Auto: Pirmais skats uz Dacia Logan
Renault un Nissan ārlaulības bērns vārdā Dača Logan beidzot ir nonācis eiropas ielās. Kāds tad viņš ir? Tieši tāds, kādam jābūt auto par 5000 eiro (reālā pārdošanas cena ap 7500eur). Vienkārš bet glīts, parasts, bet ne prasts, lēts, bet ne nekvalitatīvs.
Salonā protams valda pilnīgs askētisms. Nekā lieka, nekādu sarežģītu dizainisku elementu. Viss veidots maksimāli lēti. Bet tai pat laikā, neatstāj tādu totālu prastuma sajūtu, ar kādu mēdz izcelteis daži korejieši. Apdares materiālu kvalitāte ir tieši OK. Ne vairāk un arī ne mazāk. Pietiekoši.
Protams, nesalīdziniet Logan ar 'normāliem' auto. Šis tiešām ir veidots maksimāli lēti, lai iekļautos tajos 5000 eiro.
Logan būtībā ir atjaunota Dacia Solenza. Solenza manu uzmanību piesaistīja, kad satiku to Dacia dzimtenē Rumānijā, kad arī nodomāju, ka šīs varētu būt laba alternatīva korejiešiem.
Iespējams, ka janvārī izdosies arī pabrautk ar Loganu, tad būs ko vairāk teikt.
Salonā protams valda pilnīgs askētisms. Nekā lieka, nekādu sarežģītu dizainisku elementu. Viss veidots maksimāli lēti. Bet tai pat laikā, neatstāj tādu totālu prastuma sajūtu, ar kādu mēdz izcelteis daži korejieši. Apdares materiālu kvalitāte ir tieši OK. Ne vairāk un arī ne mazāk. Pietiekoši.
Protams, nesalīdziniet Logan ar 'normāliem' auto. Šis tiešām ir veidots maksimāli lēti, lai iekļautos tajos 5000 eiro.
Logan būtībā ir atjaunota Dacia Solenza. Solenza manu uzmanību piesaistīja, kad satiku to Dacia dzimtenē Rumānijā, kad arī nodomāju, ka šīs varētu būt laba alternatīva korejiešiem.
Iespējams, ka janvārī izdosies arī pabrautk ar Loganu, tad būs ko vairāk teikt.
Comments