Auto: Dacia Latvijā
Beidzot arī mūsu veikalu "plauktos" ir atrodams jaunais Dacia Logan. 12. maijā Euro-Auto rīkos preses konferenci par godu jaunā franču-rumāņu brīnuma ierašanos Latvijā.
Daudz par Loganu ir lasīts un dzirdēts. Lielākoties atsauksmes ir līdzīgas - auto atbilst savai lētajai cenai. Un cena patiešām būs pietiekoši lēta. Visvienkāršākais modelītis bāzes versijā ar 1.4 litru motorīti maksās 4800 latus (6850 eiro), kas ir pat mazāk kā KIA Picanto. Protams, ja sagribēsies dažādas ekstras, sākot ar ABS, metālisko krāsu un beidzot ar kondicionieri un 1.6l motoriņu, cena izaugs līdz pat 8 tūkstošiem latu.
Laikam jau varam teikt, ka šis tiešām ir lētākais jaunais auto. Bet ziniet kas ir pats briesmīgākais? Auto nemaz neizskatās tik slikti. Ir pat tīri OK (protams, nevajag to salīdzināt ar krietni dārgākiem auto). Vizuāli, gan no ārpuses, gan iekšā auto ir OK. Apdares materiāli ir OK. Ne labi, ne slikti. Tieši OK. Tā kā auto ir vienkāršs kā zīmulis, tam nav nekādu mistisku risinājumu. Ergonomika ir apmierinoša un arī vietas ir gana. Bagāžnieks tam esot pat lielāks, kā septītās sērijas BMW. Konstrukcijā izmantotajām Renault un Nissan detaļām vajadzētu nodrošināt pietiekamu izturību un uzticamību. Vienkāršs auto, vienkāršiem cilvēkiem.
Nu, kurš pirmais pēc Logana? ;)
Šeit Euro-Auto informācija par Dacia.
[Tālāk]
Daudz par Loganu ir lasīts un dzirdēts. Lielākoties atsauksmes ir līdzīgas - auto atbilst savai lētajai cenai. Un cena patiešām būs pietiekoši lēta. Visvienkāršākais modelītis bāzes versijā ar 1.4 litru motorīti maksās 4800 latus (6850 eiro), kas ir pat mazāk kā KIA Picanto. Protams, ja sagribēsies dažādas ekstras, sākot ar ABS, metālisko krāsu un beidzot ar kondicionieri un 1.6l motoriņu, cena izaugs līdz pat 8 tūkstošiem latu.
Laikam jau varam teikt, ka šis tiešām ir lētākais jaunais auto. Bet ziniet kas ir pats briesmīgākais? Auto nemaz neizskatās tik slikti. Ir pat tīri OK (protams, nevajag to salīdzināt ar krietni dārgākiem auto). Vizuāli, gan no ārpuses, gan iekšā auto ir OK. Apdares materiāli ir OK. Ne labi, ne slikti. Tieši OK. Tā kā auto ir vienkāršs kā zīmulis, tam nav nekādu mistisku risinājumu. Ergonomika ir apmierinoša un arī vietas ir gana. Bagāžnieks tam esot pat lielāks, kā septītās sērijas BMW. Konstrukcijā izmantotajām Renault un Nissan detaļām vajadzētu nodrošināt pietiekamu izturību un uzticamību. Vienkāršs auto, vienkāršiem cilvēkiem.
Nu, kurš pirmais pēc Logana? ;)
Šeit Euro-Auto informācija par Dacia.
[Tālāk]
Comments