| Pagājušo sestdien bija atkal viena testa sesija galda RPG.
Kopumā salīdzinot ar citām iepriekš bijušām sesijām secinājumus varētu raksturot šādi. Kaut kur ir solis uz priekšu, kaut kur solis atpakaļ un kaut kur solis sānis.
Šajās sestdienā/svētdienā norāvos ar uzlabošanu un kaujas daļu +/- savedu jaunas testēšanas kārtībā. Izmaiņas vairs nav tik radikālas kā bija citas reizes (kad būtībā pamatā mainījās viss saknē), taču ir visādi jaunievedumi balansam.
Būtībā varētu raksturot, ka ir atpakaļ klases kas bija vienu sesiju iepriekš un šajā nebija (taču tās tagad dod tikai ierobežotus pasīvos efektus).
Tad vēl ir atpakaļ damage reductions, ne tādā izskatā kā bija iepriekš, bet savādāks (cerams labāks).
Svētdien biju domājis nodarboties ar sociālās daļas būvēšanu, jo sestdienas vakarā it kā biju pabeidzis combat daļu, bet no rīta ar svaigu galvu radās visādas domas un tā arī nesanāca pieķerties (jo pusdienu pavadīju bezjēdzīgi mēģinot charsheetā mainīt rādītājus savstarpēji vietām cerot atrast smukāko risinājumu, bet nu pašam tas process patika vismaz).
Anyway kaut kad atkal būs jātaisa testa spēle. Biju domājis, ka kaut ko testa daļā varēs ieviest no sociālās daļas, bet nu laikam īsti nesanāks. Bet nu vajadzētu kādus 20% no spēles laika randomā bez īstas mehānikas ielikt, ka ir kas sociāls, lai nav vienveidība. Bet Anyway man ir sadomāti visādi monstri, vairs nebūs jācīnās pret ‘’spoguļchariem „. :) |