There's life - Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]
re:

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

ceturtais Aug. 24th, 2010|10:05 pm
eerenpreiss
Velofleimi ir bīstami, joCiešiCietais sāks pārāk satraukties par zaļo vēlmi iznīdēt Nacionālos Degvielas Importētājus.

Ja nenopietni, tad vienā brīdī starp degvielas akcīzes nodokļa daļu ceļiem un ceļu uzturēšanas minipārmaiņām par labu velo ir Latvijas apstākļos reti jēdzīga saikne. Tieši šī saistība turklāt ir tā, kas satrauc šoferus - 'kā, par savu naudu maksāt par to, ka es nebraucu?' Tieši tā, to sauc par ilgermiņa pozitīvajām sekām, ar brīžiem neracionālo aktuālo sedzot racionālo nākotnes iespēju. Jo reāli - personīgā auto izmantošana ikdienas, tas ir, pilsētas braucienos mazināsies. Tā tam vienkārši ir jānotiek.

Medaļas otra puse - velosipēdistiem ir jāprot publiski sevi prezentēt kā kaut ko dodošu grupu, vai tās būtu abstraktas veselības vai (glupi skan, bet) patēriņa veicināšana (degvielas iepirkumi transformējas citos, krietni daudzveidīgākos), vai gluži vienkārša praktiska iejušanās šoferu problēmās, kā to, piemēram, te dara rasbainieks. Jo aplikt ar jaunu nodokli, kas LV ierēdņiem šķiet labākā metode 'cilvēku un līdzekļu iesaistē' gan momentāni atbildot, gan tērējot laiku un līdzekļus scenārijiem... Nu, tas vienkārši nestrādās. Mani kā velocilvēku sāk satraukt kārtējā bļaujošā 'dodiet' tendence, bez mazākajām paškontroles vēlēm. Cik labākas veloinfrastruktūras prasītāju - ikdienas ātrbraucēju ir gatavi vismaz pāris kvartālus pārvietoties lēnāk kā šābrīža konfliktējošo ideoloģiju apstākļos, kas dod bīstamības pilnu, bet, atzīsiet, brīvību a'la 'drošajiem pieder pasaule'? "Maz, pavisam maz", citējot "Četrus baltus kreklus" vai varbūt arī nē.
link Read Comments

Reply:
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.