from:anonymous date: May. 28th, 2018 - 03:50 pm Link
V gatve ir briesmīgākā no visām vietām. Bet kādu velo vajag? Klasisku pilsētas holandiešu-pensionāru velo, šosejas, mtb, kungam, dāmai, garam, īsam, kāds budžets?
from:anonymous date: May. 28th, 2018 - 05:37 pm Link
Uzraksti, kādas vainas un kādu ciparu nosauca, pateikšu vai man liekas vērts vai nē. Var būt, ka ielikt 100 - 150 € viņā, kaut vai jaunā aizmugures ratā u.c., būs drošāks ieguldījums nekā tādu pašu summu "jaunā lietotā" velo.
tas batavus, piem, izskatās baigi ok. es ss.lv arī izskrēju cauri, nekas baigi sirdī neikrita.
respektīvi šobrīd remontā čeko, cik lielā žopā ir tā rumba ar visām bremzēm un ātrumiem, kas noteiks remonta cenu. domāju, ja tas būs līdz 70 eur, lai labo, ja vairāk – drīzāk meklēšu jaunu. vai arī vnk pateikšu, lai nomaina aizmugurējo ratu uz parasto, attiecīgi ar kājbremzi un vienu ātrumu, kas varētu, domāju, maksāt kopumā ar pārējām apkopēm arī ap tiem pašiem 70 vai drusku pāri.
nevaru izdomāt neko vienvārdsakot, gaidu, kādu ciparu pateiks.
from:anonymous date: May. 28th, 2018 - 07:58 pm Link
Ja aploce vēl jauna, tad jauna rumba ar ātrumiem ir sākot no 60, plus vismaz 10 par pārspieķošanu un vēl 10 par spieķiem, ja vecie neder. Bet jauns ir jauns un dzīvos ilgi. Jauna laba rumba ar kājas bremzi bez ātrumiem laikam 17€, vārdā Velosteel, prasi pēc tādas, Trasei viņas mēdz būt, prastāku rumbu spieķot nez vai ir vērts, ar ķīniešu rumbu (arī kaut cik ok, ja nebrauksi daudzus tūkstošus) gatavs rūpnīcā saspieķots rats ap 30€ ( arī tie trasei mēdz būt, ja ne uz vietas tad pāris dienu laikā dabūjami). Vēl var velodepo apjautāties pēc lietota rata ar veselu ātrumu rumbu, afaik viņi mēdz tirgot arī lietotas daļas. Vārdu sakot, iesaku labāk nolikt kaut 100€ par šī velo remontu ar jaunu rumbu, nevis par citu velo, kurš par tādu cenu var izrādīties tārpu bundža kuram agrāk vai vēlāk arī kaut kas nojuks un prasīs naudu. Konkrētajam batavus piedevām ir klaņi ar ķīlīšiem, ja tie izbeidzas tā ir līdzīga apmēra sāpe kā ar rumbu.
(no subject)
from: anonymous
date: May. 28th, 2018 - 03:50 pm
Link
Bet kādu velo vajag? Klasisku pilsētas holandiešu-pensionāru velo, šosejas, mtb, kungam, dāmai, garam, īsam, kāds budžets?
Reply | Thread
(no subject)
from: grizzly_bear
date: May. 28th, 2018 - 04:05 pm
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: anonymous
date: May. 28th, 2018 - 05:19 pm
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: grizzly_bear
date: May. 28th, 2018 - 05:20 pm
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: anonymous
date: May. 28th, 2018 - 05:37 pm
Link
Reply | Parent
(no subject)
from: anonymous
date: May. 28th, 2018 - 05:53 pm
Link
Tādi ar rokas, ne kājas bremzēm aizmugurē būs retums.
Vai kaut ko tādu?
Kāds ir esošais?
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: grizzly_bear
date: May. 28th, 2018 - 06:06 pm
Link
respektīvi šobrīd remontā čeko, cik lielā žopā ir tā rumba ar visām bremzēm un ātrumiem, kas noteiks remonta cenu. domāju, ja tas būs līdz 70 eur, lai labo, ja vairāk – drīzāk meklēšu jaunu. vai arī vnk pateikšu, lai nomaina aizmugurējo ratu uz parasto, attiecīgi ar kājbremzi un vienu ātrumu, kas varētu, domāju, maksāt kopumā ar pārējām apkopēm arī ap tiem pašiem 70 vai drusku pāri.
nevaru izdomāt neko vienvārdsakot, gaidu, kādu ciparu pateiks.
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: anonymous
date: May. 28th, 2018 - 07:58 pm
Link
Vārdu sakot, iesaku labāk nolikt kaut 100€ par šī velo remontu ar jaunu rumbu, nevis par citu velo, kurš par tādu cenu var izrādīties tārpu bundža kuram agrāk vai vēlāk arī kaut kas nojuks un prasīs naudu.
Konkrētajam batavus piedevām ir klaņi ar ķīlīšiem, ja tie izbeidzas tā ir līdzīga apmēra sāpe kā ar rumbu.
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: anonymous
date: May. 28th, 2018 - 08:00 pm
Link
Reply | Parent