(bez virsraksta)
20.. Nov. 2012 | 04:01 pm
No:: konstruktors
Lēti, pat ļoti lēti. Maksimums 4Ls dienā, ja neēd ēstuvēs un neguli hosteļos, bet gan grāvjos vai kaučsērfingā, ēdot sazin ko daudz daudz kalorijās iegādātu Lidlā. 4Ls dienā bija maucot pāri Eiropai. Āzija, Āfrika gan jau ir nesalīdzināmi lētāk.
Protams sākumā ir nepieciešams atbilstošs ekipējums, lai gan tas nav tik svarīģi, ja māki labot velosipēdus un Tev patīt armijas ekipējums. Pāri Eiropai pārmaucu ar 60 gadus vecu velo. ko iegādājos par 30 GBP. Var, protams, arī iegādāties Surly Long Haul Trucker par 1200, kā Austrāļu čuvakam pēdējā bildē, bet viņam problēmas ar to velo bija vairāk nekā man(viņš salauza spriegotāju un jauns vien viņam izmaksāja 70 GBP), bet tam nav nekāda nozīme.
Mans 35 dienuEirotrips galu galā man izmaksāja kādus 300 Ls, jo Roskildes fests un Dānija bija pizģets cik dārga (tur pavadīju 11 dienas),bet tas bija iekļaujot 3 prāmja braucienus, vienu vilciena braucienu no Dānijas uz Zviedriju un visu ekipējumu.
Mans velo vēl ripo lieliski, bet tam es vairs neuzticētos, lai močītu tālāk par Lietuvu.
Protams sākumā ir nepieciešams atbilstošs ekipējums, lai gan tas nav tik svarīģi, ja māki labot velosipēdus un Tev patīt armijas ekipējums. Pāri Eiropai pārmaucu ar 60 gadus vecu velo. ko iegādājos par 30 GBP. Var, protams, arī iegādāties Surly Long Haul Trucker par 1200, kā Austrāļu čuvakam pēdējā bildē, bet viņam problēmas ar to velo bija vairāk nekā man(viņš salauza spriegotāju un jauns vien viņam izmaksāja 70 GBP), bet tam nav nekāda nozīme.
Mans 35 dienuEirotrips galu galā man izmaksāja kādus 300 Ls, jo Roskildes fests un Dānija bija pizģets cik dārga (tur pavadīju 11 dienas),bet tas bija iekļaujot 3 prāmja braucienus, vienu vilciena braucienu no Dānijas uz Zviedriju un visu ekipējumu.
Mans velo vēl ripo lieliski, bet tam es vairs neuzticētos, lai močītu tālāk par Lietuvu.