Posted by [info]iive on 2014.09.21 at 01:45
ak! šī nu ir viena neprātīgi skaista aktrise, un ziniet, patiesībā viņa studē mākslas vēsturi un filosofiju, uz ekrāna nokļuva nejaušības rezultātā un neplānojot arī tur atgriezties. man patika filma - psihiloģiski tīrā aktierspēle, rāmā stilistika, kas [pēc pēdējā laikā daudz atskatītās 50to 60to gadu pārstilizācijas] likās tik neuzbāzīgi dabiska un laba. filma ir par klosterī augušu bāreni annu, kas drīzumā grasās nodot zvērastus, lai kļūtu mūķene. pirms tam viņa apciemo vienīgo radinieci - tanti vandu. no tantes anna uzzina, ka patiesībā viņa ir ebrejiete un tikusi nosaukta par idu. vanda ir tiesnese, kas piecdesmitajos gados nostiesājusi uz nāvi vairākus politiski apsūdzētos; viņa ir skarba, emocionāli atturīga, smēķē un dzer pie stūres, pārguļ ar tikko iepazītiem vīriešiem un pret radinieci nejūt ne pienākumu, ne interesi. taču viņa tomēr nolemj sagādāt idai pirms kļūšanas par mūķeni iespēju uzzināt patiesību par ģimenes vēsturi. kopīgie meklējumi atklāj gan vandas sen noglabātās sāpes, gan citus gana sarežģītus vainas un pāridarījumu tīklojumus; jo vairāk zināšanu par sevi un pasauli ārpus klostera ida iegūst, jo sarežģītāka ir viņas izvēle. palikt šajā netīrajā ārpusē (pretēji mūķeņu baltajiem galdautiem, pie tantes viss ir drupačām un pelniem nobārstīts), kurā tomēr ir pagātne. vai atgriezties drošībā un šķīstībā, kur tomēr ir pārmērīgs klusums. vai iepazīt dejas un vīriešus. vai izvairīties no tantes kļūdām. abu aktrišu saspēle ir lieliska, un  pat klāt neesoši tēli tiek saistoši ieskicēti (idas māte bērnībā izgatavojusi vitrāžu kūts logam, lai govīm priecīgāk). ļoti patīkams kino, jā.

sekreters

Posted by [info]indulgence in [info]pa_leeto on 2014.09.20 at 13:15
Pārdodam sekreteru (visnotaļ piemērota darba vieta mazgabarīta miteklī). Rakstāmvirsma izbīdāma/iebīdāma. Platums 79 cm, augstums 78 cm (datorvirsma), augstums 70 cm (klaviatūras jeb rakstāmvirsma), kopējais dziļums 51 cm, datorvirsmas dziļums 30 cm, klaviatūras/rakstāmvirsmas dziļums 39 cm, plauktiņa dziļums 39 cm, augstums starp plauktu un virsmu 21 cm. Lietots 1 gadu, nav ne bērnu apzīmēts, ne saskrāpēts, tb ideālā stāvoklī. Vēlētos 35 eur (pirku pirms gada par 75 LVL, tb cipara starpība liek uzskatīt, ka tas ir pa lēto).
Savākšana Teikā 7:00-8:00 vai 18:00-21:00 līdz nākamajai sestdienai.

bildes )

apavu darbnīca

Posted by [info]blond in [info]vajag on 2014.09.20 at 11:56
Sakiet, kāds nezina ļoti labu apavu darbnīcu, kur tiešām smalkiem apaviem ar plānas ādas zolīti var uzlikt neuzkrītošu profilaksi pret dilšanu un slīdēšanu?
Kura vispār ir labākā apavu darbnica Rīgā?

bāra ķebļi, naktsskapīši un grāmatplaukti

Posted by [info]indulgence in [info]pa_leeto on 2014.09.20 at 10:38
Pārdodam arī divus bāra krēslus (10 eiras par abiem), divus naktsskapīšus (25 eiras par abiem), ja kādam interese - ir arī grāmatu plaukti 3 gab (gribētos 15 eiras par katru).

bildes )

bērna tahta

Posted by [info]indulgence in [info]pa_leeto on 2014.09.20 at 10:31
Pārdodam tahtu. Pašsavākšana no Teikas 26.09. vai Skonto halles rajonā pēc 27.09. Nu, kādas 50 eiras gribētu (pirkām par 130 LVL, lietota 1 gadu), bet var sarunāt.

bildes )

Izplatītākā mūsdienu reliģija

Posted by [info]po on 2014.09.19 at 16:31
Tags: , , ,
Nav pat jājauc iekšā anglene: vēlātāji nav pilsoņi - viņi ir statisti.

Posted by [info]insane in [info]vajag on 2014.09.19 at 15:37
Ja kādam ir nevajadzīgs Android telefons, labprāt paņemtu par mazām naudiņām. Der sadauzīts ekrāns, pavecs modelis. Kāds vecāks Samsung vai kāds cits brends.

Kāpēc tika ieviests termins "cilvēktiesības"?

Posted by [info]po on 2014.09.19 at 15:14
Tags: , , , ,


Epperson, Ralph A. - The Unseen Hand, An Introduction to the Conspiratorial View of History (1985)

P. S.
Kas bija pirmais - cilvēks vai valsts?

Naudu vai brīvību!

Posted by [info]po on 2014.09.19 at 15:05
Tags: , , , , ,
LR Krimināllikums
219.pants: Izvairīšanās no deklarācijas iesniegšanas
3. punkts
Par likumā noteiktās deklarējamās mantas vai citu ienākumu izcelsmes avota nenorādīšanu vai par nepatiesu ziņu sniegšanu par deklarējamās mantas vai citu ienākumu izcelsmes avotu, ja šādas ziņas likumā noteiktajā kārtībā pieprasījusi attiecīgi pilnvarota valsts institūcija un, ja nepatiesas ziņas norādītas par mantu vai citiem ienākumiem lielā apmērā, —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz diviem gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas.
(17.10.2002. likuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 12.02.2004., 13.12.2007. un 13.12.2012. likumu, kas stājas spēkā 01.04.2013.)

Tāda tā brīvība, pilsoņi!
Tāda, lūk, ir patiesa noziedzība!

Rīga šorīt, acīm redzamais - neticamais

Posted by [info]po on 2014.09.19 at 12:55
Tags: , , ,
debesis

Posted by [info]po on 2014.09.19 at 09:58
Tags:
Vakar viens man te pārmeta, ka "sen neesot bijis par kemtreiliem". Well, apsveicu, šodien Rīgā jauna smidzināmā diena! Pasties uz augšu!

Posted by [info]po on 2014.09.18 at 23:21
Tags: , , , , ,
are you out of your mind?

pop

Posted by [info]po on 2014.09.18 at 22:41
Tags: , , , ,
Pa kuru laiku vājums kļuvis par spēka pazīmi? Kārtējais vārdu zagļu atvasinājums - savu gļēvumu salīdzināt ar spēju par spīti tam, ko visi domās, rīkoties patiesi. Savu kļūdu atzīšana pārtapusi savu kļūdu pielūgsmē. Pretīgi.

P. S.
Pa to laiku, kamēr ērtība nomainīja tikumību.

P. P. S.
Savukārt, tas notika līdz ar melnās maģijas ienākšanu politiskajā dzīvē. T.i., cilvēki, kuri saprot, kā darbojas cilvēka psihe un kā to var izmantot pret viņu, izplatīja domu, ka objektivitātes nav, ka realitāte ir tikai iedoma, ka "neko jau nevar zināt", līdz ar ko "neko jau nevar darīt". "Katram sava taisnība", saka cilvēki bez atskaites punktiem, it kā viņu vārdiem būtu kāds svars, un nesaprot, cik nedabiskās pretrunās nonākuši. "Mīliet visus!" un "katra balss skaitās", kamēr realitātē tas nozīmē šauras interešu grupas patvaļu, kamēr citi atteikušies no savām tiesībām uz dzīvību. Un, ja reiz neko nevar saprast, tad kādēļ censties? Cīsiņus uz šķīvja - tos var saprast. Sievas pupus - tos var saprast. Bērna astotniekus var saprast, divniekus - ne pārāk. Ko vēl var saprast? Var saprast, ka vēlēšanu plakātam smuks fons. Nē, to arī nevar saprast - vienkārši gribas nobalsot. Nu, tā. Dzīve ir vienkārša. Galvenais atcerēties, ka nekas nav pa īstam.

sociālais komentārs #235152

Posted by [info]po on 2014.09.18 at 16:43
Current Music: Arch Enemy "War Eternal"
Tags: , , , , ,
Problēma ar garīgo (prāta) aprobežotību ir tāda, ka deģenerāti paši to neapzinās. Un, tā kā šo prāta slimību lielā mērā veido uzturs un citi ārējie faktori un tā kā deģenerāti nav spējīgi izdarīt apzinātu izvēli par labu dzīvībai, tad stulbuma (garīgā akluma) mēris plosās vairākuma nemanīts.
Trakākais šī ārprāta sakarā ir tas, ka prāta kropļi ar savu bezpalīdzīgo šaurpierību ļoti lepojas. Kā skanēja kādā dziesmā, "ignorance and arrogance go hand in hand".

P. S.
Šo tēmu varētu arī izvērst, jo pie saviem ierakstiem reizumis gadās manīt šo slimo īpatņu mēģinājumus lāpīt savu pašapziņu, kura balstīta tīri piederībā tādu pašu nespējnieku bariņam. Cilvēki, kuri savā dzīvē nav redzējuši vairāk nekā vidusmēra dresēts suns, savā gļēvumā turas pie tā, ko saucam pie "kulūtru" - pie programmas, vienalga, vai to izdevusi Partija, kurai šādi mēsli kalpo uzskatāmākas spaidu ideoloģijas apstākļos, vai deģenerātu vidū attiecīgā veida aprobežotība vai runas veids attīstījies pats, kā katra slimība, un attiecīgais proto-cilvēks ar to aizžņaudzis rīkli, ķēdējoties pie savas sargsuņa būdas. Šie nelaimīgie zīdaiņi, kuri tā arī nav sasnieguši cilvēka attīstības pakāpi, izkopj cilvēkam līdzīgu veidolu, kurš ļauj uzturēt ilūziju - gan sev, gan citiem -, ka īpatnis ir nevis bezvērtīgs klons, kura dzīvības procesi nepaceļas pāri šūnu kopēšanās līmenim, bet gan būtne ar apziņu, kuras daba tādam pazīstama vien no nostāstiem vai gļēvumā atmestiem sapņiem kādreiz ņemt dalību apzinātā rīcībā. Šo mazattīstīto vienīgā bauda ir vara, no kuras tie visbiežāk smeļas zemāko attiecīgās paradigmas līmeni: komfortu. Tā kā viņu redzējums nesniedzas līdz būtiskajam, tie pārtiek no formām, no ilūzijām, no tā, ko var nopirkt vai nokopēt, veidojot savu personību no tikumu ilūzijām un netikumu augoņiem, kuru uzturēšanai nav nepieciešama izpratne vai spēja godīgi just. Spējīgākie no deģenerātiem cenšas samaitāt arī citus, iegūstot varu pār tiem - iegūstot ietekmi ar savu izteiktāk lopisko stāvokli un kļūstot par kroplāko no kropļiem, kas, sasniedzot pilnīgu bezcerību, transformējams nesalaužamā augstprātībā, kas savā metastāzē atņēmusi cilvēkam draudīgo nojausmu par iespēju iegūt godīgu skatījumu uz sevi un pasauli, līdz ar ko identitāte ir pilnīgi pasargāta neatgriezeniskā aklumā. Deģenerāti iekopj mājokļus un ģimenes, ko uztur kā apliecinājumu savai vērtībai vai spējai izdzīvot, tomēr visa viņu dzīve ir veltīta nu jau visaptverošās slimības uzturēšanai, un, kamēr šo dzīvnieku apzinātais mērķis ir vienkārši izdzīvot (vēlams - komfortā; ideālā gadījumā - varas pozīcijā), neapzinātais šādu neliešu mērķis ir izpostīt visu dzīvību, kas varētu apdraudēt viņu komfortu, vedinot uzņemties atbildību par savu skatījumu. Tā nu šie zombijveidīgie roboti atražo cits citu un sevi, veidojot aizvien stabilāku prāta tumsu sevī un citos. Šo stulbuma kultūru viņi uzskata par labu, jo neko citu nav uzdrīkstējušies redzēt. Tā vairojas ļaunums, kurš vai nu nesaprot neko vairāk par minimumu, vai arī saprot, kā iznīcināt citus. Tas, kāpēc viņi ir ļauni, tiem pašiem paliek noslēpums, jo tiem trūkst minimālās drosmes, kas nepieciešama augstākajiem dzīvības procesiem - intuīcijai, paļāvībai un izpratnei. Ko nozīmē būt cilvēkam, tiem mūžīgi paliek apslēpts, jo tie apmierinās ar cilvēka veidolu. Vairāk par to tiem nav vajadzīgs, jo tas nav izdevīgi savas komforta/varas pozīcijas saglabāšanai. Tāda ir cilvēces sērga, un tā attīstās, allaž meklējot vēl dziļākus garīgā pagrimuma stāvokļus. Saķeroties kopā un citam no cita smeļoties pārliecību par sava nožēlojamā stāvokļa viennozīmīgo izcilību, tie spēj grimt jo ātrāk. Bon vojāž. Pie mūsdienu iznīcināšanas tehnoloģijām tie gana drīz noindēsies paši savā muļķībā.



Posted by [info]po on 2014.09.18 at 13:32
Tags: , , , ,
videja

+

torrentlinks

Posted by [info]po on 2014.09.17 at 23:50
Tags:
Nepieciešama ir vienīgi skaidrība.
Viss pārējais greizsirdīgi kārdina cilvēku prom.

Necilvēcības mierinājums

Posted by [info]po on 2014.09.17 at 23:27
Tags: , , , , , ,
There are times when authority must revert to violence in order to maintain obedience.
There will always be a small minority who refuse to obey the tenets of cultural law. Because of this, authorities employ a constant stream of violence known as law enforcement, or police. These are not police in the defense of liberty, but police in the defense of authority. Cultures always teach that liberty and authority are one and the same; but the design of police is to wield the weapons of violence in the preservation of authority, not to defend liberty.
Authority must also employ violence when cultures break down. Throughout history, people have slowly and steadily learned more and more about their own worth, and hence demanded more and more freedom. Different cultures have fallen as people realized that culture is a lie.
When cultures begin to break down, it is because people are learning about their value. Such cultures and the authorities they protect are doomed. Never once in history has a culture in decline been redeemed. When authorities see that their culture is being dismantled, and obedience is no longer theirs to enjoy, they return to violence. These returns to violence are historically extremely brutal. The violent enforcement of law is a sign of coming liberty.

@

vergu prāti

Posted by [info]po on 2014.09.17 at 22:40
Tags: , , , , ,

Culture and Objectivity

Since culture is not objective, it must be subjective, at least to some degree.

To the degree that culture is subjective, it cannot make reference to any objective facts or realities. For instance, if I say, “I like vanilla ice cream,” I am expressing a subjective preference – quite distinct from saying, “Objectively, vanilla is the best flavour of ice cream.”

Furthermore, if I say not only that vanilla ice cream is the best flavour objectively, but also that it is immoral to prefer any other flavour, and moral to prefer vanilla, then clearly I am going far beyond the bounds of rationality.

Not only am I claiming that vanilla is objectively “best,” but also that it is the only moral ideal, and that any preference for any other flavour is immoral.

The elevation of a subjective preference to an objective ideal – especially when it involves ethics – is simply called bigotry.

Thus culture, by elevating subjective preferences for local customs to objective – and often moral – ideals, is merely a species of petty, self-righteous, pompous, false, prejudicial and ugly bigotry.

Culture is the most dangerous lie in the world, because false moral ideals are always required for the execution of evil.

Now, what is moral must be enforced – thus by turning subjective preferences into “objective morality,” culture opens wide the hellish gates of violent control.

In other words, by turning violence into virtue, culture not only excuses violence – culture creates violence.

What Slaves Really Fear

Culture can thus be accurately viewed as a set of moral mythologies that are used to create, justify and extend violence against the majority of individuals.

What is it, then, that prevents us from shrugging off these choking and enslaving falsehoods?

In other words, who are you most afraid of?

If you start to speak the truth about culture, mythology, exploitation and violence, whose response frightens you the most?

If you openly speak about the simple reality that the state is violence, are you afraid that black-suited SWAT teams will burst through your windows and drag you off to Guantanamo Bay?

If you say that religious superstition is an exploitive lie, that the New York attacks were an unjust retaliation to far more unjust American attacks upon Muslims, that soldiers are merely men paid to kill others, like any hit-men – whose response do you fear the most?

There is a reason that we do not say these things.

There is a reason that we smile and nod and wave our flags and cheer our leaders and refuse to speak the simple truths that would inevitably set us free.

That reason is not that we are afraid of our leaders, or their thugs, or their jails, or their tortures.

The reason that we bite our tongues is that we are afraid of each other.

Why We Are Talking About Culture…

The reason that we are talking about culture and statism and religion – rather than only your personal relationships – is this:

The moment that you begin to speak the truth – a prerequisite for any form of intimacy – you will be attacked by your fellow slaves.

The question, then, since no one likes to be attacked, is: why bother speaking the truth at all?

Well, we speak the truth because we want the future to be different from the present – our own personal future, in terms of having honor, honesty and integrity in our personal relationships – and the future of the world, which yearns and deserves to be free.

If you truly take on the concepts in this book – if you speak openly and honestly about the truth – you will be endlessly attacked, your life will become very difficult in countless ways, and very few of your existing relationships – if any – will survive your new honesty.

Now, I could tell you that somewhere beyond the darkness that you will be cast into, lies a golden land of beauty, intimacy, love, laughter and true and deep friendship.

However, I cannot tell you that.

I cannot tell you that, because I cannot guarantee that.

You may be for various reasons stuck in a small town full of patriotic bigots and religious cultists.

You may be 15 years old, and remain dependent upon your parents for years to come.

You may be old, and dependent upon your children.

You may be the only sane rationalist in an Islamic village.

You may find that, if the truth destroys your marriage – or rather reveals its prior destruction – that you may never get married again, or have a satisfying romantic relationship.

You may find that, when you speak the truth to your adult children, they won’t want to have anything to do with you anymore.

I want to be clear about the dangers that always follow honesty.

We are not enslaved because we are cowards.

We are enslaved because we are objectively in danger.

We should take some relief in the enormous difficulties faced by those who speak the truth – because, if speaking the truth were easy, the state of the world, its bottomless and exploitive lies, would make absolutely no sense at all.

No, speaking the truth is incredibly difficult, and very dangerous – and not because of prisons, and not because of our masters, but because of the endless attacks from our fellow slaves.

When you sit around your family table at Christmas or Thanksgiving, it is worth taking a moment to let this basic reality seep into your very bones.

When you look at the ruddy, smiling faces around the table, it is essential to truly and finally understand that, in reality, these people are your masters.

It is not the whips of our owners that keep us down, but the frowns and snarls of our fellow slaves.

It is not the jails of our masters that keep us huddled and frozen in fear, but the disapproval of our fellow slaves.

The “state” is not in Washington, or Rome, or Madrid, or Ottawa, or Baghdad.

The “state” is not the guns of the police, the truncheons of the prison guards, the huts of the gulags, the cells of the prisons, the grenades of the troops, or the jostling darkness of the paddy wagons.

These are merely the effects, not the cause.

The “state” is not far away from you.

It is not distant.

It is not political.

It is not economic.

It is not military.

The “state” is your fellow slaves.

@
Add to Memories   Tell A Friend

Starpsezonas.

Posted by [info]feita_kleita in [info]pa_leeto on 2014.09.17 at 20:17
Janet D brīnišķīgi rudens apavi! 40 (7) izm, āda, papēdis 6 cm. Vienreiz iziets ielās un saprasts, ka manai pleznai par šauru pirkstiņos, lai gan diezgan brīvi. 25 Eur. Centrs. Saziņai feita_kleita@inbox.lv

bildes )
Add to Memories   Tell A Friend

Posted by [info]po on 2014.09.17 at 12:04
Tags: , ,







The End of All Evil
Add to Memories   Tell A Friend

Previous 20