Patience, use the Force, think!
Commenting To 
1.-Feb-2009 10:07 pm - Kārtējais Harija Potera RPG lol
Sestdien sanāca ūbergaršs Harija Potera RPG. Sākām ap pustrijiem dienā un beidzām šķiet ap desmitiem vai pusvienpadsmit vakarā.

Sistēma gandrīz strādāja, tikai ar refleksiem (tas nosaka vai pa tevi trāpa vai netrāpa) biju dziļi nošāvis garām un ja pagājušo reiz tie bija reāli švaki, ka nemaz īsti nemanīja, ka tādi ar eksistē, tad tagad atkal bija otra galējība, ka maģijas vairāk netrāpīja nekā trāpīja. Labi, ka bija dažas lieliskas maģijas kā ‘’pļauka’’ kas penterē cauri refleksus (ar side efektu pašam, ka manu nenormāli rij) un beigās mazliet eventa čīts (Axas spēlētā Letīcija paņēma no galdiņa Slīdeņa indes kausu), kas saindēja telpu un downgreidoja refleksus gan PC gan ļaunajiem rēgiem.

Tagad safiksoju un atkal apvienoju reflekus ar damage reductionu vienā spējā noturība (sadalītā gan fiziskajā noturībā un maģiskā noturībā) un pārvērsta no statiska lieluma uz rollējamu lielumu.

Tāpat aptuveni 2 reizes (ja iepriekš piemēram 16, tad tagad 8) samazināju rollējamo kauliņu skaitu, bet līdz ar to jauns speļi nāk klāt par katru kauliņu nevis katru otro kā bija iepriekš. Bet katra atsevišķa kauliņa rolls tagad veiksmīgs skaitīsies nevis pēc varbūtības 2:6, bet gan 3:3 (kam ja nekļūdos reālajam ''skaitļa lieluma'' samazinājumam veiksmīgu rollu ziņā jābūt 33,6666(6)% attiecībā pret veiksmīgo rollu summu kas bija iepriekš)

Likvidēju rangu bonusus un spēlētājiem tagad jāskaita dažādi skaitļi mazāk. Principā jāskatās tikai rolls un retu reizi tas jāpareizina ar 2 vai 3. Vairs nav nekādi ‘’rolls dalīts ar divi +3’’ :)

Pastrādāju arī ar maģiju sarakstu, tagad tas 20 lpp. vietā aizņem 14 lpp. (tiesa gan vietas ietaupījums pārsvarā uz dizainēšanas rēķina (un nē fonti nav mazināti)) kaut tekstus arī īsināju no liekvārdības. Bet maģiju skaits nav samazinājies, tas tikai padarīts pārskatāmāks un vieglāk uztverams. Dažas maģijas iz uzlabotas, dažas smagi downgreidotas citas atkal par 180 grādiem pārveidotas, izmestas, bet tad vietā ir nācis kas cits. Taču kopumā tas pats vien ir. :)

Rezultātā maģijas ir švakākas, bet arī HP daudzums tika samazināts, taču mana costs dažām krasi samazināt kamēr citām krasi pieaudzis.

Uzbūstoju mazliet arī kopējo manas daudzumu un +reģenerāciju divkāršoju. Tagad vajadzētu būt tā, ka varēs kauties mazliet ilgāk bez reģenerācijas (ja vien nelaidīs ūberspeļus, kas ātri iztriec sausu manu), bet kad nu reiz būs sauss tad pēc vienas reģenerācijas gājiena varēs izdarīt vismaz 1 ūberspelli vai 4 parastos speļlus.

Vēl paspēlējos ar nosaukumiem, visas maģijas tagad ir latviskotas un vispār pie latviskošanas piestrādāju (vienīgā nelatviskotā lieta ir vārds ‘’mana’’ jo vārdu maģija negribas lietot, bet divus vārdus tās figņas raksturošanai arī negribas).

Kopumā sistēma no Harija Potera settinga kanona vēl ir pavirzījusies kādu solīti nost (no tā lēciena kur jau viņa ir nost).

Katrā ziņā esošas maģiju skolas pārsaucu šādi

Vecais nosaukumus = Jaunais nosaukums

Pārvērtības = Postīšana
Noburšana = Demolēšana
Dziedēšana = Dziedēšana
Aizsardzība = Sargāšana
Kontrole = Kontrolēšana
Pareģošana = Pareģošana
Tumšā = Dominēšana
Gaišā = Glābšana

Vēl gribēju savu murgoto sistēmu nosaukt par Search & Destroy, bet googlējot atklājās, ka kāds piders jau ir uztaisījis sci-fi RPG sistēmu ar šādu nosaukumu. Nu nekas, jādomā kas jauns.

Principā vajadzētu tagad ķerties klāt fiziskā kautiņa skolu attīstīšanai vai arī uztaisīt Dominēšanas vai Glābšanas skolas kas vēl nav materializējušās ārā no ‘’ideju lapām’’ kaut arī no otras puses varētu arī domāt kvestus nākamajam Harija Potera RPG, lai notestētu kā teorijā safiksotās lietas strādā praksē un ja strādā un nekas radikāli nav jāmaina, tad bīdīt tālāk pārējās figņas.
Comment Form 
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
This page was loaded Dec 26. 2025, 10:22 pm GMT.