Auto: Jauni radari, jeb laiks pārdot savu Ferrari
Viņi mums neļaus dzīvot. Viņi mūs ķers un tvarstīs. Aizturēs un sodīs. Kā vien mācēdami. Ar to nu jāsāk samierināties. Es, protams, runāju par policistiem un autobraucējiem. Radariem un ātrumpārkāpējiem (tātad, mums visiem). Pie mums mazie zaļie vīriņi vēl ķer "ar rokām". Savukārt pie "viņiem" jau labu laiku tiek lietoti stacionārie videoradari. Taču cilvēki jau ir iemācījušies tos mānīt, lietojot dažādus antiradarus.
Taču tagad ir pienākusi tā diena, kad mums būs jāatzīst sava sakāve. Viņi ir vinnējuši... Floridas universitātes zinātnieki (lai vells viņus rāvis) izgudrojuši metodi, kā automašīnas ātrumu noteikt no video ieraksta. Tātad, braucošie auto tiek vienkārši nofilmēti un tad tiek izskaitļots viņu ātrums. Ko tas nozīme mums? To, ka šai sistēmai NAV antiradara. Jo tā nemēra mūsu ātrumu. Tikai ieraksta video...
Pagaidām sistēma ir tikai izstrādes procesā un kamēr ienāks lietošanā un nokļūs līdz mums, paies labs laiciņš. Tieši tik daudz, lai mēs visi iemācītos braukt špetni pri špetni.
Šķiet, arvien populārākas paliks brīdinošās GPS ierīces. Tajās ir visu stacionāro radaru datubāze ar to koordinātēm un tuvojoties attiecīgajai zonai, tās brīdina vadītāju. Protams, tās negarantē 100% drošību, vienmēr atradīsies kāds "zaļais vīriņš", kurš paslēpsies aiz krūma...
Taču tagad ir pienākusi tā diena, kad mums būs jāatzīst sava sakāve. Viņi ir vinnējuši... Floridas universitātes zinātnieki (lai vells viņus rāvis) izgudrojuši metodi, kā automašīnas ātrumu noteikt no video ieraksta. Tātad, braucošie auto tiek vienkārši nofilmēti un tad tiek izskaitļots viņu ātrums. Ko tas nozīme mums? To, ka šai sistēmai NAV antiradara. Jo tā nemēra mūsu ātrumu. Tikai ieraksta video...
Pagaidām sistēma ir tikai izstrādes procesā un kamēr ienāks lietošanā un nokļūs līdz mums, paies labs laiciņš. Tieši tik daudz, lai mēs visi iemācītos braukt špetni pri špetni.
Šķiet, arvien populārākas paliks brīdinošās GPS ierīces. Tajās ir visu stacionāro radaru datubāze ar to koordinātēm un tuvojoties attiecīgajai zonai, tās brīdina vadītāju. Protams, tās negarantē 100% drošību, vienmēr atradīsies kāds "zaļais vīriņš", kurš paslēpsies aiz krūma...
Comments