Patience, use the Force, think!
Fantasy rases un RPG 
26.-Jun-2010 12:10 am
Galda RPG sistēmas veidošana, lai arī slinki un ļoti lēni notiek, tomēr notiek un nav nomirusi kā varētu šķist pēc lielās klusēšana.

Pēdējās veidošanas reizes vairāk esmu pievērsies no pašas kaujas/skillu/līmeņu un citas tehniskās figņas domāšanas pie ‘’defaultā’’ fantasy pasaules settinga domāšanas un veidošanas jo veidošanas procesā secināju, ka tomēr nevar sistēmu pilnīgi atrauti pa moduļiem, kas viens no otra ir relatīvi neatkarīgi veidot, jo ja visu grib, lai dažādas lietas vienu otru plūstoši papildinātu, būtu savstarpēji loģiskas un integrētas viena otrā, tad veidojot vienu lietu neizbēgami ir jāskatās kā pēc loģiskā saprāta un savstarpējās harmoniskās saskaņas stīgām tā kustina citus posmus.

Šobrīd būvējot pasauli no skatupunktiem centrālās zemes(kontinents)/apdzīvojošās rases/reliģijas/valstis un to iekārtas/savstarpējie konflikti un citas fantasy figņas kas krata pasauli un liek valstīm, tautām, organizācijām kustināt pakaļas, esmu jau nez kuro reizi atgriezies pie rasēm jo nespēju rasts skaidrību cik dzīvotspējīgi un balansīgas ir tās rases kas nav divkājaini radījumi, piemēram Nagas.

Tās ir radības ar cilvēka augšu, bet tādu kā rāpuļčuskveidīgu apakšu, līdz ar to pārvietojas pa zemi nevis ejot, bet gan slīdot kā čuska. Es domāju par to ko tāda radība nevar izdarīt ko var teiksim cilvēks ar divām kājām. Es spēju vizualizēt kā tāda radība lien pa virvi, kāpj pa stāvām kāpnēm, kāpj kokā, lec, visgrūtāk man ir novizualizēt kā tāda radība teiksim jāj uz zirga, līdz ar to man arī rodās it kā loģisks priekšnosacījums, ka spēlējamas rases ir tādas kurām ir divas kājas un pietiekami līdzīgas cilvēkiem, lai būtu savstarpēji balancīgas.

Bet nu Nagu gadījumā tas ir trūkums pašam Nagām, kamēr teiksim es domāju palaist kā spēlējamas rases arī Harpijas un rasi ko pagaidām es esmu nosaucis par Skybraker (kas patiesībā ir no Aiona skrīnšotiem nosperts šāds brīnums).

http://uk.aiononline.com/board/wallpapers/view?articleID=1

Problēmas rada, ka tā rase spēj lidot un tas ir neiedomājami disbalancīgi, es jau iedomājos kā tāds čīters kā Kikītis paņem to rasi kā archeru un no gaisa lidinoties apšauj armiju ar melee čariem jo tā nevar tikt viņam klāt gaisā melee rangē, lai iesistu. Pats tā darīju spēlējot Morrowindu, uzbūru levitāciju un no gaisa ar loku vairākas minūtes no vietas galināju daudzas reizes spēcīgāku charu kas spēja iesist tikai melee distancē.

Pret to cīnīties var ieviešot, ka mehānika atļauj lidot teiksim reizi dienā un tikai 3 turnus cīņas laikā, bet tad atkal rodas tāds kā stulbums, ka čaram ir lidotspējīgi spārni ko tas nevar jēdzīgi izmantot. Protams, var to rasi atstāt tikai kā NPC rasi un tāda var lidot tik ilgi kamēr nelabi paliek, bet es to rasi gribu kā spēlējamu rasi jo pats gribētu ar tādu spēlēt, arghhh. Karoče ir par ko domāt. :)

Kāda citiem ir praktiska pieredze spēlējot ar čariem kas nav divkājaini, bet pārvietojas kaut kā savādāk. Es pats personiski laikam neesmu spēlējis tādā sistēmā kur būtu spēlēšanai pieejami kaut kas tāds kuram nav divas kājas.
Comments 
27.-Jun-2010 12:55 pm
Lidoņa gadījumā bonuss ir spēja pārvietoties 3D, pretstatā 2D. Tas ir, kā pats atzīsti, ļoti kruts bonuss, kā nav visām pārējām rasēm.

Kaut kā tā minusa būšana jāatsver, bet, ja to grib atsvērt ar bonusiem citiem, tad teiksim, iedodot visiem pa zemi rāpojošiem +10 trāpīt pa to gaisā karājošos mērķi, nebūs pārāk traki otrā galējībā atkal? :D Un ja lidonis nolaižas uz zemes, viņam ar būs +10 pa tiem, kas vēl gaisā? :D
27.-Jun-2010 01:30 pm
Ok, mazliet nopietnāk, ja ir kāre paskatītes uz to kā to dara konkurenti, tad Krasta Krīviem 3.5 redakcijā bija grāmata "Races of the Wild", tur bija viena PC rase - lidoņi. Viņem gan to lidošanu deva pakāpeniski.

1 līmenī varēja tikai planēt uz leju.
Ar 5to varēja sākt lidot pa īstam, bet tikai 1 raundu par konstas modifieru, pēc tam atkal planēt tikai. Bet varēja miksēt lidošanas raundus ar planēšanas raundiem.
Un tā ar katriem 5 līmeņiem uzlabojās tās lidošanas spējas
This page was loaded Dec 4. 2024, 7:14 pm GMT.