Pa brīvo laiku mazliet (nu labi nemaz tik mazliet jo iekritu azartā) parāvos ar galda RPG sistēmas izstrādes turpināšanu.
Kopumā kopš pēdējās testa spēles kas notika 26. Septembrī (2009. Gada). Esmu paspējis jau evolucionārā ceļā 12 jaunas vairāk vai mazāk izmainītas versijas piedzemdēt kura katra iekļāva daudzu sīkāku vai radikālāku izmaiņu kopumu.
Īsuma sakot vienā versijā sabāž kaudzi ar fīčām un nākamajās no tām pamazām tiek vaļā, lai atkal piebāztu ar visuko no kā tikt vaļā tālākās versijās. Bet katrā ziņā imo tas ir daudzmaz pareizs virziens jo beigās kad tikts vaļā paliek tikai pati būtības esence bez liekā (cerams).
Kopumā šobrīd veidojot sistēmu ir 9 ļoti svarīgi faili (Charsheets, maģiju saraksts, ekipējuma saraksts u.t.t.) un 12 mazāk svarīgi faili (Alķīmījas sistēma, summonējamas būtnes u.t.t.) kuriem cikliski jāiet cauri kur bieži jauna izmaiņa vai ideja vienā prasa pārstrādi pārējos un pārstrādājot rodas atkal jaunas idejas kas prasa jauna pārstrādi (parasti viens pārstrādes aplis nav nemaz beidzies, kad jau ir zināms, ka apļa sākums prasīs jaunu pārstrādi).
Vienubrīd gandrīz jau biju beidzot nonācis līdz spēlējamam režīmam, palika sarakstīt tikai dažus general rules kuras principā var arī tāpat izstāstīt, bet radās jaunas idejas kas sagrāva ilūziju par tuvošanos kaut kādai testējamai pabeigtībai.
Taču lai vai kā, ja iepriekšējās reizēs darbojas kaujas režīmi tad nākamajā spēlē varēs pilnā sparā arī dod vaļā pa sociālo jomu. Tieši tam pa godu arī plānoju uztaisīt oneshota spēli kur apskatīties cik sabalansētas un dzīvotspējīgas ir nekaujas fīčas un protams arī jauno cīņu sistēmu pārbaudīt. Bet nu līdz tam kā jau minēju vēl ir jānonāk, bet nu kaut kāda gaisma tuneļa galā imo rēgojās (ja vien atkal kaut kādas sazin kādas dīvainas brīnumainas idejas nenomāks kas prasīs visu superradikāli pārstrādāt).
Vēl pasearchoju googlā atrodamos entuziastu saitos pa random citādām galda rpg sistēmām
Aplūkojot entuziastu veidotos brīnumus (tipa tādi duriki kā es kas kaut ko veidojuši), tad pārsvarā mani iespaidi ir starp sliktu un ļoti sliktu. Tāda sajūta, ka cilvēki kā gatavu produktu piedāvā ko tādu kas nepabeigtības kvalitātes līmenī bija apmēram 5 sesijas or smth atpakaļ man (ne visi gan ko apskatīju). Labi, paskatoties tos murgus kas man bija sākumā ar protams zemē var tagad līst, jo kvalitātes līmenis bija nožēlojams, taču manam brīnumam vēl daudz un daudz darāmā pirms to likt kā gatavu produktu.
Katrā ziņā skatoties entuziastu veikumus krietni pacēlu savu pašapziņu.
Tad vēl palūrēju dažus nopietnāku firmu veikumus. Iespaidi man dažādi, taču man reāli iepatikās šāds brīnums.
http://greenronin.com/sifrp/Katrā ziņā brīvi nolādējamā vismaz quick starta guidā skaidrošanas, uztveres, noteikumu sapratnes viegluma ziņā un noformējuma līmenis ir tāds uz kuru es gribētu tiekties. Līdz šim visu ko skatījos manā uztverē D&D tieši kvalitātes ziņā bija izteikts līderis (kvalitātes ziņā, nevis noteikumu patikšanas pēc būtības ziņā), taču šis brīnums manās acīs liekas kvalitatīvāks par D&D. Nezinu gan kā tas būtu spēlējamā režīmā, bet droši vien kādreiz uzorganizēšu ko lai ietestētu to sistēmu dzīvajā (tad varbūt iespaidi mainīsies).
Teorētiski laikam pareizi būtu bijis vispirms izpētīt dafiga citas sistēmas un tad veidot ko savu, bet no otras puses var uzskatīt, ka tad atkal citu ietekme bijusi mazāka. Vismaz atklāsmes prieks daudzas reizes toč bijis (tas nekas, ka skatoties citas sistēmas redzēju, ka tur ar to pašu cilvēki izdomājuši).
Lai vai kā sistēmu veidoju jau vairāk kā gadu. Vecāko ierakstu sistēmas sakarā atradu savā datorā datētu uz 2008. 17. oktobri, bet veidošana objektīvi skatoties droši vien vēl 2 gadus kā minimums prasīs lol.