Better jungler wins

[info]batou @ 12:13 pm: atkal par F4
ok tad par falloutu 4.

netā pašlaik ir populārs viedoklis, ka dialogu sistēma f4 ir sliktāka nekā f3, kas manuprāt ir tīrs bullšits. ja es pareizi atceros, f3/nv bija sistēma ar atbildēm, kurās varēja redzēt skaitļos iespējamību survival/sience/charisma/str/agi utt utml checkiem, līdz ar to tas bija tikai laika jautājums kamēr tu varēja "pielauzt" svarīgus NPC. whoopity effin doo, such hard much options. f4 būtiski neatšķiras, vienīgi charisma cheku iespējamība ir noslēpti aiz krāsām (red - hard/brigth red - medium/yellow - easy). būtisks uzlabojums personīgi man ir voiced protagonists (jā, diemžēl viens voice aktieris uz šo) kas man palīdz "iegrimšanas" faktorā. personīgi neierunāti varoņi der tikai party based RPG (vai dark souls), manā skatījumā.

tagad par to, ka ir tikai 4 atbildes. jā, mazāk nekā f3/nv. nē, tas man absolūti netraucē, jo bethesdai vienmēr ir bijuši sūdīgi writeri. tas pats new vegas savu virsotni sasniedz tikai old world blues nevis main game. jā obsidianam ir labāki waiteri. man liekas te diži nav ko piebilst. atbilžu skaits - t.i 4 vai over9000 nemaina būtību, ka svarīgs ir kontents šajā ziņā nevis skaits.

pārejā ziņā ļoti liels mīnuss ir grafiskais dzinis (draw distance) un nevajadzīgais settlement craftings. vecie lockpickinga un hackinga minigeimi no f3, kas paspēj apnikt aptuveni 10 minūtēs. bet ir arī ļoti daudz uzlabojumu - bruņu un ieroču craftings, enemy tiers - t.i sadale parastajos un tālāk advancētajos, līdz pat legendary ar random lootiem (kas gan prasītu lielāku dažādību, bet nu tā ir problēma, kas attiecas uz lielāko daļu lietu falloutā - visu varētu vēl lielāku/dažādāku/krāsaināku, tauta prasa action). beidzot lokāciju dažādība, kas salīdzinot ar f3 ir vienkārši milzīgs solis uz priekšu (viss ko atceros no f3 ir metro tuneļi un konstantais zaļais filtrs). radiation storm, kuriem vajadzīgs labāks balanss (ko es nešaubos, modi jau noteikti ir paveikuši) - vajadzētu lai būtu kā stalkerā, nevis nedaudz radiācijas ko var neitralizēt ar 1 radaway. nu ar balansu vispār ir lielas problēmas, pēc aptuveni 20 lvl sasniegšanas, spēle paliek pārāk viegla arī uz augstāko grūtības pakāpi. joprojām idiotiskā bethesdas loot sistēma, ka pieveicot/pabeidzot kādu lokāciju, ja vien tur nav predefined items, tad ir iespēja, ka pašiem monstriem būs labāks loots nekā lokācijā (tas pats ar augstākās grūtības seifiem/termināļiem). vēl viena lieta - mūzika, paldies bethesdai par classical radio ar lieliskiem gabaliem (štrausa blue danube valsis fonā kamēr priekšplānā notiek deathclaw slaktiņš), bet tomēr dažādību. nevar spēlei kurai vismaz kā minimums ir vajadzīgas 20h (pilnīgi iespējams, ka kaut kādiem speedrunneriem tas aizņems mazāk) atstāt 2 radiostacijas ar pārdesmit dziesmu playlisti. nu vēl noteikti ir visādi sīki plusi mīnusi, bet es šito txt tā lielos vilcienos (choo choo mf)

rezumējot manu dārgais todd hovard - tavs art/design komanda ir līmenī, bet grafiskā dziņa un balansa komandai vajadzētu tā kā iespringt. īpaši balansa komandai.

Reply

From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.
Powered by Sviesta Ciba