Kaitnieks-San - Komentāri
Šodien: 23.04.2024
Vārdi: Jurģis, Juris, Georgs
[info]kaitnieks wrote:
15. Janvāris 2007 - 14:15

Re: Kamazs

Atziistos, ka pāršāvu pār strīpu ar formālismu, bet es to darīju, lai liktu uzsvaru uz galvenajām nepilnībām - nevienam nav skaidrs, kas tieši tiek taisīts, programmētāji nenovērtē sistēmas apjmu, savus spēkus un iespējas, un mums ir kas, 20% izdošanās ratio?

Doma par konkursu, kā vietu, kur iesniegt savu spēli un padarīt to redzamu, man ļoti patīk, bet tad jāatsakās no visiem procesa kontroles mehānismiem (ka jābūt screenshotiem, jābūt demo, jābūt atskaitēm par pludmali) un jāievieš viens vienīgs spēles nodošanas galatermiņš. Indago lapu var atstāt kā neobligātu vietni ar izstrādātāja sasaisti ar spēlētājiem - komentāri, ierosinājumi, bugtraq.

Un tomēr, ja process tiek kontrolēts, tad to vajag darīt pamatīgāk, vismaz ar iesācējiem. Ir jānodarbojas ar apjomīgu izskaidrošanas darbu un ar pirkstu jāparāda, ko darīt labāk. Konkursa vadībai/komisijai jāuzņemas klienta vai publishera loma, un iesācēju gadījumā, arī projektu vadītāja loma.

(Lasīt komentārus)
No:
Lietotājvārds:
Parole:
(komentārs tiks paslēpts)
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..