December 6th, 2010

nu, taisni tā, un es ar šo reklāmu nepaužu "izplatīto viedokli", tas drīzāk tāds ironiskais inner jociņš pašai ar sevi, jo es agrāk pīpēju Camel.

par pretsmēķēšanas kampaņu 30.tajos nezināju, bet to gan biju lasījusi, ka smēķēšanas kaitīgums tika atklāts stipri pirms tam, kad par to sāka runāt publiskajā telpā, jo tabakas kompānijas par to sapiķoja.

ir taču smieklīgi skatīties šīs reklāmas šodien, kad visi tik ļoti sacepušies par politkorektumu publiskajā telpā - līdz līmenim, ka sniegavīru sauc par "snowperson" -, uuun tad tu ieraugi reklāmu, kurā baltais bērniņš prasa brūnajam: "hei, kāpēc mamma tevi nenomazgāja ar [brends] ziepēm".

un par to, kā materiāla uztveri ietekmētu tā dzimumu apmainīšana vietām, arī esmu domājusi - tiklīdz vīrietis tiek nolikts upura lomā, uzreiz visi saprot, ka tā ir ironija n šit, bet sievietes gadījumā - seksisms. interesanti, uz ko tas norāda - droši vien uz to, ka vīrieši par savām pozīcijām dzīvē jūtas pietiekoši pārliecināti, tādēļ jociņi par viņiem tieši tā arī tiek uztverti - kā jociņi, savukārt sievietes joprojām jūtas zināmā mērā apdraudētas. droši vien tas ar laiku mainīsies - piem., man šķiet smieklīga reklāma nr.2 -, lai gannn.. tendences, šķiet, patlaban iet pretējā virzienā, un drīzāk mēs pēkšņi attapsimies pie aizlieguma jokot arī par vīriešiem kā vājākiem.

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.