| Pēc pagājušās nedēļas kārtējas galda RPG testa spēles sistēmu paspēju jau izārdīt un gandrīz sataisīt ar labojumiem atpakaļ kopā kad šodien izārdīju vaļā vēl pamatīgāk, līdz ar to visu kopā salikt, lai varētu spēlēt pat testa režīmā vajadzēs vēl vairāk laika. :)
Lai vai kā šī (pēc pulksteņa laikam pagājušā) nedēļa bija smieklīga itemu ziņā. Ja manā testa spēlē sanāca tā, ka tie bija praktiski bezjēdzīgi, tad Andzas spēlē atkal iekrita otrā galējībā, ka itemi reāli owerpoweroja (bet bija jautri vismaz).
Savā galā sataisīju, ka itemi tagad normālā veidā dod bonusus klāt, aizvācot muļķīgās 50 dažādās kvalitātes un % rādītājus. Tagad ir vienkārši pa rupjo ''Zobens +3 DMG'', ''Vairogs +2 DMG Reduction'' u.t.t. Vienkāršība tomēr ir spēks. Ar bruņām vairs nav 3 daļas ''"kivere, bruņas, zābaki'', bet vienkārši bruņas, no maģiskajām bruņām palikušas ir amulets un sfēra aizvācot prom gredzenus.
Tagad būs 7 veidu kaujas mākas un 7 veidu maģijas mākas.
Kaujas mākas
1. Bez ieroča 2. Vienroku ieroči 3. Divroku ieroči 4. Divi ieroči 5. Lielie ieroči 6. Distances cīņa 7. Artilērija
Maģijas mākas
1. Postīšana 2. Demolēšana 3. Dominēšana 4. Dziedēšana 5. Sargāšana 6. Kontrolēšana 7. Manipulēšana
Varēs specializēties divās skolās (vienalga maģijas vai kaujas)
Tad vēl ieviesu tādas kā klases (sauktas par profesijām)
1. Kareivis 2. Meistars 3. Bandīts 4. Mags 5. Priesteris 6. Aristokrāts
Kur zem katras būtībā slēpjas kāda papildus māka (piemēram zem kareivja - Atlētika, zem Aristokrāta - komandēšana, priestera - nolādēšana). Klase varēs būt viena, tas tādēļ, ka katra dod pasīvā veidā bonusus iemēram Kareivja atlētika + HP, Badīts - lavīšanos ar stealth uzbrukumu un ja varētu paņemt vairākas tad sanāktu baigas owerpowers ar balansa problēmām imo. Klases vēl dos dāžus nelielus bonusus specialitātēm, bet nu vēl neesmu pats līdz galam pārliecināts par klašu konceptu, lai arī klases nozīme uz pārējo skillu izvēli ir domāta sekundāra, neesmu pārliecināt vai tomēr vajag vispār. Man pašam no D&D sistēmas nepatīk klašu koncepts dēļ tā, ka tās zināmā mērā ierobežo izvēli, bet ja aizmet pavisam tad es vairs neredzu jēgu (vismaz specialitātes nevaru neko jēdzīgu nevaru izdomāt) ko var dot aristokrāts, meistars, kareivis un pārējās klases, tad jāsviež tās pavisam nafig, bet tā dziļi sirdī atkal man patīk, ka cilvēks var izvēlēties teiksim aristokrātiju, tādēļ negribās likvidēt.
Tad vēl ir 14. specialitātes
Strādnieks - vāc resusrus Ceļotājs Artists Zaglis Darinātājs Ārsts Izlūks - vērīguma rolliem Alķīmija Zināšanas Noburšana Reliģija Tirgonis Orators Psihiatrs - met izvairīšanās rollus pret pierunāšanu, iebiedēšanu un valdzināšanu
Tgad būs jānodarbojas ar nelielu maģijas grāmatu un kaujas grāmatu pārkārtošanu, nemaz nerunājot par garum garu rakstīšanu tām maģijām un kauja smākām kurām nav izsrādāti visi specsitieni un burvestības. :) |