Patience, use the Force, think!
Galda RPG...jā jau atkal! 
17.-Apr-2009 11:42 pm
Ha ha, domājāt mana mistiskā galda rpg veidošana līdz ar larpošanas atsākšanos un vasaras tuvošanos ir kur pazudusi, nē ņefiga nekur nav pazudusi, tepat vien pēdējās divas dienas ņēmos ar tām. Tiesa gan gliemeža ātrumā, bet tieši tas ir tāds ātrums kas man sagādā baudu.

Tātad nekur tālāk par excel charshētu joprojām nekur neesmu ticis un šurpu turpu vien esmu tajā bīdījis skaitļu virknes (visu dienu sēdēt excel charsheetā tas ir apmēram tas pats kas WoWā čakarēt talantus no viena gala uz otru un atpakaļ, tikai ar iespēju pašam piedomāt random lietas klāt un daudz sarežģītākā pakāpē).

Nav svarīgi vai jūs saprotat ko es rakstu, jo rakstu vairāk priekš sevis ar ko esmu apmierināts par šodienas paveikto.

Tātad esmu atrisinājis adrenalīna un manas reģenerācijas problēmu kur bija tā, ka cīņas laikā varēja noreģenerēties līdz nelabumam, bet pēc cīņas viss izskatījās skaisti it kā nekādas cīņas nebūtu bijusi.

Tagad papildus adrenalīnam un manai esmu ieviesis rādītāju enerģija, kas noteiks ne tikai cik reizes vienas cīņas laikā var reģenerēties, bet arī tērēsies mēģinot kādu pierunāt, vērojot, tirgojoties, darinot figņas u.t.t.

Tas, lai visādi čīteri nemētātu 10x pēc kārta ‘’vērīguma’’ un citus rollus ja uzkrīt neveiksmīgi. Tagad būs tā, ka ja gribēs veikt kādu nekaujas darbību tad tērēsies enerģija, gribi vēlreiz ‘’pavērot’’ vēro, bet maksā jau dubultu enerģijas cenu, gribi vēl trešo reizi, davai, bet enerģija jau četrkāršā apmērā.

Pašu enerģiju varēs atjaunot guļot un atpūšoties. 24h ilga atpūta atjauno 100% apmērā (bet paņemot profesiju meistars vai bandīts pietiek ar 12h, lai 100% apmērā atjaunotos). Savukārt ja enerģiju nodzen līdz 0 vai mazāk, tad ir gandrīz instant atrubons uz X stundām (kuras laikā nekas nereģenerējas).

Tad vēl ir ‘’apziņa’’, kas ir tādas kā ‘’garīgais HP’’ papildus parastajam ‘’HP’’. Respektīvi piemēram mēģini kādu pierunāt uz kaut ko bet nesanāca, lieliski, tava neveiksme iedragāja tavu apziņu par 5 punktiem or smth, ‘’apziņa’’ iedragāsies arī ja kāds biedrs cīņas laikā atrubās un visādos citādos veidos ‘’apziņa’’ varēs samazināsies. Pie sūdīgas apziņas cīņas laikā var uznākt kāre mukt projām (kā NPC tā PC) savukārt apziņu nodzenot līdz 0 tēls paliek traks un tikai kaut kāds trako dakters to varēs savest atpakaļ kārtībā. Citādā veidā apziņa atjaunojas guļot/atpūšoties (meditējot?).

Bet tagad ir doma, ka PC varēs mēģināt piespiest agresīvus NPC padoties ‘’uzspiežot’’ uz apziņu (gan ar chanci ka pārsvarā neizdodas nekā izdodas, bet izdošanās tomēr ir ar sakarīgu varbūtību iespējama), bet nu ja pašiem attiecīgi stati nebūs dakačāti, tad ‘’uzspiešana’’ var sanākt visnotaļ sūdīgi.

Tā lūk, jācer gan, ka vienreiz tikšu ārā no excel līdz maģiju grāmatas pārkārtošanai. :)
Comments 
19.-Apr-2009 09:15 pm
Šāda mehanizēta sociālā daļa (tb. apziņa) izklausās pēc interesanta koncepta un varētu padarīt sociālo daļu pievilcīgāku vai interesantāku kaut kadās situācijās.
This page was loaded Dec 26. 2025, 6:41 pm GMT.