Patience, use the Force, think!
Updeitiņš galda RPG 
23.-Mar-2010 09:35 pm
Bija atkal uznācis slinkums darboties uz priekšu galda RPG, bet tagad bišķi vairāk par pusnedēļu atkal ir azarts.

No vienas puses lēnām sāku kļūt lepns un apmierināts kā visa struktūra saiet kopā, taču piepildīt un editēt struktūras elementus ir ļoti, ļoti laikietilpīgs process it sevišķi, ja ir vēlme nodrošināt arvien augstāku un augstāku kvalitāti un balansu. Manas kvalitātes prasības aug ar katru sistēmas pārveidošanas reizi un tā nodrošināšana prasa laiku.

Tad vēl reizēm kad esmu ieplānojis darboties ar vienu struktūras elementu ir baigais slinkums darboties tieši ar konkrēto elementu, bet gribās attīstīt citus vai ieviest jaunus kas principā uz testēšanu arī nav kritiski nepieciešami. Parasti gan tas beidzās, ka attīstu jauno elementu jo apzinos, ka ja ir azarts tad 100x produktīvāks ideju un kvalitātes ziņā būšu tur kur to gribās darīt, nevis kur sevi jāpiespiež. Galu galā daru jau prieka un izklaides dēļ.

Anyway ceru, ka sistēma beidzot būs kļuvusi pietiekami stabila, lai pēc katras testēšanas reizes nebūs pusgads jāpavada to pārveidojot. Ceru, ka darbs būs jāiegulda balansēšanā, elementu attīstīšanā nevis 100% pārveidošanā. Daudzās pārveidošanas beidzot varbūt būs radījusi skaidrību ko galu galā gribu un ko negribu, kā arī esmu kļuvis piesardzīgāks jaunu elementu un ideju ieviešanā (proti tagad divas dienas izstrādā vienu elementu, bet pēc tam tomēr pafilozofējot izdomā, ka tomēr nevajag vai arī ievieš ļoti vieglā režīmā, nevis ievieš un tad testa sesijā secina, ka ir auzas).

Galvenā problēmas šobrīd visādu elementu ieviešanā ir
1) Nodrošināt savstarpējo balansu
2) Lieki nesarežģīt sistēmu ar jauno elementu

Otrais punkts spēj nobremzēt un apstādināt daudzas it kā frošas idejas kas palielinātu sistēmas dziļumu un interesantumu, taču brīdī kad dziļuma palielināšana palielina arī sarežģītību ir skaidrs, ka dziļums nav palielināts pareizā veidā un ir jāmeklē cits ceļš kā to nodrošināt.

Bet nu darāmā vēl joprojām ir daudz, lai novestu līdz testējamam pasākumam.
Comments 
23.-Mar-2010 09:54 pm
Pie tā visa es vēl gribētu piebilst, ka puse no sistēmas veidošanas laika aiziet pilnīgākajā, atvainojos par izteicienu, huijņā.
Piemēram, man liekas es pusdienu pavadīju domājot kādu burtu fontu un kāda izmērā lietot maģiju aprakstiem, tā vietā lai domātu pašas maģijas (kas no sistēmas veidošanas viedokļa būtu primāri jo fontus var izdomāt kad beigās viss ir gatavs).
This page was loaded Dec 5. 2024, 3:31 am GMT.