|
Novembris 10., 2004
angel_girl | 08:52 - No Hansabankas darbinieku pieredzes Klientu TOP teicieni.
Klients: "Ko tad jūs domājat, esmu tik stulbs, ka nevaru tos trīs ciparus PIN kodam atcerēties?!"
"Kad manai kartei pieslēgs bankomātu?"
"Vai saplēstā kartē var ieskaitīt naudu?"
"Vai man nauda jau ir uznākusi?"
"Es jums te no bankomāta zvanu..."
"A Unilizing u vas lizingom zaņimaetsja?"
"Sakiet, cik bankā naudas?"
"Ko es tādu esmu nodarījusi, ka jūs rakstāt,ka man kartei beigsies derīguma termiņš?"
"Kā jūs paskaidrotu to, ka es neko nesaprotu savas kartes atskaitē?"
"Es jums zvanu par jūsu depozītavu..."]
"Hoču u vas vipisatj zarplatu (sanemt krediitu)..."
"Kā man bankomātam pateikt to jūsu paroli?"
"Mums ar vīru jau 2 mēnešus nav nekādas kustības! Bet vīrs taču gāja uz jūsu filiāli!" (Domāta kartes atskaite)
"Kāds kurss šodien ir manas kartes kontā?"
"Kā man tagad dabūt naudu ārā no ATM, ja bankomāts man tikko aprija karti..."
-Man te problēmas ar karti. -Jaa, kādas tieši? -Nu, bankomāts man lūdza jums piezvaniit.
|
Reply
|
|
|
Sviesta Ciba |