Par vislielāko joku ir atzīta BBC 1957. gada reportāža par neredzēti lielo spageti ražu Šveicē. Tika parādīts arī videomateriāls, kā šveicieši plūc spageti no kokiem. Daudzi BBC skatītāji nekavējoties zvanīja uz studiju, jo gribēja uzzināt, kā tad īsti audzēt makaronus…
Arī zviedru televīzija piečakarēja savus skatītājus. 1962. gadā vienīgajā zviedru TV kanālā, kurš tolaik bija melnbalts, videoinženieris pastāstīja, kā skatītājiem ātri un lēti pārveidot savus televizorus, lai tie rādītu krāsainu bildi. Lai to izdarītu, vajadzēja ekrānam priekšā aizvilkt neilona zeķes. Šim jokam bija simtiem tūkstoši upuru…
1998. gadā ātrās ēdināšanas restorāns Burger King paziņoja, ka viņi sākuši piedāvāt Whopper hamburgeru īpaši pielāgotu kreiļiem. Sastāvdaļas esot tās pašas, taču izvietojums esot mainīt par 180 grādiem. Loģiski, ka tūkstošiem cilvēku devās uz Burger King ēstuvēm un pieprasīja savu kreiļu burgeru. Bet jautrākais ir tas, ka netrūka arī to ēdāju, kas pieprasīja labročiem paredzēto burgeri…
1981. gadā angļu avīze Daily Mail publicēja rakstu, par kādu japāņu maratonistu, kurš piedalījies Londonas maratonā. Tulkojuma kļūdas dēļ, sportists esot sapratis, ka jāskrien ir nevis 26 jūdzes, bet 26 dienas. Tā viņš tur esot skrējis, pa Anglijas ārēm 26 dienas…
1979. gadā Londonas radio paziņoja, ka ziemas un vasaras laika pulksteņu grozīšanas rezultātā, Lielbritānija ir „apsteigusi” laikā visu pārējo pasauli par 48 stundām. Lai labotu šo situāciju, esot pieņemts lēmums atcelt 5. un 12. aprīli.
1997. gadā internetā paklīda emails, kurš ziņoja, ka uz četrām diennaktīm internets tikšot izslēgts tīrīšanai. Četru dienu laikā to pārbaudītu un iztīrītu speciāli veidoti Toshiba internet-roboti.
2001. gada britu radio ziņoja, ka angļu kanālā varēs apskatīt Titānika kopiju. Uz klinšaino krastu saskrēja tik daudz cilvēku, ka klintī izveidojās plaisa. Pāris dienas vēlāk, klints iebruka. Protams, nekādas Titānika kopijas nebija.
1994. gadā Krievijas preses aģentūra Itar-Tass ziņoja, ka sākta šņabja konfekšu ražošana. Tās esot līdzīgas Mars un Snickers šokolādītēm, tikai veidotas no šņabja…
1986. gadā Francija prezidents ziņoja, ka Eifeļa tornis tiks pārcelts uz Eiro Disneilendu.
1994. gadā Pepsi izziņoja, ka visi, kas uztetovēs Pepsi logo uz auss, saņems 10% atlaidi Pepsi produktiem mūža garumā. Daudzi vēl šodien staigā ar Pepsi logo uz auss...
Arī zviedru televīzija piečakarēja savus skatītājus. 1962. gadā vienīgajā zviedru TV kanālā, kurš tolaik bija melnbalts, videoinženieris pastāstīja, kā skatītājiem ātri un lēti pārveidot savus televizorus, lai tie rādītu krāsainu bildi. Lai to izdarītu, vajadzēja ekrānam priekšā aizvilkt neilona zeķes. Šim jokam bija simtiem tūkstoši upuru…
1998. gadā ātrās ēdināšanas restorāns Burger King paziņoja, ka viņi sākuši piedāvāt Whopper hamburgeru īpaši pielāgotu kreiļiem. Sastāvdaļas esot tās pašas, taču izvietojums esot mainīt par 180 grādiem. Loģiski, ka tūkstošiem cilvēku devās uz Burger King ēstuvēm un pieprasīja savu kreiļu burgeru. Bet jautrākais ir tas, ka netrūka arī to ēdāju, kas pieprasīja labročiem paredzēto burgeri…
1981. gadā angļu avīze Daily Mail publicēja rakstu, par kādu japāņu maratonistu, kurš piedalījies Londonas maratonā. Tulkojuma kļūdas dēļ, sportists esot sapratis, ka jāskrien ir nevis 26 jūdzes, bet 26 dienas. Tā viņš tur esot skrējis, pa Anglijas ārēm 26 dienas…
1979. gadā Londonas radio paziņoja, ka ziemas un vasaras laika pulksteņu grozīšanas rezultātā, Lielbritānija ir „apsteigusi” laikā visu pārējo pasauli par 48 stundām. Lai labotu šo situāciju, esot pieņemts lēmums atcelt 5. un 12. aprīli.
1997. gadā internetā paklīda emails, kurš ziņoja, ka uz četrām diennaktīm internets tikšot izslēgts tīrīšanai. Četru dienu laikā to pārbaudītu un iztīrītu speciāli veidoti Toshiba internet-roboti.
2001. gada britu radio ziņoja, ka angļu kanālā varēs apskatīt Titānika kopiju. Uz klinšaino krastu saskrēja tik daudz cilvēku, ka klintī izveidojās plaisa. Pāris dienas vēlāk, klints iebruka. Protams, nekādas Titānika kopijas nebija.
1994. gadā Krievijas preses aģentūra Itar-Tass ziņoja, ka sākta šņabja konfekšu ražošana. Tās esot līdzīgas Mars un Snickers šokolādītēm, tikai veidotas no šņabja…
1986. gadā Francija prezidents ziņoja, ka Eifeļa tornis tiks pārcelts uz Eiro Disneilendu.
1994. gadā Pepsi izziņoja, ka visi, kas uztetovēs Pepsi logo uz auss, saņems 10% atlaidi Pepsi produktiem mūža garumā. Daudzi vēl šodien staigā ar Pepsi logo uz auss...
Comments