(no subject)
Dec. 23rd, 2004 | 02:38 pm
From:: drako
Man ir hroniska alerģija pret reklāmām, dažādām marketinga kampaņām un visu tamlīdzīgu stuff. Es to uztveru kā uzbrukumu manai izvēles brīvībai. Es atzīstu tikai objektīvu informāciju par man interesējošo produkciju, dodot man iespēju izvēlēties balstoties uz man pieejamo objektīvo informāciju. Bet parādiet man reklāmu, kurā tiktu izmanta kaut jel kāda norāde uz produkta kvalitātes pazīmēm, pēc kurām es varētu spriest, ka jā - tas tiešām ir manas uzmanības vērts? 90% reklāmas ir spekulācija uz ar cilvēka zemapziņu ar nolūku, ka saklausījies šito debīlo reklāmu viņš ieraudzījis vajadzīgo produktu skatlogā, apstāsies un pēkšņi izdomās, ka jānopērk. Priekš manis tas ir kā personīgs apvainojums, jo reklāmas autors mani uzskata par idiotu, kurš uzķersies uz viņa mahinācijām. Tā ir tāda masveidīga necieņas izrādīšana. Šinī gadījumā, tā ir SWH necieņa pret saviem klausītājiem. Ok ... tās reklāmas "apmaksā" iespēju klausīties to rādio. Bet manispēc tas swh varētu arī neeksistēt. Ja nu vienīgi tagad beidzot izdzirdēju vienu baudāmu mūzikas gabalu tajā. Viss pārējais manī rada vienīgo vēlmi uzlikt atpakaļ austiņas un klausīties kaut ko pavisam citu.
Nu gan saspamoju :/
Nu gan saspamoju :/