|
| Man parasti klasiskie tautastērpi tā ne visai patīk (Nav tā, ka izteikti nepatīk, daudzām tautām tie tiešām ir interesanti un skaisti, vienkārši parasti Fantasy beibēm ir smukāki). Taču šādiem modernizētiem pseidotautastērpiem nav ne vainas. :) http://www.apollo.lv/portal/fun/articles/211753 |
|
| Uzliku Office 2010, kopējais ātrais neiedziļinātais un reālā praktiskā darbā neizmēģinātais secinājums no tāda skatupunkta kā es lietoju (Word, Excel, PowerPoint vidējā iespēju izmantošanu līmenī, tas ir bez macrosiem un vairākām fīčām pēc kurām man šobrīd nerodas fiziska vajadzība), ka principā ir tas pats 2007, tikai ar mazliet pārkārtotu galveno „File” izvēni, pieliktiem jauniem defollto vizuālo iespēju variantiem (premeidoti text boxi, first page izksati, tabulu izskati, smartart u.t.t.) ko es patiesībā novērtēju kā ļoti, ļoti svarīgu fīču, lai arī tas saturiski pēc būtības informāciju jau nekādā veidā nemaina, taču ļauj to skaisti pasniegt. Man patīk ja laiks atļauj uztaisī skaistus word dokumentus, vai excel tabulas un grafikus. Principā no 2010 Offisa tieši visvairāk gaidāju papildus defoltās vizualizāciju iespējas.
Tiem civēkiem kuriem nepatika 2007 Office un joprojām lietoja 2003 (vai senāku versiju), tad šis visticamākais nepatiks joprojām. :)
Pārejot no 2003 uz 2007 sakumā bija grūti jo neko nevarēja atrast (dēļ tā, ka izvēnes vizuālajā ziņā pārkārtotas ), taču ja kādu laiku palietoja un pierada tad mans secinājums bija, ka patiesībā 2007 versijā (un tagad 2010) lietu/iespēju kuru precīzu atrašanās vietu nezināju ir vieglāk un intutīvāk atrodamas (prasa mazāk laika) nekā 2003 un vecākās versijās.
Priekš manas vajadzības office 2010 dod more flashy effects (kaut mazāk pieplusots kā gribētos) un tas ir tieši tas ko man šobrīd vajag. Zinu, ka galvenais uzsvars Office 2010 bija uz šāroto interneta lietošanas iespēju, bet pēc tās man šobrīd īsti nav vajadzības (kaut pirms tam dažreiz ir nācies izmanot google docs tieši tādēļ,ka vairāki cilvēki varēja darboties vienlaicīgi vienā dokumentā), tā kā neizslēdzu iespēju, ka vajadzēs izmantot kādreiz arī Microsofta izstrādāto iespēju, tad varēs salīdzināt. |
|
| Izgāju beidzot otro Starcraftu. Tā jau it kā viss baigi forši, taču story tomēr likās pārlieku vienkāršs. Man laikam tagad būs alerģija uz mūžu pret jebkādu story kas satur „Ancient Alien Artifact” kā vienu no centrālajiem elementu stāstā. Esmu laikam pārāk daudz dažādās versijās spēlēs, filmās redzējis un pat grāmatās lasījis, lai jau būtu apnicis un pavisam noteikti nerastos sajūta „”Wow, un kas tagad būs par noslēpumiem ar to?”.
Filma kurā es pirmo reizi redzēju kur tāda fīča bija, ir Švarciņa „Total Recall”, grāmata Endrjū Nortones „Sargasi kosmosā”, spēle īsti neatceros kura pirmā, bet zinu, ka vairākās esmu pieredzējis.
Pati spēles mehānika gan jauka un noslīpēta. Izvēlēties zergu un protosu talantus un pirkt upgreidus pa kredītiem ar kopumā jauka fīča. Manā uz valsts patapinājuma līguma paņemtajā bibliotēkas versijā nebija Player vs A.I. spēles režīma, līdz ar to nemāku teikt cik jauki ir to spēlēt tādā režīmā. PvP spēlēju betā, kopumā tas likās ļoti labi nostrādāts.
Es baigi neesmu spēlējis pirmo Starcraftu (esmu aizmirsis par ko tur bija story), taču laikam no otrā Starcrafta vairāk biju gaidījis SciFi, taču Starcraft 2 ir fantasy kosmosā. World of Warcraft tikai kosmosā. |
|
| Tā nu visi aizbrauca tajā laivu braucienā noslīkt, bet es tagad nezinu ar ko varētu pasēdēt, pasocializēties un pabaudīt vakaru. :( |
|
| Viens kaimiņš šodien pa epastu visai mājai bija izsūtījis šādu jauku vēstuli. Nē, es tur neesmu pie vainas vai kādā citādā veidā saistīts. Man vienkārši patīk izteiksmes veids kādā tiek rakstīts.
__________
Godātie Kaimiņi,
pagājušajā naktī visnotaļ patīkami jaunieši, dāmas un kungi, pulcējās pie mūsu mājas (G korpuss, Vienības gatves pusē). Liekas, ka apsprieda sev svarīgus jautājumus – diezgan skaļi un emocionāli. Apspriedes dalībnieki, augšminētie jaunieši, līksmi baudīja vīnu, paspilgtinot to ar ne-dziļu nenormatīvu leksiku (kā latvju tā "lielajā un varenajā krievu valodā"). Diemžēl tas radīja nelielas neērtības (sīkais nobaidījās un nevarēja aizmigt). Pēc pozitīvas sarunas uzzināju, ka vismaz viens patīkamais jaunietis – sapulces dalībnieks, dzīvo mūsu mājā un izmanto likumīgās tiesības pie tās atrasties (un protams, tas ir absolūti respektējami). Atļāvos ierosināt beigt paskaļo saietu. Pēc 2-ā ierosinājuma tas tiešām beidzās (no rīta saieta vieta bija noklāta ar vieglu kultūrslāni atkritumu formā).
Apkopojot augšminēto ierosinu: Nakts sarunas ar vīnu rīkot mājās vai kur citur. Troksnis diemžēl traucē. Censties ierobežot mūsu vides pārvēršanu par analogu slaveniem Rīgas mikrorajoniem, kur zeļ sociālas un komunālas drāmas, tajā skaitā naktī. Kungiem apsargiem – iespēju robežās kontrolēt troksni, kad nu tas rodas. Ja tomēr nu nekādi nevar savādāk – tad svarīgos jautājumus ierosinu apspriest klusi un bez atkritumu atstāšanas. Ar cieņu,
Jānis Stauga, „Dienvidu pakavs” No. 1, Dz. 99 |
|
| Ja kāds man izdomā zvanīt tuvākās dienas, tad neesiet pārsteigti, ka zvana laikā pārtrūkst savienojums jo man telefons vienkārši izslēdzas. Mans Battlestar Galactica telefons laikam ir cietis no Cylonu sabotāžas un zvana laikā 50% gadījumos izslēdzas neatstājot zīmi par to kas zvanījis (es nevaru atzvanīt jo nezinu kas man zvanījis lol), līdz ar to esiet pacietīgi un zvaniet pēc brīža vēlreiz. :)
Jāstiepj vien nākamnedēļ uz garantijas servisu. Bet tā, laikam ir atveramo Sony Ericsson telefonu slimība, jo iepriekšējajam Sony Ericsson telefons man izbeidzās ar tieši tādu pašu diagnozi (Cylonu sabotāžu). |
|
| Šodien vakarpusē ienāca prātā ideja vienai modernā (mūsdienu) settinga galda RPG spēlei. Izdomāju, ka veidošu uz GURPS sistēmas bāzes par cik tas ir visuniversāls un var pielocīt kam vajag, bet tad atvēru 500+ lpp garu basic seta grāmatu un secināju, ka pielocīt tā kā gribu tomēr ir vesela gadsimta pasākums (vismaz pirmoreiz izmantojot tā šķiet), tādēļ aiztaisīju grāmatu ātri vien ciet, jo bija slinkums lasīt kas un kā jādara un piefiksēju idejas citai reizei.
Bet nu tā rezultātā pārvarēju slinkumu citā aspektā un turpināju pafilozofēt par savu fantasy sistēmu. Kārtējo reizi pārdomāju vienu no stūrakmeņiem, to kā iegūst maģijas, melee un ranged paņēmienus (powerus).
Esošā ideja bija tāda, ka ir vairākas skolas no kurām veidojot čaru izvēlas vienu skolu. Skolas ir Defensive Stance Offensive Stance Tactical Stance Marksmanship Throwing Elemental Magic Arcane Magic Light Magic Dark Magic Nature Magic
Kur pirmajā līmenī iegūst noteiktus paņēmienus (Powerus), bet pēc tam katru nākamo līmeni var izvēlēties no noteiktās skolas jaunu (augstāka līmeņa) paņēmienu. Respektīvi, katru līmeni tu veic izvēli vai ņemšu Poweru A vai Poweru B.
Piemēram, ja sākumā esi izvēlējies Light Magic, tad 4 līmenī vari izvēlēties ņemt kā jauno paņēmienu vai nu „Greater Heal” vai „Chain Heal”, taču abi paņēmieni vienam konkrētam čaram reizē nekad nevarēs būt.
Taču es nonācu pie secinājumu, ka izvēle starp A un B ir pārāk maz no kā izvēlēties. Taču paplašināt izvēles iespējas, lai A, B, C un D izvēle „svara” ziņā būtu savstarpēji līdzvērtīgas es nespētu izdomāt un pavilkt, vismaz ne tad ja nesāku idejiski kopēt maģijas, kur Elemental Maģijas „Firebolt” pēc darbības principa ir tas pats vien kas Nature Maģijas „Lighting” tikai nosaukts savādāk un darbība vizuāli savādāk izskatās, taču mehāniskā ietekme uz pretinieku identiska.
Tāpat esošā situācija nepieļauj gadījumu, ka esi daļēji specializējies Elemetal Maģijā, bet daļēji Arcane Maģijā.
Tādēļ tagad domāju par mazliet atvērtāku risinājumu, ka visas skolas sabāžu kopā tādā kā vienā lielā mega talantu kokā.
Koks vertikāli ir sadalīts pa paņēmienu līmeņiem. Pirmā līmeņa paņēmienu, otrā līmeņa paņēmieni, trešā u.t.t. savukārt horizontāli katrā līmenī vari izvēlēties vairākus paņēmienus. Sākot no Melee un Ranged paņēmieniem, beidzot ar maģijām. Tu pirmajā līmenī vari izvēlēties tīru ex Defensive Stance paņēmienu, bet otrajā ja vēlies vari turpināt ņemt ex Defenisve Stance paņēmienu, bet vari arī ex Dark Magic paņēmienu. Palielinās variāciju skaits kādā var uzbūvēt characteru.
Taču šobrīd doma ir neatstāt pilnīgi totālu atvērtu Poweru izvēli, lai izvairītos no ultimatīvajiem buildiem, ka vienam čaram var būt reizē pats krutākais sitiens, pats krutākais heals, pats krutākais aizsardzības paņēmiens u.t.t.
Viens variants padomā ir, ka konkrētu augstāka līmeņa Poweru var paņemt tikai tad ja ir paņemts konkrēts zemāka līmeņa Powers. Piemēram, 5 līmenī paņēmienu „Firestorm” vari paņemt tikai tad ja 3 līmenī esi paņēmis „Fireball” kuru var paņemt savukārt tikai tad ja esi 1 līmenī ņēmis „Firebolt”.
Taču jāskatās atkal, lai neiebrauc otrā grāvi, kad it kā izvēles iespējas ir kļuvušas plašākas, taču reāli visa nākamo līmeņu attīstība jau izlemta pirmajā līmenī paņemot „Fireball”. :)
Iespējams no tā var izvairīties, ka 5 līmeņa paņēmienu „Firestorm” vari paņemt nevis tikai tad ja 3 līmenī paņemts „Fireball”, bet var paņemt arī ja 4 līmenī paņemts „Firewall” vai 2 līmenī „Lifedrain”, savukārt pats "Firestorm" pēc tam unlocko nevis vienu augstāka līmeņa paņēmienu, bet gan trīs dažādus (taču tiem trīm jaunajiem dažādajiem "Firestorm" nav unikāls unlockotājs, var arī ar citiem paņēmieniem unlockot). Respektīvi konkrētu paņēmienu var unlockot ar dažādām metodēm. Jāpamodelē un jāskatās kā tas saiet kopā. |
|
| Biju svēti pārliecināts, ka man palikusi vēl viena popkorna paka, taču izrādās, ka vakar esmu izrijis visas trīs. Es pat nezinu ko, lai tagad dara vai nu jāiet uz veikalu pakaļ vai jāuztaisa normālas pusdienas/vakariņas (jo tad nekur nebūs jāiet). :D |
|
|