|
11. Okt 2025|07:15 |
..kas nozīmē, piemēram, ka psihologi nevarēs strādāt ar nepilngadīgiem kvīriem un sniegt viņiem atbalstu, neuzspiežot heteronormatīvu uzvedību.
*
Publicitātes materiāli signalizē mītiskā putna Simurga nebinaritāti, bet neakcentē kvīrās pieredzes un stāstu klātbūtni izstādes vēstījumā – apmeklētāji sastop tos pamīšus ar citiem tematiskajiem pavedieniem, kurus apvij post- un mazākā mērā de-koloniālisma diskurss. Šo stratēģiju varētu negatīvi interpretēt kā pašcenzūras vadītus centienus ieslēpt kvīrumu metaforās un alūzijās, taču es vēlos tulkot to kā vēl vienu kvīruma ikdienišķošanās pazīmi.
*
Kas attiecas uz koka peni, tas ir jau sākotnēji iekodēts pasakā par Pinokio, savukārt peņa līdz absurdam novestā pavairošana izrādē padara tā nozīmi un statusu patīkami divdomīgu.
*
Sieviešu sporta politiskā iedaba nenozīmē tikai atbalstu LGBTK+ kopienai, bet arī publisku iestāšanos pret rasismu, seksismu un citām diskriminācijas formām. Vienlaikus jāatzīst, ka arī kvīrā un progresīvā sieviešu sporta fanu bāze ir problemātiska.
*
Reizēm izlasu kādu satori rakstu, kurš līdz manīm nonāk, bet sen nebiju atvērusi viņu mājaslapu. Tagad to izdarīju un palasīju vairāk. Man satori nekad nav bijis mīļš, bet kopumā neuztvēru to arī kā kaut ko negatīvu, drīzāk neitrāli - kā vietu, kur reizēm var izlasīt kaut ko interesantu. Taču tagad lielākoties bija sajūta - wtf did i just read? It kā es lasītu kādus newspeak žargonā sarakstītus, politiskus sacerējumus: skatpunkts uz sabiedrību no skenējošiem 'kvīru partijas okulāriem'. Man šķiet, ka agrāk šī nosliece galīgi nebija tik izteikta, bet varbūt kļūdos. |
|