- 3/28/07 02:15 pm
- Šodien eirožops zaudēja klientu par 300 LS.
Zvanu, nē, bļa. Jāpasūta caur netu, jareģistrējas vai jaraksta nez kādi dati. Tad viņi hren zin cik ilgi apstrādā to visu. Tad viņi kaut kādas X stundās atvedīs. Man vajag un es gribu tagad. Viņi atrodas 3 minūšu gājienā no manis.
Piedāvāju pat aiziet pats pakaļ, nē, redz nevarot.
+ šim devaisam ko pērku vēl hren zin kā viņi ar garantijām darīs, jo viņi nu toč nav nekādi normālie Karcher dīleri.
Tā nu es uzmetu liekus 30 ls, za to man pēc 15 minūtēm būs prece rokās :)
http://www.pristina.lv/kat/lv/K/K2/K23/92 - 2 domasdomāt
- 3/28/07 04:42 pm
-
Tas Eurožops vispār brīnumains pasākums ira, pirms kāda laika turēja visas neesošās preces savā www saitā, tad arī prikola pēc sūtījām visu ko nevar šie pievest :). Inčīgi :)
- atbildēt
- 3/28/07 04:46 pm
-
Da suuds.
Var redzeet ka 2 cilveeki droshi vien censhas shadu saiti satureet un nesanaak
pashlji vini nah. - atbildēt