drako

(no subject)

Nov. 20th, 2006 | 05:28 pm
From:: drako

Te atkal raugoties no valstiskā viedokļa ... svarīgi lai tas porenciālais darbaspēks, kas mums ir, celtos kvalitātē ...

Ja viņš ir dotālā depresijā, bez izglītības un cerības uz cilvēka cienīgu dzīvi ... no tā ka te ievedīs līdzīgus, nekas nemainīsies. Tikai saasināsies sociālās problēmas jo bagātie kļūs vēl bagātāki, bet nabagie vēl nabagāki.

Un par mobilitāti ...

Patreizējais transporta tīkls manuprāt ir pilnīgs apsurds. Tai transporta plūsmai kas ir par 99% centralizēta uz Rīgu nav cita skaidrojuma, kā tas, ka līdz šim darba devējiem ir pieticis ar Rīgā un Rīgas rajonā dzīvojošo darba spēku. Sāks domāt, sāks rīkoties. Lai ceļ aukšā industriju uz transporta dzīslām, kas ir ar Liepāju, Ventspili, Valmieru, Daugavpili. Tur ir daudz neizsmeltu resursu. Jā - vairāk jādomā pie loģistikas. Tagad bija vienkārši - viss ir Rīgā un problēmu nav. Beidzot jāsāk domāt, kā organizēt ražošanu pa reģioniem. Tik saspīlētas centralizācijas nav nevienā attīstītā industrializētā valstī pasaulē.

Ne jau velti mums ir transporta problēmas (korķi) - Rīga un patiesībā Rīgas centrs ir pārblīvēts ar industriju.

Patiesībā arī Rīgas plānojumu vajadzētu decentralizēt.

Manuprāt Vecrīgu vajadzētu atbrīvot no visas liekās industrijas (Bankām, valsts struktūrām) un atstāt tikai kultūras iestādes (Muzejus, parkus) un nedaudz no tirdzniecības (Kultūras preces, ēdināšana, daži sabiedriskie pakalpojumi) Izņēmumi varētu būt Universitātes, skolas un bibliotēkas, kuru atrašanos es atbalstītu centrā.

Tad nebūtu tādi sastrēgumi uz ceļiem.

Protams, loģiski, ka vajag atdurās pret $$ un tas jau ir nākošais jautājums par ko jādomā, kur un kā.

Link | view all comments


Reply

From:
(will be screened if not a friend)
Username:
Password:
(will be screened)
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.