D[i]SC
dsc
.:.:.:.:. .: ...
Janvāris 2008
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

D[i]SC [userpic]
biljete nr 4

1 Kādas ir trīs galvenās apkalpošanas disciplīnas?
1.Apkalpošana ar atteikumiem (zudumiem)
2.Apkalpošana ar gaidīšanu
3.Jaukta tipa apkalpošana
2 Kādi kvalitātes indikatori kalpo sistēmas M/M/m ar jauktu apkalpošanu novērtējumam?
Videjais klientu skaits sisteemaa, videjais laiks sistemaa, gadijumu skaits rindaa, gaidishanas laiks, strukturu varbutibas
3 Kādos gadījumos Markova ķēdēs pārejas varbūtība ir funkcija no laika?
ja tās ir stāvokļu varbūtības
4 Kam vienāds 1 Erl. ?
Vienas stundas viena servera aiznemtiba sisteemaa
5 Nosacījumi, lai procesam nebūtu atmiņa ir definēti ar formulu
Nr._____ 4
6 Lineāru algebrisko vienādojumu sistēma kā matemātiskais modelis markova ķēdēm ir dota formulā
Nr._____ 14
7 M/M/m sistēma ar rindu. C-formula ir formula
Nr._____ 24
8 Ko veic, validējot simulēšanas modeli?
Salīdzina simulēšanas rezultātus ar a priori zināmiem