.'s Journal
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 7 most recent journal entries recorded in .'s LiveJournal:

    Monday, April 5th, 2004
    5:12 am
    koncepcija manī nogalina pati sevi.
    kā determinētais, kā gaidīt un atcerēties liekošais.
    kāpņu pagriezienā kāds liek atcerēties pirmo pakāpienu, un lai tā vienmēr - katrā pagriezienā? kā atmiņas treniņā, šahu spēlējot katrreiz no sākuma.

    aizvedu cilvēkus uz mežu
    biju vietā, kur biju bijusi (vietvārds + atmiņas, kas draudzējas ar nojausmām un sapludina intuīciju ar iztēli un pieredzi) un neatradu sevi, vien čūskas ādu - bērna soļus, rāpienu un pārspīlēto interesi. nekā cita. es neatceros sevi. es atceros sajūtas. sikspārņa atbalsi. neatceros serdi.


    (tu esi tas, kas esi, kad esi viens)
    vai Tev ir serde?

    Current Music: sigur ros - Fyrsta - Orig. Version [Live]
    Sunday, March 14th, 2004
    11:05 pm
    impulsi
    naakotnes plaani, haa, jaa
    pagaidu darbi, kas nenogalina iespeeju reagjeet uz impulsiem.
    izklaide, kura apzinaata aviizhu sludinaajumos, bet neizsauc vainas apzinju par atkrishanu no centrtieces mehaanisma.
    kaut kas suuc tevi dziljaak trulumaa, cilveek. nogurums un bailes, kas paarveershas apzinjaa - traumeetaa apzinjaa, ka laikam jau vecaakiem bija taisniiba. bija, bija taisniiba. tikai apjaut to pats. un apjautiisi, ka lielaakaas veertiibas, ko tu vari atrast, uzrakstiitas uz papiira lakoniskaa formaa, buus taas pashas. patiesiibas vietaa varbuut patiesums. cilveekmiilestiibas vietaa varbuut miers - miers par sevi, kas ljauj neuzbrukt aizstaavoties. vara un speeks - kaa miers. miers un bezgala paarlieciiba paar sevi.

    sajutu shodien kaadu cilveeku, pieseedos un piekjeeros, lai sajustu. visa vide ap vinju ir kaa nokaiteets stereotips, dziivaa sabiedriiba, kura lecas. maniem tekstiem nav bijis kauna atkaartoties. tev vienmeer shkjiet, ka kaut kam ir jaabuut kaut kaa. ka tekstam ir jaabuut vizuaali baudaamam, ka paarlieciibai ir jaabuut taadai, ka konkreetaa vecumaa cilveekam ir jaabuut veel nez kaadam. ka jaabuut. taa tu tikai saskati, ka jaabuut un ka nav, bet, kas ir, to tu nesaskati, jaa, tik tuvu pielaist ieskatiishanos aciis ir biistami, jo var atklaaties, ka tev pasham nav taa speeka, ar ko pamatot sevi. ar ko tu pamato sevi? ar fraazeem vai arii tu atziisti, ka vari daudz ko nezinaat? vai tev ir laiks padomaat, pirms ievainot? vai tu pamani otru, kad tu vinju nogalini?

    ar ko tu pamato sevi?
    Friday, December 19th, 2003
    10:18 pm
    saliidzinaashanas, pieliidzinaashanas, kopsauceeju un atpaziishanas bezjeedziiba
    Thursday, December 11th, 2003
    9:43 am
    vai eksistē vispārējs 'labais - sliktais'?
    Kā izskatās bezgalība?
    Vai bezgalībai ir forma?
    (varbūt bezgalība ir rotējoša monēta, kuras divas savstarpēji viena otru izslēdzošas puses nemitīgi nomaina cita citu)
    Vai mūžība un bezgalība ir šķiramas?
    Vai laiks un telpa ir atdalāmi?
    Kā izskatās laiks? kas ir laiks?
    (laiks ir nojauta / vēlme aptvert un pārredzēt eksistenci "no augšas" - kad cilvēks nomirst, mēs aptveram, ka mūsu laiks, mūsu apziņa ir ierobežota
    Ierobežotība rada absurdu - apziņu, ka neapjaust veselumu, mūžīga neziņa, vai mūsu katra paša priekšstati ir 'patiesi', rezultātā cilvēks atgriežas pie subjektivitātes lēmumiem. Un pēdējās bailes ir bailes, vai subjektivitāte ir 100% 'pareiza'.

    Es gribu saprast, kas no cilvēka tieksmēm/vēlmēm/idejām ir Dabas determinētas, un kas - sabiedrības pieredzes jeb precīzāk - baiļu - noteiktas. - Vai tikai bailes ir "labā" un "ļaunā" dalītājas?
    Ja cilvēks atbrīvojas no visām bailēm, vai paliek kāda nemainīgā Ass, ap kuru viss griežas?
    Kas ir šī Ass?

    Un vai aiz šīs pasaules robežām eksistē Asis, kas noliedz šo?
    Kas ir Lielākais "Labais"?
    9:26 am
    impulsi
    "Nākamā pietura - Mārkalnes iela". Pieci cilvēki stāv pie Brēmenes muzikantiem un deklamē 6.trama pieturas
    Aizliegtais ir pretmets ierastībai, tādēļ tas ir tik kārdinošs.
    Nejaušību spēle sākas ar nevis "reiz bija", bet "reiz notika savādāk" - tiem, kam apnikusi folklora ar zināmiem principiem.
    Un interesanti, ka apstākļiem nav nozīmes pašiem par sevi, bet attiecībā pret indivīdu, tādējādi ir jēga (ja vajag vispār) noliegt to, kas traucē pašam, bet ne to, kas patīk citam, lai arī attiecīgais apstāklis var šķist banāls, mazvērtīgs un bezjēdzīgs
    Wednesday, December 10th, 2003
    6:19 pm
    Nenegatiivs
    Bija gadiijums, kur grupas vadiitaajs man aarkaartiigi netieshi deva aizraadiijumu par darba trauceejumu, staastot psihologu liidziibu par a)cilveekiem, kas speej dariit "nelabas lietas", nejuutot nemazaako diskomfortu; b) tiem, kas kaut ko nedara, jo baidaas; c) tiem, kas nedara kaut ko tikai taadeelj, ka juut sirdsapzinjas paarmetumus un d) tiem, kam "nelabaas lietas" pat praataa neienaak (neburtiski).
    Situaacijaa atljaavos sev pieshkjirt a) kategoriju un sapratu, ka daru visu, lai ne-nedariitu kaut ko tikai bailju deelj.
    Runaajaam ar nesen iepaziitu cilveeku un konstateejaam, ka esam no izdziivotaajiem. Kakjiem, kas vienmeer kriit uz kaajaam; tiem, ko var mest pret sienu, bet tie iztaisnosies, un tamliidziigi apziimeejumi, starp citu, manaa gadiijumaa savu reizi reiz attiecinaati uz pashu,

    kad dziive ir iztaisnoshanaas
    un laika formateeshana
    un "izsvilposhanaas cauri" gruutiibaam.
    Egoisms ar sava laika nepiecieshamiibas noveerteeshanu un, iespeejami nesaapiigiem liidzekljiem, izlaviereeshanaas "kaa labaak"

    Sausaa teorija, vai ne?
    6:02 pm
    Saakums
    Es dazhkaart domaaju, kaadeelj kaut kas notiek tieshi taa. Pirms paaris dienaam no sliedeem noskreeja tramvajs, kursh bija naakamais aiz maneejaa, un vakaraa avaarija (un sastreegums) bija pirms tramvaja, ko gaidiiju. Shodien sabiedriskajaa transportaa an old man raustiija kreeslu un uz konduktores izmisiigajiem "Ko juus daraat?!" pashsaprotami atbildeeja "Vajag paarvietot". Vinjsh vienkaarshi gribeeja paarvietot kreeslu, es pasmeejos un sajutu, ka nejuutu to bara nosodiijumu, ko, domaaju, juta lielaakaa dalja pasazhieru;
    protams, shis garais staasts nebuus par jautrajiem atgadiijumiem, lai arii varbuut veidosies kaa tramvajjoga vai trolejbusbudisms,
    jo ar mums notiek dziive, TE un TAGAD. Tu, es, NEJAUSHIIBU SPEELE,
    un es ikdienaa satieku cilveekus mirkli peec tam, kad esmu ar kaut kaadu pusapzinju apsveerusi gaajiena marshrutu un izveeleejies ne-parasto,
    citu paveersienu izpausmei.

    Varbuut taa ir tikai mana psihes iipatniiba, bet intuiicija manii ir neatshkjirama no domaam, respektiivi, nav taads klikshkjis "tagad buus intuiicija", un kaadeelj gan lai uz briidi neatljautos iedomaaties, ka VISAS domas ir [ne gluzhi determineetas / ne gluzhi vienaadas] un intuiicija tik taads dabisks buutnes izpausmes veids,
    un varbuut taa ir tikai nosaukums, ar ko mees apziimeejam iepriekshparedzeejamiibu?

    Un Niiche teica, ka mees atgriezhamies dziivot to pashu dziivi veelreiz.
About Sviesta Ciba