., 2006 | 10:36 am

balticom.lv viļ! Vai ar to, ka tiek fiksēti interneta piegādes pārtraukumi (pat 12 stundu un ilgāki) pietiktu, lai brutāli atteiktos no pieslēguma, un nemaksātu par līgumā noteikto līdz diviem pilniem lietošanas gadiem pāri palikušo laiku? Un tā kā man nav pārākais talants uz mārketingu un biznesveida čakarēšanu, tad nenāk arī prātā pietiekami efektīgi risinājumi šo pārrāvumu lietiski pierādāmā fiksēšanā. Iesakiet kaut ko... Dēļ draņķa ISP cieš prodžekts!

Links | ir doma | Add to Memories


Comments {1}

zii

(bez virsraksta)

from: [info]zii
date: Jan. 31., 2006 - 09:54 am
Links

1. Sazvanies ar Baltcom. => es atvainojos, kapēc pēdējā laikā jau 5 reizes ir notikuši interneta pārrāvumi bez iepriekšēja brīdinājuma???
2. Atrodi līgumā, kur tev ir rakstīts par lietotāja tiesībām un pakalpojuma sniedzēja pienākumiem.
3. Atsaucoties uz tur rakstīto, norādi, ka saskaņā ar to, ka piegādātā pakalpojuma kvalitāte neatbilst par šo pakalpojumu samaksātajai summai, vēlos jums darīt zināmu, ka paturu tiesības atteikties no pakalpojuma, pamatojoties uz līguma saistību nepildīšanu.

Karoč - diez vai tu varēsi atteikties no pakalpojuma bez sankcijām - idioti jau viņi nav, gan jau līgumā ir paredzējuši kādu ķiņķerīgu punktu -, bet pad**sināt kompāniju, kas jau tā vārās uz tevi, tiesības tev ir. :)

Atbildēt