гражданка (не) пофигистка - Komentāri
( Read Comments )
TimeText
10:32

[info]hederas_sieva

[Link]

Nr.397
Es kā godīgs pilsonis, pēc darba rātni tecēju uz iemaksas bankomātu, lai samaksātu bankai visu kas man pie dvēseles. Tik tālu viss bija skaisti. Iemaksa kā parasti tikai veikta. Bankomāts izslēdzās. Šokā zvanu uz diennakts palīdzības tālruni. Dāma tajā galā kā aita noblēja - izskatīsim sūdzību10 darbadienu laikā, nu tehnika mēdz plīst (bē, bē bē....). Banomāts tikmēr izrādija dzīvības pazīmes, bet par faktu, ka kontā esmu ko maksājusi - izrādija lielu amnēziju. Šorīt rātni tecēju uz to pašu filiāli un (cik nu tas laipni manā stāvoklī bija iespējams) paskaidroju situāciju.... atkal ierastais bē, bē bē... tad nu audzināšu raksturu un līdz 5dienai gaidīšu vai kas mainīsies, ja nē - iešu parunāties ar filiāles vadoni vai vēl ko citu, jo kredīts jāmaksā, i-netu gribās un telefonu arī itkā vēl izmantoju.
Reply:
 
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Powered by Sviesta Ciba